RUNNER Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Squash, meen ik me (nu) te herinneren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Psycholoog of niet, ik denk dat een drankprobleem dan ergens geplaatst wordt waar het niet hoort. Door een slecht huwelijk gaat iemand niet drinken. Evenmin zal een goed huwelijk iemand daarvan kunnen weerhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Nee... ik had het dus fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 (bewerkt) Welterusten Akelei, Ik heb ook niets te melden, anders dan het ik me bijna aan het vervelen ben op mijn werk. Een paar collega's hebben maar een vrije dag opgenomen omdat het werk op is. Het is wat. 31 maart 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Hahahahahaha, Jaap! Tja...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Ik hobbel zo ook mijn bed maar in. Immers als je weinig te doen hebt valt het eerder op als je moe bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Klopt. Slaap ze. Ik ga ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Ook ik heb weinig te doen dus ga ik maar vroeg slapen (vroeg = ik moet nog aan de zomertijd wennen ofzo). Slaap ze allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Moedig van je wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 je bent nog jong wijfie, en je hebt alleen dit leven om iets van te maken. Dat betekent niet natuurlijk dat je egoistisch moet zijn, maar ik heb het idee dat jij J ook niet veel meer te bieden hebt omdat het op is. En ja, dat vergt moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 ik kom even truste zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden