Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 april 2014


Jen

Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd Huttula! En wat je zegt over dagelijks beïnvloeden? Zo vreemd vind ik dat helemaal niet.

Is dat niet met alles zo? Inclusief met wat je dagelijks wél doet? Alleen staan we bij sommige dingen wat meer stil dan bij andere.

Voor ons een van die dingen waar we wat vaker bij stil staan drank. Ik ervaar dat niet als naar of zo. Integendeel.

 

Zo heb ik elke dag iets om blij om te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ga naar de markt. Zooooo totaal geen marktmens, maar ja, vriendin vraagt

of ik mee ga, dus ja. Eerst maar eens beginnen met wat lekkers bij de ameH, moet kunnen,

dacht ik zo!  :P

En ook is het goed dat ik niet de hele dag achter de pc zit = nieuwe verslaving! 

 

Prettige dag allen en tot laterssss..................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Huttula gefeliciteerd met 3 jaar. Nu rustig verder dag voor dag.

 

Ik ben al heel ijverig geweest deze ochtend. Achter de buitenboel gedaan. Ik moet ook wel want mijn oude moeder komt volgende week eens kijken. Naar mijn nieuwe keuken en tuintjes. Maar die ziet gelijk als het niet netjes is. Dus... Maar het is ook wel goed. Ik doe dat soort dingen meestal ook pas onder druk. Ik ben niet zo van het huishouden. Ik houd het allemaal een beetje bij zodat het niet totaal uit de hand loopt maar dat is het dan ook.

 

Vanmorgen dacht ik dat ik daar toch eens verandering in moet aanbrengen. Door het drinken heb ik eigenlijk mijn hele leven verspild. Verspilde tijd. Niet meer in te halen. Ik heb daar wel spijt van. Maar ja er is niets meer aan te veranderen. Wel kan ik het vanaf nu anders gaan doen. Dat is toch mijn nieuwe voornemen zo met deze Pasen. Een nieuw begin ook wat dit betreft. Ik doe nooit zo aan goede voornemens met Nieuw jaar. Er zijn altijd wel van die momenten in het jaar waarop je kunt besluiten enkele dingen anders te gaan doen.

 

Ik ga ook een beetje van de koffie af. Ik voel me te snel gestrest. En ik vraag me af of dat mede komt door het vele koffie drinken. Ik ga het eens uit proberen.

 

Een hele mooie nuchtere dag vandaag.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen goed opgestaan, na 9 uur begon de stress, proberen afleiding te zoeken, maar lukte niet, stress werd alleen maar erger.

Was vastbesloten toen om niet naar buiten te gaan, Maar ja dat is niet besteed aan de dame van ggz. Gelukkig maar.

Het is me gelukt met heel veel spanning, maar dat geeft nu niet meer. Het was tijdens de wandeling zelfs zo erg met me dat ik me wel aan haar wilde vastklampen, maar ja dat doe ik dan ook weer niet he.

 

Morgenochtend weer verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He suiker vast besloten om niet te gaan en toch gedaan...jou dag kan niet meer stuk....geniet ervan

Bedankt Wijfie...ik hoop dat je de kracht nu eens vasthouden...zo belangrijk..overwinningen

Ik heb net mijn laatste vis naar binnen gewerkt...bah wat lekker...maar ik ga toch liever zonder allergische reacties door het leven.

Dat lijf van me moet nog een hele tijd mee. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal! Vanuit een nat en grijs (maar tussen de wolken door groen) Spanje wens ik jullie een fijne dag toe!

Ik heb al heel wat gedaan en ga zometeen verder: stofzuigen, wassen, bedden opmaken en dan ook nog wat leren, hoop ik.

Daar ben ik gisteren weer mee begonnen. Moet toch wat in m'n leven!

 

Dagpact:
Agnieta
Blondie6173

MijnGerrit

Tine

Nancy

Wijfie

RUNNER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...