rapilos Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ha,ha suiker. Jij hebt straks niets meer te eten met pasen. Je was toch ook al begonnen aan je russische eiersalade? Dat wordt met pasen, dus gewoon een boterham met kaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ja, maar verhonger niet met pasen, heb hier nog 16 eieren liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 2 jaar geleden ben ik nog verliefd geweest..toen ik hem voor het eerst zag was ik al verloren.,.pff alleen die ogen Krijg nu nog een glimlach als ik aan hem denk. De man was getrouwd en ik ook. Hij heeft nooit geweten wat hij deed met mij. In het begin was ik behoorlijk onderste boven van mijn gevoelens.... Was eigenlijk de eerste keer na het stoppen met alcohol dat ik mijn gevoelens toe heb gelaten..en ook echt heb genoten van deze korte heftige tijd. En het heeft me weer een stapje verder gebracht Maar aan alles komt een eind en aan de verliefdheid ook. Alleen de herinnering blijft En das een mooie RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Aicha, ik heb je een PB gestuurd, dus als je die wilt lezen moet je even inloggen, dat zal toch wel mogen? Sterkte en doe wat de dokter zegt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Zo en nu ff zwemmen..sauna Moet mezelf wel in topvorm houden...pfff Fijne avond en een dikke knuffel voor jullie allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Zo en nu ff zwemmen..sauna Moet mezelf wel in topvorm houden...pfff Fijne avond en een dikke knuffel voor jullie allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 na 2 rondes in de sauna wie weet wat je tegenkomt Hutt! en Aicha meis, houd moed hehet is onbespoten dus je mag zo afhappen Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 om 20.40 uur een prachtige film: Doubt, op Canvas. en later op EEN: Lantana beiden zonder hinderlijke reclames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik heb nooit geduld om naar films te kijken. Erg he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Rapi, wat leuk dat je zoveel tulpen kreeg ze had je nieuwe avatar zeker gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 ik juist wel met lezen is het wat minder momenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ha, beide films staan geprogrammeerd...eerst naar een verjaardag, waar ik geacht word een portje te drinken, maar nu niet!!!!! Fijne avond allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 veel plezier en geniet van je theetje kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Hututula, je slaat precies de spijker op zijn kop. Alleen is hij getrouwd en ik niet. Er zit veel meer achter het verhaal maar je hebt absoluut gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik heb nog nooit open gestaan voor een getrouwde man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik meld me af voor vandaag. Wens iedereen een goede avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Hij belde me vanmiddag nog huilend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik heb een sms gestuurd. Dat hij eerst zelf naar een woning moet zoeken. Maar ook blijft hangen in wat ik eerder schreef. Hij maakt mij verantwoordelijk. Hij drukt op dat gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ha,ha Jane, Dat verband had ik nog helemaal niet gezien Tuurlijk, die gekregen tulpen, hebben met mijn nieuwe avatar te maken , Vroeger, kon ik wel van een goede film genieten. Of van een goed boek. Nu, al jaren niet meer, echt geen geduld meer. Tijdschriften wel, met korte stukjes. Of korte t.v. stukjes,series of zo. Raar eigenlijk, misschien heeft het toch te maken, met niet langdurig kunnen ontspannen. Schuldgevoel ook (heb ik niets beters te doen) Ja, wel erg eigenlijk. Jeetje Tatum, Wat een perikelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Tsja.....liefde. Wat Hututula schreef: het was geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik ga even wat anders doen. Denk niet dat ik zomaar iemand vreemd laat gaan want daar ben ik volledig tegen. Als ik dat had gewild, dan hoefde ik geen 5 jaar te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Suikertje, Jij ook een fijne avond. Goed zeg, erg goed, dat je je weer droog af kan melden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Maakt het uit hoe lang je droog staat als nieuweling. We worstelen toch allemaal met hetzelfde. Voor mij voor het eerst dat ik met lotgenoten kan "praten" . Ik ben ongelofelijk bang voor een terugval en voel me erg onzeker. Door me hier aan te melden hoop ik hiermee om te kunnen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik meld me. Niet droog uiteindelijk. Daar wil ik eerlijk over zijn. Morgen weer een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Welkom Arja nee het maakt niets uit. We komen inderdaad alemaal voor hetzelfde hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden