Antoinnette Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Goedemorgen Toine, blablabla verder, hier weinig te vertellen, goede dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Appeltje Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Morning, nog net op de valreep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Morge Appeltje, nu pas wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Dank je jopie, je doet me wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Hoi tot nu toe volgehouden, maar wordt steeds moeilijker, slik onderhand 3 medicijnen om angsten en depressie tegen te gaan. Kan toch niet meer worden. Ik probeer vol te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Suikertje volhouden hoor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Doe mijn best Aicha, vandaar dat ik me even melde. Dank dat je reageert. Is het met jou nog gelukt met hulp voor huishouding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 (bewerkt) Suikertje dat hoor ik morgen pas. Ik hoop dat je het gaat volhouden. Weet je als je deze dag volhoud met zoveel moeite dan zul je je morgen wel 2 keer bedenken om weer te beginnen. Hou vol 2 april 2014 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Goedemiddag, Was weer een enerverende dag, Vanochtend teamoverleg. Ik was de notulist. Flink, aandacht erbij houden, en concentreren. Nodig voor opdracht, opleiding. Hele middag aan het uitwerken geweest. Nu stop ik er even mee hoor. Is weer mooi geweest. Nog 1 opdracht te gaan, en dan, laatste praktijkexamen Was begin van de middag wat euforisch omdat ik me zo goed voelde, en totaal geen trek had. Is nu helaas wel een beetje anders. Maar kom op..niet zeuren. Groot glas water. Was opvouwen, strijken!!. Suiker, Gaan met die banaan he, Morgen ben je blij, dat je vandaag niet gedronken hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Gaat nog steeds goed met me. Was in slaap gevallen. Dank jullie voor de steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Goed zo Suiker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 gaat t nog Suikertje? 3 medicaties? oppassen dat het middel niet erger wordt dan de kwaal. Als je nu adb wordt kun je vast onder begeleiding af gaan bouwen/minderen en wie weet ook ooit stoppen? succes! :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Hoi, Dag is voor mij weer om nu, val bijna om. Dat is wel voordeel van medicatie. Het is me gelukt vandaag, mede dank zij jullie. Ik wens een ieder een fijne avond en een rustige nacht en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Het is nog vroeg, maar ik meld me al droog af bij het dagpact. Ik ga vroeg slapen. Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Hey luitjes, ik kom weer eens kijken hier. Maar ik heb het idee dat ik hier alleen zit. :-/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Jammer, er is echt niemand. Ik kom nog wel eens een keer terug. Groetjes aan de oudgedienden. En een kus voor de specialen. xxx ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 ha Mupseflups, mn pc liep vast maar misschien ben je al weer weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 ik ga zo ook droog naar bed om 3 uur mag ik te werken en als ik geluk heb morgen op het strand slapen, zodat ik in elk geval enigzins in een ritme blijf. welterusten frummers :moon: Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Om 3 uur werken???? Tsssss, wat vroeg! Nu maar hopen dat het mooi weer is morgen op het strand. ..zzzzzzzzz dan maar Mupke, welkom terug! Hoe gaat het nu met je? ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Slaap ze Gerrit, ik wacht nog even.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Ik snapte er al niets van. Niet te moeilijk doen. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Ik heb me vanochtend voor het eerst sinds lange tijd verslapen. Ik zet al tijden geen wekker meer, maar deze ochtend werd ik niet om de gebruikelijke tijd wakker. Niet zo'n ramp, maar kreeg echt weer zo'n oh ja, zo ging dat haasten in de ochtend. Toch een half uurtje ingehaald met douchen en ontbijten. En verder ken ik al bijna alle song festival liedjes. Er zit weer veel bagger bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Hallo en welterusten... ik ga zo ook lekker naar bed. Ben moe...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Welterusten allen, En petje af voor iedereen die de verleiding weer heeft weerstaan. De keus om wel te drinken kan in een zucht en scheet gemaakt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Gelukkig geldt hetzelfde voor de keus om niet te drinken. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden