Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Ik bezit jouw rust niet Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Goed deze dame gaat een mooie docu kijken die ik vanmiddag gebrand heb. Lekker genieten. Later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Yvonne bepaalt dat ook helemaal zelf lijkt me. Enfin, ik ga Bolletje haar raad opvolgen. Heb nog wat werk van mijn vrijwilligersjob uitgesteld, dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Ik ga afsluiten. Was hier een dag van rommelen. Morgen weer meer structuur, is ook nodig af en toe Voor iedereen een 'goede nacht' straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 He, kransgenoten, vaar recht. Wat lees ik nu weer, Mai ook al 'n ban, mut niet gekker! Maar kan nog veul gekker. Ag, hou je roer zo recht mogelijk, nou, ondanks de zeeen. Ik denk dat 't plekkie waar ie terechtkomt zzo slecht nog niet is. We gaan laat aan de ovenschotel, doeoeg. Hou 't zo droog als je wilt, heh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 En Toine ook, als het goed is, is hij deze week weer terug!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Tssssss Toine, Mai en Vm, veel sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Als ik een paar jaar terug zo'n bui had dat ik tegen iedereen aan schop en me aan alles erger kwam het besef vaak pas later dat de ergernis feitelijk in mezelf zat. Iets wat knaagt en niet op te lossen is meteen en daardoor reageerde ik het af op anderen. Nu probeer ik me meteen te beseffen dat ik moet nadenken over wat het precies is en het probleem bij mezelf moet zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Als ik dat voorheb, dan schaam ik me achteraf, en dat is niet plezant. Het moet wel gemakkelijk zijn als je van dergelijke emoties geen last hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 als je het eerlijk zegt zoals nu doen de schoppen in elk geval minder og geen zeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 ik heb al een paar dagen last van de zin gelabeld met een of meer sleutelwoorden enz. en dan een rits postings eronder iemand idee hoe ik die uit kan schakelen?Ik heb al bij instellingen enzo gezocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Over dat deel met sleutelwoorden; ja dat viel me nu een paar dagen op. Ik twijfelde of het er niet altijd al stond. Niet dus, ik weet niet hoe het weg moet en ik zou dat graag ook weten want het stoort met scrollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Mooi Agnieta, eerlijkheid. Mijn werk vordert niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Ik denk dat die sleutelwoorden handig zouden zijn als wij ze correct toepasten haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Aggie :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Nou, dan ga ik ook maar eens kijken of dat wat is, want ik verveel me namelijk. Oke, Divorce dus op 4..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 True grit op RTL7 geweldige western Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 RTL7 heeft als slogan méér voor mannen Ag manwijf dus hiero ;) ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 beetje veel reclametijd doe mij maar Canvasfilms en Ned.2 en 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Ben boos. En merk dat dat een trigger is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 nog n western dan maar. NET5 vind ik wel goed meestal RTL5 kijk ik nooit naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Dat kan ik hier niet echt uitleggen, doet er misschien ook niet zo toe. Laten we zeggen dat ik redenen heb om boos te zijn, maar niet om te zuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Wel, ik hou het vaag genoeg als ik zeg dat ik gepest word door iemand - gelukkig niet op het werk nee. Dat soort boosheid triggert me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Jen is je hond al gewend aan de nieuwe vloer? Ik heb de indruk dat ze het plezant vindt om ervoer te glijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Ik kom me droog afmelden, niet gerookt/geblowd of gedronken. Lekker gesport vandaag. Eigenlijk ook geen trek gehad in een van de drie. Ergens zit daar een gevaar want nu denk ik dat ik wellicht toch wel af en toe een blowtje kan doen. En via dat patroon sluipt die ene keer en nog een keer erin en wordt een gewoonte. Ik moet aankomende weken wel even opletten. Eigenlijk voelde ik de drang naar roken al een week. Zat van de week een paar keer bij rokers en ik had zoveel zin in een peuk. Ik ga het maar niet vies vinden ook al ben ik maanden gestopt. Ook na 2 jaar niet weet ik uit eerdere stoppogingen. Die drang naar.....kwam zaterdag tot uiting. Opzich niet een drama maar ik wil het nu niet nog een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden