erik Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Pas maar op samen met je dochter in Turkije, ik was er vroeger samen met mijn vriend er was er 1 die versierde me waar mijn vriend naast zat haha ;-) Maar ze hebben in Turkije groot respect voor die mama. Dan is de kans niet zo groot.
erik Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 (bewerkt) Morgen, Onrustig geslapen met de mail in mijn hoofd. Nog vele regels gedelete en veranderd. Net verstuurd, nu is het wachten op antwoord. Moet om 15.15 werken en ik denk dat ik gewoon een rondje 2 ga slapen nadat ik wat gegeten heb. Leuk idee Jane dat Turkije, je gaat vast ook een haman bezoeken of niet :-) Dit forum heeft perioden van ondersteuning en van negativiteit. Soms zie je dat de positieve energie van iemand erg aanstekelijk werkt voor de algehele sfeer. MijnGerrit waar haal je de drive vandaan zo dag en bij nacht. En eigenlijk vind ik dat we ons allen een schouder klopje mogen geven. De sfeer op dit forum en die maken we toch echt zelf en met elkaar, vind ik persoonlijk erg positief. Dat we het heel opbouwend bezig zijn. Ook kritisch maar ook dat ook op een leuke manier. Kom met plezier steeds even langs hier op dit moment. Zelfs in de avonden! Ik laat de koffie nog even in de kan. Oude koffie is prima voor straks maar nu ga ik nog ff pitten. Er viel best een last van me af toen ik op de verzendknop van die mail drukte. 28 februari 2014 bewerkt door erik Kate reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 (bewerkt) Vonnie plaats die vraag bij "vraag het de hulpverlener". Misschien krijg je wat duidelijkheid. Zo, vanmiddag weer schilderen en morgen een daggie weg. Wat hebben we het goed hé? Later allemaal. 28 februari 2014 bewerkt door bolletje
rapilos Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Goedemorgen allen, Straks weer werken (12.30-21.00), Heb er al een fietstocht opzitten naar latex, want moest wat afleveren. Gaat goed hier. Tot zover mijn kattebelletje
Kate Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 (bewerkt) Goediemorgen, Gelukkig op tijd mijn nestje uit op een vrije dag, de pakketdienst stond tijdens het ontbijt al voor de deur. Ik had wat tuingereedschap besteld, laat de lente maar komen! Er bloeit al van alles, hopelijk gaat het niet meer echt vriezen. Jane wat heerlijk! 2 weken beach, lekker eten en zon wow. Lekker vooruitzicht. Erik, zo doe ik het ook altijd. Belangrijke stukken niet meteen versturen maar een andere dag nog eens met frisse blik naar kijken. Je hebt nu je best gedaan, als er nog wat uitkomt is het mooi, en anders maar laten gaan tot je nieuwe baan! Ik denk niet dat het zin heeft om vragen over spelregels op het draadje hulpverlener te stellen. Daar worden alleen alcohol gerelateeerde vragen beantwoord. En ik heb de indruk dat b.v. een Toine zijn linkjes enigzins beperkt. Ik open ze bijna nooit trouwens. Maar gisteren gebeurde er iets grappigs. Ik had sinds hele lange tijd 's middags weer eens Sade opgezet, heerlijke muziek. En ' avonds dacht ik toch eens kijken van welke vrouw Toine nu zo ondersteboven is. Juist.... Haha. Agnieta, helpende gedachten. Dat kan een sleutel zijn. In plaats van gaan drinken. En naar de AA gaan. Lijkt me ook wel helpend. Fijne dag mensen. 28 februari 2014 bewerkt door Kate
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Fijn je even te lezen Agnieta! Ik zat al op je te wachten...heart....
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Misschien juist niet zwijgen en er ff wat uitgooien??
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Nou dan weet je dat dat het dus alleen niet worden gaat......nog plannen voor vandaag? Iets om je boven dit gevoel uit te kunnen trekken?
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Ja, hij zit in Frankrijk, Wijfie. Ik mis Hannah.... Hoe gaat het vandaag met jou, Wijfie?
jani Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Dagpact:Miranda MijnGerrit Hardleers Hier ruzie om de kinderen, altijd een grote" trigger" voor mij. Ik heb veel pijn en problemen van diverse mensen gelezen in de afgelopen dagen. Ik reageer dan eigenlijk nooit, omdat ik niets heb toe te voegen, maar ik leef wel mee hoor!
