Spring naar bijdragen

Donderdag 27 februari

An

Aanbevolen berichten

Tine en NUUUUUUUUUUUUUU gaan we eens gelijk op zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!

Potjandrie.

Gisteravond mijn eerste refusal weer ingenomen.

Veel gedaan vandaag en een lading boodschappen erbij.

' overwinteren'  de komende dagen en zo min mogelijk naar buiten..........

of heeeeeeel ver ergens buiten....

De schaamte maar weer voorbij ... schaamschaam... maar dat schiet niet op.

Nu boodschapjes maar weer uitpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede middag allemaal,

Net terug van een studiedag.

half uurtje fietsen

Heen ging prima, terug ook wel, maar pal tegen wind en gietende regen.

Enfin, meteen opgefrist, na een hele dag binnen zitten.

En dan bof ik nog, dat ik het in een half uurtje kan fietsen, want er kwamen mensen, helemaal uit Groningen en Limburg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerrit vanmiddag twee keer nat geworden? En je drinkt niet meer :face-icon-small-shocked:;)

Ik kan niet meer quoten. Niet dat ik dat nu zoveel doe want ik heb daar een pesthekel aan maar om het nooit meer te doen is ook weer zo wat.

Verder moet ik iedere keer weer opnieuw mijn gebr.naam en wachtwoord intypen ook al klik in aan dat mijn pc. het moet onthouden.

maar als het goed is komt de pc.man dus zal het wel verholpen worden hoop ik. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi MijnGerrit

Ik zit een heel lastige mail te sturen. Ik weet niet of je ongeveer weet over dat gezeur rondom mijn diploma. Bij vragen ga je normaal naar de praktijkbegeleider. Maar ik hoor gisteren dat ze 5 weken weggaat. Nu moet ik schrijftelijk doen wat ik juist informeel wilde bespreken.....*zucht* Ik kom later nog wel even hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stel me gelijk voor hoe je een dergelijke rand van chocolade maakt. Dat lukt nog wel maar dat rondbuigen om de taart,.....dat is echt vakmanschap. Ik bak graag maar die chocoladerand kan ik niet maken. Maar genoeg gedacht voor vanavond,

Dank voor de taart.

Ik heb vierkante ogen. Ik was gisteren om 23.30 thuis en om 6.30 weer op en gewerkt tot 16.00. Net het concept van mijn mail af. Morgen herlezen als ik wakker ben. Ik moet kort en bondig blijven en ik wil het e.e.a uitleggen en vragen.......normaal ga ik dan even een praatje maken met haar. En ik ben al op mijn vingers getikt omdat mijn leidinggevende mijn mails niet goed vind en zich te persoonlijk aangesproken voelde waar hij dus als gestoken op reageerd. Met feedback omgaan is niet zijn sterktste punt. Ik moet erg uitkijken met dingen zwart op wit zetten. Maar ze is dus 5wkn weg dus ik moet nu wel Grrr...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta. Wat jammer nu!

Ja ik dacht ook na een jaar niet drinken van ik raak vast al aangeschoten van een halve liter bier. Niks hoor, gewenning blijft denk ik (of althans heeeeeel lang) En schrijven en lezen met drank op, in opperste concentratie om geen fouten te maken. Drinken maar toch alle symptomen daarvan proberen te verbergen. Iedereen hier herkend het wel (en klopt ik zie je niet veel fouten maken maar ik ben zelf ook heel moe nu)

En dan altijd de vraag; heb je nog voornemens om door te drinken nu, heb je nog in huis? Of heb je niks meer en wil je nu eigenlijk NIET doordrinken? Wat wil je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MijnGerrit, eerlijk vertellen doen we allemaal hier, dat is het fijne van dit forum, dat kan hier. Dus doen we het ook. Waar anders kunnen we eerlijk zijn zonder gevoelens van schaamte, met het gevoel in ons achterhoofd dat er iemand ons serieus neemt en ons niet veroordeeld, het herkent en dus weet hoe het is. Hoewel schaamte toch nog vaak voorbij komt, realiseer ik me nu, maar hoeft hier niet. Gelijkgezinden, 't is niet anders, zucht. Toch knokken we allen door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...