Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 maart 2014

eline

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, niet helemaal vrijwillig opgestaan maar ik moest zo nodig plassen en tja dan is het de moeite niet waard weer te gaan liggen....

Keek net bij even bij maatje gezocht en dan zie ik toch wel veel namen die ik nooit op het forum zie, hebben die een maatje gevonden en hebben geen behoefte te posten of hoe moet ik dat zien?

Zijn er trouwens veel frummers die een maatje hebben? En bestaat het contact uit mailen/bellen/afspreken??

Nu even wat yoghurt eten.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groot gelijk Eline... 

Ik begin de dag tegenwoordig met een bakje theepost-1140-0-31290000-1387265425_thumb.png

Even lekker rustig wakker worden, niet direkt een sterke bak koffie... en dat bevalt me prima. 

Das een hele poos geleden Suiker .... 

Ik hoop dat alles goed gaat met je? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Het valt mij op dat op "ik zoek een maatje" weinig door anderen gereageerd wordt. Ik had het ook best prettig gevonden, een maatje in het begin maar blijkbaar is de behoefte bij anderen anders. Ik snap wel dat "je maatjes zijn"stopzetten een moeilijk verhaal is, zodra er je er geen behoefte meer aanhebt dus is geen maatje hebben misschien ook wel een veilige modus.

Voor mijzelf weet ik inmiddels dat het zo, zonder maatje, ook oke is.

Nog een :sun: dagje allemaal. Ik ga wandelen.

Dagpact

Dino

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Aicha mijn tuin was 100 mtr diep dus veel te veel voor mij. Ik heb een stuk te leen gegeven aan de buren. Nu heb ik nog iets van zo'n 30mtr. dus meer dan genoeg. Tja als je hier vlak bij zou wonen kon je hier lekker in de tuin rommelen.

Pijnlijk met slapen een gebroken schouder. Maar gaat het wel de betere kant op????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maatje of niet, je moet het toch zelf doen. En jullie zijn allemaal maatjes toch. Ik vind de groep op de dagenraad fijner dan een 1:1 maatje. Dan zou ik verplichtingen voelen om communicatie te onderhouden en altijd interesse te tonen. Nu reageer ik gewoon hoe mijn kop staat wel/niet of uiterst selectief al naar gelang mijn humeur.

Ik vraag me wel eens af of ik van geboorte een einzelgänger ben of door omstandigheden het gewend geraakt ben. Enerzijds wil ik in het echte leven meer sociale contacten en anderzijds doe ik dingen alleen terwijl ik dingen graag meer met anderen zou ondernemen. Maar mensen moeten niet te close worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, de schouder gaat langzaam aan ietsje beter  :) maar het kan nog wel een week of 6 duren voor dat hij helemaal hersteld is.

Tja soms als je het treft kun je aan een maatje ook een goede vriendschap over houden.

Helaas komt dat wel heel zelden voor.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan ook heel goed met anderen opschieten Erik maar vind het ook helemaal niet erg om alleen te zijn. Angst om me te binden??? Me niet kunnen hechten aan mensen door het vele verhuizen als kind????? Ik weet het niet maar alleen zijn is iets anders dan eenzaam zijn. Daar kan je niet voor kiezen en dat is een rotgevoel.

Ja Aicha dat kan lang duren. Poeh zeg wat een ellende. Moet er niet aan denken, je kan bijna niets. :face-icon-small-shocked:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol, als ik iets dichter bij zou wonen dan was ik de hele dag in je tuin aan de gang.

Jaren heb ik een achterbuurman gehad die een soort 2e vader voor mij was.

Hij had ook een grote tuin waar ik iedere dag mee in de weer was.

We verbouwden ook groenten en zo en dan gezellig samen smullen van die verse dingen.

Helaas is hij al een aantal jaren geleden overleden. Maar ik mis het nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

wat wordt dit weer een prachtige

lentedag he :sun:

ik ga hem helemaal uitbuiten

van vroeg tot laat.

gauw de boodschappen en dan

lekker met dochter naar het strand,

vollebal en zonnebrand mee,

grote fles water, brood en fruit,

wat heeft een mens nog méér nodig?

oh ja een boek.

maak er wat van! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik lees net over maatjes,

ik heb denk ik de beste getroffen

wij klikken goed, hebben héél veel aan elkaar gehad, en nog soms.

Het gaat al lang niet meer over drank, maar wel wat er achter zit

en hoe we met dingen en mensen omgaan.

We mailen bijna dagelijks, soms alleen een welterusten,

en soms hele lappen tekst.

Ongeveer 1 x per jaar spreken we af.

En voor mij telt dat één genoeg is, en misschien hebben méér mensen dat zo.

Daarom wordt er op het zoekdraadje niet zo gereageerd denk ik.

Wie weet helpt het, iemand rechtstreeks te benaderen per pb.

Ik zie soms dat mensen leeftijdgenoten/sexe genoten zoeken en dan lijkt het wel

een oproep voor een date. Niets mis mee, maar mij zou dat afschrikken.

Leeftijd is niet wat ons hier verbindt maar adb willen worden.

En natuurlijk moet je het uiteindelijk zelf doen, maar het feit dat ik altijd even kan

bellen/mailen maakt het laagdrempeliger voor me, ook al zou ik niet gauw bellen

de mail is wel heel fijn en kan ik later nog eens teruglezen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...