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Ruzie om de kinderen, of hebben de kinderen onderling ruzie? Schoolvakantie toch? Ja, lastig!
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 zonder woorden http://www.telegraaf.nl/vrouw/mama/zwangerschap_bevallen/22340906/__Pasgeborene_wil_moeder_niet_loslaten__.html
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Hoi Doni, ook een welkom van mijn kant! Meedoen aan het dagpact betekent dat je samen afspreekt in ieder geval die dag niet te gaan drinken. 's Avonds meld je je dan droog af. Zo bestaat er ook een weekend-, een week- en een jaarpact. Zo proberen we elkaar te steunen en te stimuleren. Je bepaalt zelf waar je wel of niet op wilt staan en wanneer.
Doni Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Bedankt Nancy! Dus ik kan me vandaag ook aanmelden want ik ga niet drinken!
jani Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Onze kinderen zijn al volwassen, maar gaan nu beiden een nieuwe levensfase in, op zichzelf wonen en de ander verhuizen naar een andere stad. Ik wil dan van alles meeregelen en beslissen, wat natuurlijk niet altijd op prijs gesteld wordt en mijn partner (hun vader) ziet alleen maar apen en beren op hun pad. Dus in plaats van alleen maar leuk, geeft het ook stress en ruzie, en dus bij mij spanning, wat ik altijd wegdronk met heel veel wijn. Ik moet dus nu een nieuwe manier vinden om met die spanning om te gaan!
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Dagpact:Miranda MijnGerrit Hardleers Wijfie Doni Nance
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Hardleers, dat herken ik! Hier staat er ook één op het punt om een eigen huis te kopen en paps weet het allemaal heel goed! Tja, dat irriteert volwassen kinderen natuurlijk, hoewel het goed bedoeld is allemaal. Wijfie, je klinkt al een stuk beter dan gisteren, mooi! Ik zou hier ook eigenlijk aan de slag moeten, maar zit weer eens lui te wezen achter de pc... eindelijk vakantie en ik trek weer een beetje bij! Zo maar eens koffers gaan pakken, we gaan een weekje op ski-vakantie, voor de eerste keer in mijn leven! We vertrekken pas zondag, maar om stress te voorkomen en dus...trek..... begin ik nu maar alvast.
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Hardleers dit is een mooie gelegenheid om samen te leren praten. ik dronk vaak mijn emoties weg omdat ik niet kon (had geleerd te) praten. En dan kwamen ze er natuurlijk alsnog uit, maar dan op een manier waarop ik er geen verantwoordelijkheid voor nam. Nu kan ik op juistere momenten dingen bespreken en hoeft het niet meer te escaleren. En aan mijn dochter merk ik dat het haar ook helpt zich meer naar mij (en anderen?) te openen. En het is heus niet altijd gemakkelijk hoor dat praten. Tijdens fietsen, de vaat of een potje volley hebben wij de beste gesprekken, dan hoef je elkaar niet aan te kijken, je doet 2 dingen, maar daar waar het echt om gaat, komt aan de orde. en soms komen we er later nog op terug.
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Oh nancy wat heerlijk joh! Ik ben er sjaloers op. Hopelijk niet te lange rijen voor de liften. Ga je les nemen? Ja zeker.
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 mijn keuken heeft ook een beurt nodig, maar ik heb zo geen zin. de zon komt door en ik heb nog aardappels en melk en eieren nodig. mooi excuus om eruit te gaan dus. vroeger ging ik dan om n fles wijn met dezelfde excuussmoesjes. maar nu voel ik me er lekker niet schuldig bij dat scheelt.
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Geplaatst 28 februari 2014 Ja, ik zal wel moeten, weet van niks, hahaha! Ja, zo'n strak blauwe lucht en witte sneeuw zie ik wel zitten, nu die rit erheen nog.....1000 kilometer en verleden week was 13 km al genoeg voor een paniekaanval. Zucht. Maar NATUURLIJK ga ik, en HET GAAT ME LUKKEN!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden