Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 april 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Eline en Adam. 

 

Leuk pak Adam, maar ik doe denk ik toch gewoon mijn jack maar aan, hahaha. 

 

Ik mis A3 trouwens al weer een paar dagen hier? 

 

Luitjes, ik ga ervandoor. 

Koffie en thee in de kannen gedaan. 

Maak er een mooie zaterdag van. 

            

                                                         yeah-weekend-cat-graphic-for-share-on-fa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Het is hier wat somber maar daar trek ik me niets van aan hoor. Ga eens beginnen vandaag met de schuur. Als dadelijk de keuken gesloopt is, wil ik wat kastjes in de schuur. En wat planken zodat ik alles eens goed kan selecteren. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen, voor mij blijft 5 april toch de sterfdag van Curt Kobain. Vandaag 20 jaar terug, ik had alle CD's en luisterde uren per dag Nirvana. Een idool wil ik hem gezien zijn livestyle niet noemen maar de onzekerheid, frustratie en energieke..... Toen ik jong was was hij degene met wie ik me kon vereenzelvigen. Had toen dezelfde gescheurde jeans, kleding met verf vlekken en lang haar (wat me vreselijk stond) Zie ook mijn uitgebreide post in het muziek topic aangezien ik hier geen muziek meer daaien mag. Het past helemaal binnen mijn blowende en halve liter bier zuipende vriendengroep van toen. Als ik terugkijk allemaal talentvolle mensen waar iets kwetsbaars en beschadigd mee was. Allemaal herinneringen die meekomen met die muziek. Zou nu niet meer zo willen zijn, niet zo destructief meer vooral. Maar de herinnering blijft iets om te koesteren. Iedereen van elke leeftijd heeft denk ik wel een band die staat voor alle jeugdherinneringen. Dat is voor mij de grunge muziek en Nirvana.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik, ik heb ook alles van Nirvana en er hangen zelfs nog posters van Kurt Cobain in mijn huis.

Ik hoorde het nieuws van zijn dood rechtstreeks van een muziekzender op de radio en aansluitend de melding

was er die hele avond een uitzending over Nirvana en natuurlijk veel over Kurt.

Gelukkig heb ik meteen toen ik het hoorde een leeg cassette-bandje in de recorder gestopt en heb dit nog als een mooie herinnering aan hem.

Ook heb ik nog veel tapes van hem o.a Nirvana unplugged van M.T.V.

Zal het tot mijn dood wel met me mee blijven dragen. Ook de tijd die ik toen meemaakte in mijn stam-kroeg.

bewerkt door Aicha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach gaat op en af met me eline, wil vanmiddag planten kopen, winkel zit hier op 100 meter, maar kost me al moeite. Ik reageer hier weinig omdat ik weet dat er mensen zijn die het nog veel moeilijker hebben. Mijn huisarts is ervan overtuigd dat ik moet worden opgenomen, maar ggz wil niet meewerken, dat is probleem.

Maar word elke ochtend weer wakker, en slaap gelukkig goed door medicatie.

Wat een klaagzang weer en dat wil ik dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers!

 

Suikertje, vergelijken levert zelden iets goeds op;

jij bent hier voor jezelf, dus als er klagen nodig is

dan is er klagen nodig.

Er komt dan vanzelf weer ruimte ook voor andere dingen.

geef dat maar lekker aan jezelf dus

(mogen wij het ook☺)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...