mark Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Sneek is ook leuk. Maar weer een heel andere sfeer... Ben op zoek naar een leuk huisje iets buiten sneek. ergens in een leuk dorpje ofzo. tocht in de buurt van mijn kinderen en de stad, maar niet er middenin. mag graag lopen en als ik straks na texel wat heb ga ik gelijk naar het asiel om een trouw maatje te zoeken ! Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Goeie morgen lieve mensen Vanochtend een mailtje gehad dat het huis van J. verkocht is. Hèhè eindelijk. Ik kan weer iets afsluiten. Dadelijk word ik gehaald door de d.a. Vanmiddag vergadering over het bestuur van de d.a. dat helemaal uit elkaar gevallen is. Kijken of de d.a. nog te redden is of dat het stopt. Ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Mooie vooruitzichten Mark!. Goedemorgen Sowhat, hier giet het ook.... maar alle groen ziet er nu wel dubbel zo groen uit, das dan weer het voordeel Heerijk Bol dat het huis verkocht is. En begreep ik goed dat jij deelt in de opbrengst? Mooi!!! Nou, hoop dat de vergadering vanmiddag goed verloopt, dat er puin geruimd kan worden en dat jullie op een gezonde manier verder kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Goedemorgen frummers, Mark ook bedankt voor je aanbod. Sowhat het regent hier ook pijpestelen! Bol wat fijn voor je dat het huis nu eindelijk verkocht is. Hoop dat de d.a. niet op de schop gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Goedemorgen, fijn dat je iets laat horen Mark en zo'n ontbijt is ook heerlijk, Zullen we trouwens Rapilos HEEL VEEL SUCCES wensen met haar examen vandaag! Buiten is het nat zolang we het binnen maar droog houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Ik hoop het ook Aicha. Trouwens als je moeilijk zit mag je mij ook rustig p.b.en hoor, helemaal geen probleem. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Jij ook een goedemorgen Eline. Luitjes ik ga er vandoor. Genoeg te doen hier weer. Koffie en thee staan op de welbekende plek Rapi wens ik heel veel succes vandaag. Ik zal een kaarsje voor je branden! luitjes, maak er een mooie dag van ... Laterrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 goeie groeizame morgen frummers de poncho ligt al klaar. Even balen dat weer, maar wat hebben we steeds geboft he. Mark, goed je weer te lezen, Aicha regelt hulp, klasse!! en gerrit lukt het een beetje als onbestorven weduwnaar? Rapilos zet m op meid, je gaat het halen hoor anders moet je wéér en dat wil je niet he! :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Rapi. het lukt je hoor. Heel veel succes. Vanavond taart en gebak bij de koffie?????? :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Hee Bol, de nieuwe voorzitter vd DA??? Kan er eindelijk echt iets goeds gebeuren daar ik ga de regen in fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Dag lieve mensen, Ja, ik ga er voor. Straks nog even een half uurtje alles doornemen, en dan moet het maar hoor. Allleen..wat een snert weer. Moet dik een half uur fietsen voor ik er ben. Dus dat wordt regenbroek, regenjas en papierenzakdoekjes mee, om bril schoon te poetsen als ik er ben. Maar een beetje op tijd weg gaan dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 goedemorgen, wat een verschil met gisteren zeg....... regen en wind..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 (bewerkt) Hahaha nee hoor Jane, ik geen voorzitter of bestuurslid. Dan loopt het zeker in het honderd. Dan kunnen ze gelijk opdoeken en hoeft er geen vergadering te komen. :P Mensen ik ben er dadelijk vandoor. Later. 21 maart 2014 bewerkt door bolletje mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 hoi allemaal, ik ben nieuw hier vandaag mijn eerste dag niet drinken dus ik meld mij aan voor het dagpact. groetjes dino Ik vind dit een heel goed idee, dus mocht er nog iemand op zoek zijn naar een maatje? (Ik heb me al voorgesteld bij wie is wie) dan hoor ik dat graag!Groetjes doni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Nou, ik heb gisteren weer gefaald. Ik moest een behoorlijke teleurstelling verwerken en vond dat wel een goede reden om te drinken. Weer even de roes te voelen. Vandaag dus dubbel teleurgesteld, nu ook in mezelf. Er was hier altijd de discussie of je dan weer opnieuw moest tellen of dat je door kon tellen. Min die ene faaldag natuurlijk. Het zou mij meer motiveren om door te tellen. Desnoods drie strafdagen eraf trekken. Anders heb ik de neiging om door te gaan omdat ik tóch weer bij dag 1 moet beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Dank je Gerrit Teleurstelling had ik niet zien aankomen. En ja, moet weer opstaan en doorgaan. Me weer bij het dagpact aanmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Mooi gezegd Dagpact:MijnGerritAlbertAgnieta Dino Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Rosa, Sterkte maar weer. Je doet het best goed toch, Dag van gisteren, gewoon vergeten. Examen is gedaan. Heb er niet zo'n goed gevoel over. Veel vragen, waarbij ik volgens mij het verkeerde antwoord heb gegeven, omdat ik dingen door elkaar heb lopen gooien. Als ik al geslaagd ben, dan hooguit met een 6. En ik hoor de uitslag pas over 4 weken. Geduld, geduld he. Maar goed, ik log weer uit. Ga boodschappen doen, en daarna naar latex. We gaan lekker chinezen vanavond. Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Oke wijfie niet aan toegeven Doen we het samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 En nee Agnieta je ben niet echt een steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Vandaag zijn we x jaar getrouwd. Komt hij weer met een grote bos bloemen aan. Terwijl het al lang over is tussen ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 (bewerkt) Potverdorie Rosa toch wat jammer nu. Rot dat je de kracht niet had om het hier te melden wat jouw plannen waren. Het had je zo'n voldoening en het gevoel van overwinning gegeven. Echt probeer (als er nog een keer komt) het hier van te voren te melden. Wat zal je je trots voelen. Wijfie haal het niet in je hoofd om te gaan drinken hé? Je was zo sterk met je hond, wees nu ook zo sterk om niet te drinken. Blijf vanavond maar bij ons. En veel eten nu. Zo ik ben terug. Nou de vergadering was tja wat moet ik er van zeggen. In ieder geval zit er nog één man in het bestuur dus blijft de d.a. nog bestaan. Er is een hele hoop ruzie en daar komen ze niet uit. Maar belangrijk nu is dat we er nog zijn. Een pak van m'n hart. En nu moeten we zorgen dat we weer een bestuur krijgen en hopelijk een goed bestuur. Ons vroegere hoofd wil graag weer terug komen en dat zou ik heel goed vinden maar er zijn een hele hoop andere mensen die dan bang zijn dat zij onder haar komen te staan, terwijl ze nu het idee hebben de baas te zijn. Afijn we kijken wel. Ga een happie doen. 21 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Ja bol, je hebt gelijk. Ik had het hier moeten melden, had ik wat steun gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Ja wijfie ik ben nog wel bij mijn man. En blijf hier nog maar hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Haha Gerrit, maar daar kiest hij niet zelf voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden