Spring naar bijdragen

zondag 16 maart 2014


eline

Aanbevolen berichten

He, kransgenoten, vaar recht.

 

Wat lees ik nu weer, Mai ook al 'n ban, mut niet gekker!

Maar kan nog veul gekker.

 

Ag, hou je roer zo recht mogelijk, nou, ondanks de zeeen.

Ik denk dat 't plekkie waar ie terechtkomt zzo slecht nog niet is.

We gaan laat aan de ovenschotel, doeoeg.

Hou 't zo droog als je wilt, heh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik een paar jaar terug zo'n bui had dat ik tegen iedereen aan schop en me aan alles erger kwam het besef vaak pas later dat de ergernis feitelijk in mezelf zat. Iets wat knaagt en niet op te lossen is meteen en daardoor reageerde ik het af op anderen. Nu probeer ik me meteen te beseffen dat ik moet nadenken over wat het precies is en het probleem bij mezelf moet zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over dat deel met sleutelwoorden; ja dat viel me nu een paar dagen op. Ik twijfelde of het er niet altijd al stond. Niet dus, ik weet niet hoe het weg moet en ik zou dat graag ook weten want het stoort met scrollen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom me droog afmelden, niet gerookt/geblowd of gedronken. Lekker gesport vandaag. Eigenlijk ook geen trek gehad in een van de drie. Ergens zit daar een gevaar want nu denk ik dat ik wellicht toch wel af en toe een blowtje kan doen. En via dat patroon sluipt die ene keer en nog een keer erin en wordt een gewoonte. Ik moet aankomende weken wel even opletten.

 

Eigenlijk voelde ik de drang naar roken al een week. Zat van de week een paar keer bij rokers en ik had zoveel zin in een peuk. Ik ga het maar niet vies vinden ook al ben ik maanden gestopt. Ook na 2 jaar niet weet ik uit eerdere stoppogingen. Die drang naar.....kwam zaterdag tot uiting. Opzich niet een drama maar ik wil het nu niet nog een keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...