Yvonne Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Goedemorgen frummers. Donderdag alweer Eerst maar even koffie en thee zetten lijkt me zo. Heb heerlijk geslapen en ben er netjes uit gegaan toen de wekker ging, Das een betere start dan me verslapen en dan alles gehaast moeten doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Goedemorgen Yvonne, goede morgen andere frummers! Een hele goede dag wens ik iedereen toe. Dagpact MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 (bewerkt) Jij ook een goedemorgen Gerrit. Koffie en thee zijn klaar inmiddels Las net even in sneltreinvaart de draad van gisteren. \ Jammer dat Otje niet meer wil posten, vind haar een toffe meid, maar inderdaad, het heeft mij ook wel eens verwonderd dat zij zelf niet of nauwelijks reageerde op 'de ander' in het verleden.... en Otje, dan is de reden van weggaan hier toch wel een tikkie wonderijk... ... Moest ook wel grinniken over de korte tenendiscussie. Heb de indruk dat er 'lange tenen' werden bedoeld? Als je lange tenen hebt kan een ander er makkelijker op trappen en ben je dus sneller op je teentjes getrapt en heb je dus een 'kort lontje'.... Kan me vergissen, maar denk dat het over Lange Tenen ging dus. 27 maart 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ook goedemorgen, zonnetje schijnt, lekkere koffie, even bijgelezen... Wijfie laat je weten hoe het bij de huisarts verlopen is? Mag een huisarts wel Refusal voorschrijven? Ik kan me voorstellen dat refusal je een soort van rust geeft, je kunt doodgewoon niet drinken, lijkt me dat je dan ruimte krijgt om andere zaken aan te pakken......Succes Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Goedemorgen Eline. Hier geen zon, maar wat niet is kan komen natuurlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Môin vroege vogels, Ben ook benieuwd hoe dat af gaat lopen met die refusal/huisarts. Komend weekend schijnen al mijn kleinkinderen zich op één punt te verzamelen. En aangezien ik de helft ervan nog nooit gezien heb, denk ik dat ik daar maar eens op af moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hallo Yvonne, ook een goedemorgen al is het zonder zon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hoi Dylan, vergeet dan niet wat foto's te maken ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Dat moet lukken Eline, heb pas een nieuw toestelletje gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Dagpact MijnGerrit Dino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Voor de uitslapers heb ik de koffie en thee in de warmhoudkannen gedaan. Tijd om richting werk te gaan. Mooie dag lui. Later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Dat zal spannend zijn Dylan, voor jou maar ook voor de kleinkinderen. Geniet er maar van en hopelijk komen ze dan eens bij jou op bezoek. Goeie morgen mensen. Ik heb zo dienst. het wordt vandaag lekker weer dus heb ik besloten daar eens grondig van te gaan genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Kleinkinderen zullen er niet veel van merken Bolletje, het woord zegt het al: klein. Erg klein Die tenen kwestie heeft ook mij al flink aan het denken gezet. Zal er eens op gaan letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ben werken mensen. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Goeiemorgen frummers. Ik mag zo mijn cholestorol laten testen. ben een iets verhoogd risico-geval door erfenis bepaald. Maar na hartinfarct van jongere broer, bleek de mijne destijds prima dus nu verwacht ik eigenlijk ook goed nieuws. Thuistaal heet dat hier Jopie. Als het ook geregeld wordt gebruikt tenminste. Bijna elk gezin verbastert of verzint woorden. Op de schrijfcursus kregen we daar een blocje voor en af en toe lezen we dat voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Dagpact MijnGerrit Dino NOOITMEER Fijne dag allemaal!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 (bewerkt) Mogge Net bij huisarts geweest, slaap al heel lang slecht. Slaappillen krijg ik niet..verslavend Maar nu hoge dosis melatonine kijken of dit werkt. Ook maagzuur word aangepakt..pillen Moet zeggen mijn waslijst aan mankementen word zo langzamerhand toch minder Gesprekken over mezelf vind ik altijd spannend..meestal maak ik er een choatisch praatje van. Vandaag ging het aardig goed moet ik zeggen...natuurlijk wel de zakdoek bij de hand Word nog wel wat Fijne dag nog...vooruitzichten zijn goed 27 maart 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Goeiemorgen allemaal! Heb hier bijna de slappe lach. Het moesten natuurlijk lange tenen zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ah Jen, eindlijk het raadsel verklaard En ik heb pijn aan mijn kies.. lijkt wel of ik de bof heb. brrrr.... Huttatula, ja goed dat die arts geen slaappillen geeft. Harstikke verslavend, kan lang duren, maar uiteindelijk kan je niet meer zonder. En dan DAAR weer vanaf zien te komen. Klachten worden bij mij ook minder en minder, hoe langer je niet drinkt hoe beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Yep, ik ben een beetje laat met mijn antwoord maar 'k heb heerlijk lang geslapen. Ik ben deze week in ziekteverlof, wat ik een beetje genant vind, want het is geen objectieve griep maar zoiets vaags als oververmoeid. Ben wel trots dat het niks met drank te maken heeft - dat was vroeger wel eens anders - maar toch. Wat moet ik nu maandag op het werk zeggen? Ik vermoed dat de laatste maanden me wat te veel zijn geworden. Wat ook speelt, is dat mijn man erg tam is. Het komt erop neer dat ik ook thuis de boel overeind zou moeten houden, en dat mislukt faliekant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Jen, ja ik noem het toch ziekzijn hoor. Lijkt me heel verstandig om naar je lijf te luisteren. Zo ik ben er weer vandoor, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hihi akelei, ze hebben er inderdaad niet echt zaken mee, maar ik ben een slechte leugenaar. Pff. En als ik zeg "overspannen" dan is het alsof ik mijn werk niet aankan. Wat misschien wel zo is ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik discussieer eigenlijk sowieso wel graag. Soms worden zaken op dit forum als ruzie ervaren, maar ik heb niet het idee dat ik in ruzie lig met A3. Hij zette me aan het denken, dat wel. Ben ik vriendelijker als ik niet drink? Naar mijn gevoel verandert mijn karakter niet echt. Maar het is aan een buitenstaander om dat te beoordelen. Als ik zat ben - dat is gelukkig lang geleden - ja, dat is een ander verhaal. Dan durf ik wel eens aan het schelden gaan. Komt de waarheid dan boven, heb ik me wel eens afgevraagd. Soms wel, maar tesamen met heel veel onzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 er komt een deel boven wat je ook gewoon hebt maar meestal onderdrukt, zo hebben we dat geleerd he. op je werk zou je kunnen zeggen dat de arts je aanraadde rust te nemen vóór je in een burn-out terecht gaat komen dat heet investeren in jezelf en dus ook in je baas♥ zelfs een auto breng je voor een (grote) beurt weg geregeld en wij wachten meestal op vakantie met uitrusten, maar jouw lijf en psyche hebben een eigen ritme. goed gedaan meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden