Doni Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 bedankt wijffie! (klinkt grappig ;-) ) Nancy ik wens je vast een mooie vakantie! ik heb het ooit geprobeerd in zo'n indoorski-gebeuren nou het was hilarisch, toen ik uiteindelijk de 3 meter naar beneden ging op de skies kwam er een snowboarder die per ongeluk op mijn weg viel... ik ging er gewoon overheen (hij hield er niks aan over hoor), om vervolgens zo snel mogelijk proberen weg te komen met skies en stokken en al (ik vertel jullie dat gaat niet makkelijk een trap op.. bleek dat ik al die spullen onderaan de trap kwijt kon). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 lady jane ben je al sinds 2009 gestopt? goed zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Zeg, er zal toch wel zoiets als een beginnersweitje zijn, ik zie mezelf toch niet meters naar beneden gaan hoor, hahaha! Dat wordt benen breken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 ja lammetjeweide ofzoiets samen met de kinderen! maar idd beter zo dan meteen omhoog, ik kwam sowieso niet hoog met die stokken de berg op.. jij hebt daar vast een stoeltjeslift! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 (bewerkt) Lammetjesweide, die moet ik dus hebben, hahaha! Komaan, ik krijg er zin in, ik ga de tassen maar eens pakken, laterssszzzzz...... 28 februari 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Ja Jane, we moeten ook met elkaar leren praten in plaats van al die emoties zo heel belangrijk laten worden. We gaan dat ook leren, het is in ieder geval al zo, dat er niemand meer uit boosheid vertrekt, wat wel het geval was toen er nog stevig gedronken werd. Het feit dat ik niet meer drink heeft de rest ook zeer matig gemaakt, raar eigenlijk wel, dan zou ik dus de grootste motor achter het drankgebruik in ons huis geweest zijn?! En Nance, veel plezier op de wintersport, ben zelf ook maar 1 maal geweest in mijn leven, dat zegt wel genoeg denk ik, LOL. Doni, welkom een goede stap dit melden en meedoen op het forum. Wijfie, je klinkt weer veel opgeruimder, gelukkig maar! Ik ga er zo weer vandoor, lees vanavond wel weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Dagpact: Miranda MijnGerrit Hardleers Wijfie Doni Nance Tine Nog even snel tussen de visite door meld ik me aan voor de dagpact! Fijne dag allemaal en ik op naar dag 3 ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Weekend! Yeah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Veel beter gezind dan gisteren, Gerrit. Morgen ga ik een fatsoenlijke wandeling maken met de hond, 's avonds naar vrienden en zondag leesclub. Lekker gevuld met plezante dingen dus. En nu weer weg: etentje met schoonfamilie. Fijne avond Gerrit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Veel plezier met het etentje! En de rest ook eet smakelijk ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 (bewerkt) Ik ben net naar de opening van onze nieuwe bieb geweest, mocht pas binnen toen Prinses laurentien weer weg was met heel de beveiligingsgarde. maar het is me een partij sjiek geworden. ik kon mijn Libelles en margrieten van de afgelopen maand eindelijk bijlezen onder het genot van sjieke hapkjes en een sjuutje. Voor het eerst een coquille op, niet verkeerd was dat. En ik heb honderden glazen wijn voorbij zien komen, binnenkort zal de contributie wel weer omhoog en bij de Kringloop een CD gekocht die ik al 2 jaar kwijt ben (Voices), voor 0,75, dus mijn dag is weer helemaal goed. en als kers op de slagroom op de taart zo nog een extra inval wedstrijd volleyen. Van mij zullen jullie vandaag geen last meer hebben. om 23.15 u een prachtige film met Meryl Streep en Philip Seymour Hoffman: Doubt!!! fijne avond 28 februari 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Voor de derde keer mn kersverse laptop op fabrieksinstellingen resetten....gek word ik ervan. Duurt uren. Zucht. Vorige sessie was ik boodschaps gaan doen en is ie halverwege gestopt. Dus ik durf me nu niet veroeren of het appeltje te pakken waar ik zo,n trek in heb. En het duurt nog wel even....27 % zit ie pas. En straks wil ik wel echt naar de sportschool. Met mate dit keer. Beetje de gif eruit zweten en je weet maar nooit wie je tegen komt....haha ! Maar eerst geduld. Pompidompidom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Toch appeltje gepakt. Laptop begint meteen te protesteren. Nu is ie van alles aan t doen.... Reuzespannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Nou die is kadoek. Dat is echt nasty. En ik heb geen back up. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Nee, geen handige handyman in de buurt. Zelfs niet in de sportschool.... Dus nu maar zelf goochelen.op goed geluk. Ben nu aan het eh formateren van fabrieksimage. Zo leer je nog eens wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 So what, hoezo dan. Ik heb dat ook hoor. Denk dat iedereen dat wel heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 @Sowhat, ik mis je hier anders wel, jammer! En eigenlijk ben ik dan nu ook wel nieuwsgierig waar je je zo aan ergert.. Maar hoe gaat het nu met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 (bewerkt) Het viel me al op dat je minder op het forum bent Sowhat. Hoop dat die ergenissen van korte duur zijn en je weer wat meer op het forum komt. Zo zeg die pc. gaat me toch een partij snel, ik kan het gewoon niet bijhouden met lezen. 28 februari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Oh dat is niet mooi Otje, geen backup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Neeee Echt stom Sukkeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Pottorie dit is wel spannend.... Doet ie t of doet ie t niet ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Kromme tenen dus Otje... Als ik het goed begreep betreft het een nieuwe laptop toch? Kan de leverancier de boel niet even op de juiste manier resetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Of naar systeembeheer en dan het zaakje terug zetten naar b.v. gisteren. Ja ik zeg ook maar wat hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 De leverancier is op vrijdag om 17 uur het hele weekend gesloten..... Zo gaat dat. Er gebeuren nu allemaal dingen die er best goed uitzien......even positief en bemoedigend toespreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Ik ga om 8 uur naar de sportschool. Anders komt dat er weer niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden