rapilos Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Gevonden! Mezelf erbij gezet. En nu, als de wiedeweerga wat doen, want het is hier maar een rotzooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 benauwd, zweterig, warm, klef, voorjaar..... dat is toch de bedoeling...zullen de hormonen zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Goed zo, Agnieta, klinkt heel goed! Ja, ik ben er weer, niet teveel bij stil staan, maar gewoon weer gaan met die banaan! Dat jullie het benauwd vinden?? Hier net aan 17 graden, met een flinke bries. Heb gewoon mijn wintertrui nog aan hoor. Maar goed, even snel wat boodschapjes, laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Jullie hebben toch wel een beetje gelijk, Net lopend boodschappen gedaan, maar voelt dan op een gegeven moment toch wat benauwd. Ach wijfie, wat zal de aanleiding geweest zijn? Ik weet het wel, maar klinkt weer zo als een smoes, Zaterdag de hele dag gewerkt,na mijn werk, nog ergens een huis schoongemaakt, dus moe. Meteen daarna, naar latex, en dan ben je al moe, en daar is wijn in overvloed. Doe toch maar een wijntje dan, En tja, daar ga je weer, en zondag een verjaardag, ben toch al de fout in gegaan, dus die zondag kan er ook nog wel bij. Smoezen, er mag gewoon nooit aanleiding zijn, maar ja de trek is bij mij vaak heftig, als ik moe ben, en dan eindelijk kan ontspannen. Zo ging dat dus een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Hallo allemaal! Vandaag naar de markt geweest in 'de grote stad'. Ik was alleen, dus had alle tijd om rustig te winkelen ook. Heerlijk voor een keertje. Leuke dingen gekocht: sla- en aardbeienplantjes, kussen voor tuinstoelen en zelfs een bikini, ha! Nu even uitrusten op de bank en me mentaal voorbereiden, want ik moet (van mezelf) straks nog hardlopen!! Dagpact MijnGerrit Agnieta Ietjefietje Wijfie RUNNER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 RUNNER, Lekker dagje voor jou zo. Een dag om in te lijsten, zeggen ze dan he RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Aggie Rapi, als je de situatie kent, dan kun je die toch omzeilen? Als je dat wilt tenminste? Ik ga soms nog een kwartier of een half uur ' overschakelen' als ik het druk heb gehad, of tegenwerking heb gehad en geirriteerd ben geraakt. Dan worden de dingen weer normaler en kan ik er beter mee omgaan. Drukkend, klef weer: BLEEHHHH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) Hier miezerde het even, trok weer open en nu is het prachtig en ik maar wachten op die hagel en onweer, haha Ik heb wel iets raars hier, steeds 1 of zelfs 2 uur tijdverschil. Nu staat mijn instellingen op Brussel (GMT + 1 uur) maar als ik uitgelogd heb gaat er een uur af en soms 2. dan moet ik via Africa (met dank aan Von) weer bijstellen en dan verspringt het weer. Ik blijf aan de gang en heb niet de juiste manier kunnen vinden dat het stabiel blijft. Wie oh wie weet raad? 7 april 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik zal de tip meenemen Gerrit, Jij gaat super goed zo te lezen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Mijn klokje loopt steeds een heel uur achter hier op het forum Jane, Altijd al gedaan. raar he, dat zou de moderator toch goed in moeten stellen zou je zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik ga goed Rapi. Zo goed dat ik verschrikkelijk op mijn hoede blijf. Iemand schreef eerder op het forum iets als "iedereen is maar een glas verwijderd van .." . Juist. Zoiets. Beste mensen, Spullen pakken en op weg naar een sportwedstrijd. Ik kom later nog even kijken; zal wel na 24:00 uur worden denk ik. Droog natuurlijk; als er doorgedronken gaat worden door anderen, dan ben ik weg. En dan vind ik mezelf niet saai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Heel verstandig, op je hoede blijven Gerrit, Ga ik ook doen! Sowhat, hier klaart het juist weer een beetje op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Sowhat zijn jouw paarden niet bang voor onweer? Hier heb ik nog steeds de deur open hoor, en er is nog geen druppel gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Dagpact MijnGerrit Agnieta Ietjefietje Wijfie RUNNER Monster Tot hoe laat mag ik eigenlijk inschrijven? uurtje of 23.30 ? Kurkdroog en RUNNER reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Hier heeft het kort gegoten en nu trekt het weer open code geel lijkt me lichtelijk overdreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 we zijn héél soepel Monster jij mag altijd inschrijven voor iedereen is vijf voor twaalf op een eigen tijdstip he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 ha Jane, ik wist niet dat inschrijven voor Dagpact hetzelfde als aangeven dat alle hulp nodig is om nuchter te blijven. Ik doe mee als ik eraan denk, los van moeilijkheden of wat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 'n Avond! Zweefteven heerlijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ha,ha, die Jopie, Muts, zegt ze dan , Ik ga het ook niet groter maken, dan het is. Gewoon er weer voor de volle 100% voor gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik kreeg vandaag een heerlijke cd Van Joe Jackson (nah ja, niet van hemzelf..) Spontaan m'n bas van zolder gehaald Nu honger!!! Veel desembrood (zelfgesneden uit papieren-zak) Met Chorizo en kaas, zo nog een kom snert Laat het onweer maar komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Hoi Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Zweefteven is dat net zo iets als Zweetteven want die ken ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 mijn cursor verdween maar ja er zijn belangrijker dingen he volleyen bijvoorbeeld nu fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) Sweat(y) flying bitches 7 april 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 En een half... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden