Monster Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Alweer een uur geleden dat hier gepost werd............... Qua herkenbaarheid stel ik voor om naar MG te luisteren: allemaal een helm bij je hebben lijkt me goed. ( ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 een kaart bij me dragen........... kan ook. Ik stel voor een kerstkaart. Dat met Picassa daar weet ik niks van. Kerstkaart heeft iedereen en zijn herkenbaar zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Vorig jaar hadden we een vlag en een hangmat, wel zo makkelijk. Lotus66 en Kurkdroog reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Een blauwe knoop op jas/vest/trui/shirt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Misschien het handigst een herkenbaar iets te plaatsen zodat je daar naartoe loopt en aansluit ....ik weet niet of er niet frummers komen gewoon om ons eens te bekijken en dan ben ik liever niet herkenbaar door kleding of voorwerp..... Of klinkt dit TE achterdochtig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Ik ga mee met Eline, maak verzamelplek herkenbaar... Motorpak en helm staan opgeslagen op zolder...;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 (bewerkt) * Nieuwste versie onderaan de draad 15 juni 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Even in dubio gestaan om te reageren. Waarom? Omdat ik zelf (helaas) niet in de gelegenheid ben om deel te nemen. Dus wie ben ik dan om hier iets over te zeggen Maar toch...Misschien overwegen om het woord 'liever' in: Foto's, filmpjes, etc. Social Media: liever niet i.v.m. privacy anderente schrappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Dank voor je opmerking Lotus. Meedenken mag altijd natuurlijk. Jammer dat je niet kunt overigens. Ik wacht even of er reacties op dit punt komen. De tekst is gekopieerd van vorig jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Vind ik ook erg jammer. Maar anderzijds kan ik een voorstelling geven...Dus ook leuk leuk. Ja kijk maar wat ermee gedaan wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Appeltje Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Mochten er mensen mee willen rijden vanuit Amsterdam, dan hoor ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Hoi Appeltje, Alvast bedank voor het aanbod; ik noteer het. Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Even naar boven halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Het is mooi weer vandaag. Ik loop vandaag de lokatie even rond om te kijken hoe alles er bij ligt en staat. Dan meld ik me weer later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Ik had heel graag gekomen maar de 22 ste is nu net schoolfeest van de jongste... spijtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Da's jammer VM! Ik heb vandaag alle plekjes even afgestruind en het gaat helemaal goed komen. Deze week zal ik de kaart, waar ik eerder over schreef, afmaken en per PB aan de deelnemers versturen. Vandaag over vijf weken is het zover en ik heb er zin in! Weersvoorspelling gaan tot 14 dagen en kunnen we nu dus nog niet naar kijken. Wordt vervolgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Ja jeetje heee VM!!! Maar is dat niet 's avonds??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 (bewerkt) ####################### Wordt vervolgd............. 18 mei 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Gisteren ook even op locatie geweest. Staat er prachtig bij. Nu de nog even meewerken en het wordt een fantastische dag> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Ik ben bang dat ik dat weekend niet onder werken uitkom.....of ik zou vanaf 13.00 kunnen. Ik moet werken tot 15.30 en zou kunnen vragen of ik na de ochtendzorg mag gaan. Dan is het 12.00 en ik gok een uurtje rijden vanaf mijn werk. Ik begrijp het niet, ik heb wel 10x gekeken of ik kon die dag....ben denk ik heel scheel oid....Ik baal ervan. Ik ga proberen te ruilen maar zag vandaag dat dit niet echt realistisch is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 We gaan duimen Erik en natuurlijk ben je 's middags ook nog welkom (mag wel ff zeggen he Gerrit?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Ik ga mijn best doen. Vandaag kwam leidinggevende met een verzoek aan mij en ik kwam dus met de vraag voor die zondag. Maandag is de roostermaker terug en dan gaan we puzzelen. Stel dan ik er om 13.00 ongeveer ben, komt de rest dan echt stipt om 11.00 al.....ik kon uit de uitnodiging niet halen of het zin heeft mijn best te doen voor een halve vrij dag.....als iedereen om 13.00-14.00 weggaat is het wel ver rijden voor maar een uurtje jullie zien. Maar goed maandag ga ik kijken of ik dit kan oplossen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Jane, jij mag alles zeggen. We horen het Erik. Ik kan alleen voor mezelf spreken; voor mij zit er geen eindtijd aan. En een uurtje ... maar wel quality time natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Heb er vandaag weer om gevraagd toen ze bij mij kwamen of ik 2 diensten anders wilde draaien....ze gaat echt haar best doen en ik ga duimen. Als het lukt ben ik er tussen 12.30 en 13.15 afh van het precieze tijdstip dat ik weg mag van het werk. Zijn jullie er dan nog of gaat iedereen vroeg komen en na de lunchtijd gelijk weg? Ik moet zo 100km rijden om er te komen en dus ook 100 terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden