eline Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Goedemorgen, hier schijnt de zon, wordt weer een mooie dag denk ik, nog geen plannen maar genoeg te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Goedemorgen Eline, Je was me net voor Ik moet nog even wakker worden. Koffie en thee staan al klaar inmiddels. Het is hier ook zonnig, maar het waait en het is gewoon koud buiten. En ik ga gewoon lekker heel weinig doen vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Goedemorgen Eline, hier schijnt de zon ook. Eveneens geen plannen maar ook genoeg te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Ook een goede morgen Vonneke, eerst een bakkie koffie en dan aan het ontbijt!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Aanvalluuuhhhhh Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 ziet er weer heerlijk uit Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Goedemorgen dames, Lekker ontbijt en koffie Fijne dag gewenst. Hoop dat je je wat beter voelt vandaag Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Goeie morgen lieve mensen. Ik ga zo om 8.30 werken dus moet me haasten. tot vanavond en probeer het droog te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Prettige werkdag gewenst bolletje Dagpact: Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Mogguh allemaal Dat zou mooi wezen bolletje.....dan kunnen wij naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Goeie morgen Suiker, Bol en Hutt. Lekker werken Bol, hoop dat jullie het rustig hebben. Hoe ist met Suiker vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Goedemorgen huttula en akelei De rest had ik al goedemorgen gewenst akelei, een goed ontbijt zorgt er juist voor dat je minder aan komt, eet je rest van de dag minder. Er wordt niet voor niets gezegd dat dit belangrijkste maaltijd van de dag is. Gaat goed tot nu toe met me Yvonne, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 goeiemorgen frummers 2 speltboterhammen met mosterd en oude kaas. Een goeie bodem om op te sporten zo en een lekkere start. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Goedemorgen, Hier zwaar bewolkt en heel fris. Bedankt voor de koffie. Ik ga er weer een mooie nuchtere dag van maken en wens jullie allemaal hetzelfde toe. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Aakie, Jane, Hanneke en Jen ook een goede morgen.. Je hebt gelijk hoor Suiker, goed ontbijten is heel belangrijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Daarom is een gedekte tafel niet aan mij besteed..als ik eenmaal begin wil ik meer Waar ken ik dit gedrag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Hoi Agnieta en MijnGerrit, MG, je kan nog naar Rotterdam voor de marathonloop, haast je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Môin, Even bijgelezen en daarbij kwam ik nog een vraag van Suikertje tegen. Het lijkt er inderdaad op dat je gebruik maakt van een wat oudere laptop. Of die aan te sluiten is op een stereo ... in principe wel maar of dat heel erg makkelijk gaat hangt er een beetje van af. HIER staat denk ik wel een vrij duidelijk antwoord op je vraag. Om, wanneer er géén aansluiting voor is, tóch een kaart rechtstreeks in te kunnen lezen zou je kunnen overwegen om een "card reader" aan te schaffen voor een paar euro. (Zag ze gisteren nog liggen voor 7 euro nogwat). Stekkertje in de gewone USB aansluiting en in de reader passen alle soorten en maten van kaarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Moggûh, een goed begin is het halve werk dus ik schuif bij de ontbijttafel aan hoor, ziet er heerlijk uit! Bovendien zijn hier de koffiepads op...das errug als je echt zin hebt in een kop koffie... Verder hier nog droog, letterlijk en figuurlijk. Heb inmiddels een eerste bijeenkomst bij de AA gehad en dat was fijn/goed/warm (kachel stond ook behoorlijk hoog trouwens), op naar de volgende. MG, te vroeg om te hollen of om de deur uit te gaan? Wind is best fris trouwens... Koffie & een bolletje met oude kaas....mjammieeee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Goed bezig Kurkdroog! Dank je Dylan voor info. Moeilijk op dit moment, maar kan gelukkig niks nu. Winkel pas om 4 uur open en ben vastbesloten het vandaag vol te houden, morgen naar ggz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Dagpact; Suikertje Agnieta MijnGerrit Nadia pomtidom, wat een mooie dag! hebhet fijn, allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Goed zo Suikertje! Ga maar lekker aan de slag met de laptop en stereo en foto's...als je dat leuk vindt om te doen, vliegt de tijd voorbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Dank je Kurkdroog, vroeger deed mijn ex het voor me, tijd om op eigen benen te staan he en het zelf te doen. Ben destijds afgehaakt in floppy disk tijdperk Ben nu ook ondertussen marathon aan kijken, zie MijnGerrit nog niet, maar blijf kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Hoop dat je die km wel hebt gelopen voor 16.00 MijnGerrit, anders wordt het wel heel erg. Vroeger nog gewoon programmeren op school gehad met ms dos, waar blijven de tijden, Misschien ben ik wel opa al, geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Floppy disk...das echt wel vroegâh Mijn kinderen weten nog net wat het is. Laatst nog over gehad...hoe blij ze waren met een nieuw spelletje op een floppy en toen gingen ze allemaal namen noemen van de spelletjes...dubbel lagen ze! De helft kon ik mij niets van herinneren. Nou herinner ik me wel meer niet van de afgelopen jaren maar dat heeft een andere oorzaak Wil je muziek van internet afspelen via de boxen van je stereo? Wordt trouwens heel veel hardgelopen waar ik de hond altijd uitlaat. Is goed opletten als ie dan losloopt. Hij moet van mij zitten als ie gepasseerd wordt door een jogger of fietser. Tegenwoordig doet ie het al uit zichzelf...hoezo pavlov :-) Soms midden op het fietspad en dan kijkt ie ook nog eens de andere kant op...zo van: van mij heb je niets te vrezen...t is ook zo'n lieve sul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden