eline Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Goedemorgen, niet helemaal vrijwillig opgestaan maar ik moest zo nodig plassen en tja dan is het de moeite niet waard weer te gaan liggen.... Keek net bij even bij maatje gezocht en dan zie ik toch wel veel namen die ik nooit op het forum zie, hebben die een maatje gevonden en hebben geen behoefte te posten of hoe moet ik dat zien? Zijn er trouwens veel frummers die een maatje hebben? En bestaat het contact uit mailen/bellen/afspreken?? Nu even wat yoghurt eten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Goedemorgen Eline, jemig wat veel vragen op de vroege ochtend. Eerst even koffie en thee zetten hoor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Om nog even terug te komen op jouw vragen Eline, ik zou het echt niet weten. Kan wel gaan zitten gissen wat betreft sommige aspecten, maar het is dan echt gissen en daar heb je niets aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Goedemorgen Yvonne, bedankt voor de heerlijke koffie. Ik had in het verleden hier op het forum een maatje. Veel steun aan gehad. Het contact bestond voornamelijk uit mailen en smsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Soms zou ik ook wel een maatje willen maar voorlopig maar even niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Zo Yvonne dat was een pittig bakje......ga direct stofzuigen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Groot gelijk Eline... Ik begin de dag tegenwoordig met een bakje thee Even lekker rustig wakker worden, niet direkt een sterke bak koffie... en dat bevalt me prima. Das een hele poos geleden Suiker .... Ik hoop dat alles goed gaat met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Goede morgen vanuit een zonnig Franeker! Ik had idd ook een maatje, vooral in het begin veel mee geschreven, toen ik in de kliniek zat. nu meestal via pb. Bij deze even een ontbijtje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Ziet er weer lekker uit Mark. Ik ga er vandoor lui. Genoeg te doen vandaag. En inderdaad, Mark zei het al : de zon schijnt hier inmiddels. Nog wel een pietsie nevelig maar toch.... Luitjes, fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Goedemorgen frummers, Lekker eerst even aan het ontbijt van Mark beginnen en een lekkere bak koffie er bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Goeie morgen mensen. Vandaag heerlijk naar buiten en verder met m'n tuin. Er is nog een hele hoop te doen, maar eerst even mee genieten van het heerlijke ontbijt van Mark. mmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Morgen Bol, ik zou willen dat ik een tuin had. Ben gek op tuinieren. Maar ja, zou nu toch wel moeilijk gaan met m'n gebroken schouder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Goedemorgen, Het valt mij op dat op "ik zoek een maatje" weinig door anderen gereageerd wordt. Ik had het ook best prettig gevonden, een maatje in het begin maar blijkbaar is de behoefte bij anderen anders. Ik snap wel dat "je maatjes zijn"stopzetten een moeilijk verhaal is, zodra er je er geen behoefte meer aanhebt dus is geen maatje hebben misschien ook wel een veilige modus. Voor mijzelf weet ik inmiddels dat het zo, zonder maatje, ook oke is. Nog een dagje allemaal. Ik ga wandelen. Dagpact Dino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Nou Aicha mijn tuin was 100 mtr diep dus veel te veel voor mij. Ik heb een stuk te leen gegeven aan de buren. Nu heb ik nog iets van zo'n 30mtr. dus meer dan genoeg. Tja als je hier vlak bij zou wonen kon je hier lekker in de tuin rommelen. Pijnlijk met slapen een gebroken schouder. Maar gaat het wel de betere kant op???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 goedemorgen...wordt een prachtige dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Maatje of niet, je moet het toch zelf doen. En jullie zijn allemaal maatjes toch. Ik vind de groep op de dagenraad fijner dan een 1:1 maatje. Dan zou ik verplichtingen voelen om communicatie te onderhouden en altijd interesse te tonen. Nu reageer ik gewoon hoe mijn kop staat wel/niet of uiterst selectief al naar gelang mijn humeur. Ik vraag me wel eens af of ik van geboorte een einzelgänger ben of door omstandigheden het gewend geraakt ben. Enerzijds wil ik in het echte leven meer sociale contacten en anderzijds doe ik dingen alleen terwijl ik dingen graag meer met anderen zou ondernemen. Maar mensen moeten niet te close worden. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Hoi Rapilos, volop zon nu in Grunn..... Jopie en Erik verwoorden wat ik min of meer voel als ik aan een maatje denk......eerst maar alleen en wat in de aanbieding hebben voor de ander... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Bol, de schouder gaat langzaam aan ietsje beter maar het kan nog wel een week of 6 duren voor dat hij helemaal hersteld is. Tja soms als je het treft kun je aan een maatje ook een goede vriendschap over houden. Helaas komt dat wel heel zelden voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 (bewerkt) Ik kan ook heel goed met anderen opschieten Erik maar vind het ook helemaal niet erg om alleen te zijn. Angst om me te binden??? Me niet kunnen hechten aan mensen door het vele verhuizen als kind????? Ik weet het niet maar alleen zijn is iets anders dan eenzaam zijn. Daar kan je niet voor kiezen en dat is een rotgevoel. Ja Aicha dat kan lang duren. Poeh zeg wat een ellende. Moet er niet aan denken, je kan bijna niets. 29 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Morgen allen! Mooie dag vandaag en zo de motor op voor een familiebezoekje. Dagpact Dino MijnGerrit Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Ja Bol, als ik iets dichter bij zou wonen dan was ik de hele dag in je tuin aan de gang. Jaren heb ik een achterbuurman gehad die een soort 2e vader voor mij was. Hij had ook een grote tuin waar ik iedere dag mee in de weer was. We verbouwden ook groenten en zo en dan gezellig samen smullen van die verse dingen. Helaas is hij al een aantal jaren geleden overleden. Maar ik mis het nog steeds. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Wie zich aan de eenzaamheid overgeeft, die is spoedig alleen. Goethe erik en RUNNER reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 eens even de stad in.......tot later, fijne zonnige dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 goeiemorgen frummers wat wordt dit weer een prachtige lentedag he ik ga hem helemaal uitbuiten van vroeg tot laat. gauw de boodschappen en dan lekker met dochter naar het strand, vollebal en zonnebrand mee, grote fles water, brood en fruit, wat heeft een mens nog méér nodig? oh ja een boek. maak er wat van! RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 ik lees net over maatjes, ik heb denk ik de beste getroffen wij klikken goed, hebben héél veel aan elkaar gehad, en nog soms. Het gaat al lang niet meer over drank, maar wel wat er achter zit en hoe we met dingen en mensen omgaan. We mailen bijna dagelijks, soms alleen een welterusten, en soms hele lappen tekst. Ongeveer 1 x per jaar spreken we af. En voor mij telt dat één genoeg is, en misschien hebben méér mensen dat zo. Daarom wordt er op het zoekdraadje niet zo gereageerd denk ik. Wie weet helpt het, iemand rechtstreeks te benaderen per pb. Ik zie soms dat mensen leeftijdgenoten/sexe genoten zoeken en dan lijkt het wel een oproep voor een date. Niets mis mee, maar mij zou dat afschrikken. Leeftijd is niet wat ons hier verbindt maar adb willen worden. En natuurlijk moet je het uiteindelijk zelf doen, maar het feit dat ik altijd even kan bellen/mailen maakt het laagdrempeliger voor me, ook al zou ik niet gauw bellen de mail is wel heel fijn en kan ik later nog eens teruglezen ook. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden