Peet Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Dagpact; Lidia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Goedemiddag Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Ja, we zullen doorgaan akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Hoi allemaal, Dagpact; Lidia Rapilos Albert Het is tenslotte een dagpact en ik begon altijd te drinken na 17.00 uur, en aangezien ik geen zin heb in een avondpact houden we het maar op dagpact, wanneer ook maar gestart. Vanmorgen nog geen nieuwe draad voor vandaag dus kon geen pact starten, het probleem bij mij is dat ik twee dagdraden op 1 dag heel vervelend vind. Dus als ik iemand ingelogd zie wacht ik op die draad. Ik ben stilletjes de laatste tijd, ligt niet aan jullie, heb niet zo veel bijzonders te melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Hee Aak sorry was nog aan het typen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Dagpact; Lidia Rapilos Albert Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Nu eerst pannenkoeken bakken want ik heb om 12.00 gegeten en daarna niks meer en wel gesport vandaag. Ik koms straks nog even langs hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Hee, dat is grappig, Denkt Lidia dat er na 14.00 niemand meer op het dagpact wilt staan. En kijk nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Goeie avond iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Hai Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Eric, Je volledige verhaal, bij wie is wie gelezen. Dat was een flinke kluif , Voor mij is het een raadsel, waarom je wel een diploma hebt, en ze je niet bekwaam achtte, Daar moet men toch een reden voor aan kunnen voeren! Wel heel erg fijn voor je dat je in april, een nieuwe baan hebt\(afdeling) Heftig hoor, maar wel heel mooi werk denk ik. Bedankt dat je heel mijn lap tekst hebt willen lezen. Ja ik tik altijd wat veel als er veel speelt want ik wil het altijd goed uitleggen. Ben altijd wat (te)uitgebreid. Reden; onvoldoende overzicht en reageert onvoldoende op onverwachte situatie maar geen voorbeelden in het verslag die dat ondersteunen. Ik kan er niks mee en ik kan er niks tegen doen. Je kan je niet verdedigen dat je het wel kan want je hebt niks concreets om tegenin te gaan. Wat de onverwachte situaties zijn er juist veel voorbeelden dat ik gelijk actie onderneem en 5 minuten later er een arts is en ik alle handelingen tussendoor gedaan heb. Veel meer acties dan van mijn niveaqu verwacht mag worden. Wat Jane schrijft is waar; positief richten op nieuwe baan en het met deze man laten zitten. Ik denk niet dat ik er uit kom. Het brengt me in de frustratie modus ipv de mega veel zin in mijn nieuwe werk. Zoveel zin dat ik er 10x meer energie uit haal waar frustratie alleen maar energie kost. Maar wie weet als het lukt om er samen met mijn leidinggevende er samen een positief gesprek van maken lukt het. Ik ga wel naar opleidingen voor uitleg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Goeienavond mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Zo, ga maar weer even aan mijn studie, Ja, Helpende niveau 2 dus. Gaat so far, so good. Iedereen heeft denk ik zijn eigen doel, mogelijkheden; zijn eigen strijd. Ik wil uit mezelf halen wat er denk ik inzit en iemand van de leiding heeft daar veel vertrouwen in. Helpende niveau 2 zijn de mensen die in de gezondheidszorg heel veel werk verzetten; ik doe het werk nu ook. Het klinkt als een niveau verschil maar zo zie ik dat zelf helemaal niet. In wat voor setting werk je/ loop je stage? En heb je het daar naar je zin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Eric, Ik zou zeker om voorbeelden vragen. Zo, weet je toch niet hoe je jezelf kan verbeteren. Wel goed natuurlijk, dat je nu verder je energie positief gaat richten op je nieuwe baan. Werk in een verzorgings\verpleeghuis. Heb het wel naar mijn zin, maar vindt het verzorgingsgedeelte het leukst. Dat getob, met die tilliften, en het sumiere contact (vele zijn in verre staat van dementie), spreekt mij minder aan. Moet ook wennen aan werken in teamverband, Ben mijn hele leven zelfstandig geweest, wat ik eigenlijk nog steeds het prettigste vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 welterusten beste mensen. alweer bedtijd voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 @Rapilos; dat je dat kan nu al slapen. Ik moet morgen ook om 7.00 werken maar ik heb zoveel avonddiensten dat ik echt nog niet slapen kan. Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Ik zou zeker om voorbeelden vragen. Zo, weet je toch niet hoe je jezelf kan verbeteren. Precies, ik het kader van leren en leerbaar opstellen zou ik het wel eens op die manier kunnen vragen. Dat staat ook nog een positief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 @Agnieta Ik heb geen idee waar het om gaat maar ik vind je tekst en opstelling erg goed. Dat lijkt me een opstelling waar iedereen toch mee kan leven. En conflicten op deze site; sommige dingen veranderen andere zaken zullen nooit veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 (bewerkt) Werk in een verzorgings\verpleeghuis. Heb het wel naar mijn zin, maar vindt het verzorgingsgedeelte het leukst. Dat getob, met die tilliften, en het sumiere contact (vele zijn in verre staat van dementie), spreekt mij minder aan. Moet ook wennen aan werken in teamverband, Ben mijn hele leven zelfstandig geweest, wat ik eigenlijk nog steeds het prettigste vind Hoop voor je dat er werk blijft voor jou doelgroep want zzp 1-4 gaat toch thuis moeten blijven tot ze wel hopeloos ziek zijn. Is dat geen issue op je werk? Contact vind ik ook het leukste en ik houd van dementen maar als het "in verre staat" wordt is contact blijven houden zo lastig. Die liften; bij ons loopt helemaal niemand meer. 7/19 passieve lift rest passieve bed en 2 kunnen even draaitje maken bij het toilet en bed. Ik leg wel eens alle 7 mensen met passieve lift alleen op bed. /dan ben ik lichamelijk best moe. summier contact; iemand heeft het over lijden van het jappenkamp en dan moet ik dus weg na 5 minuten terwijl ze echt zaken aan het delen en verwerken omdat ik anders het tempo niet redt. Wat ik zelf leuk vind aan mijn werk zijn mensen met onrust trillen en gestressd doen door heel rustig mee praten, afleiden met verhalen over vroeger en mij lukt het dan wel om mevrouw in een kwartier rustig bijna slapend op bed te hebben. Ik kan heel relaxed doen ook al heb ik stress over de werkdruk. Ik kan dat alleen als ik zelfstandig met die vrouw op de kamer ben. Dan kan ik ook niet samenwerken en in zijn algemeenheid zijn collega's (sommige) zo ruw met verzorging. Ik kan er niks aan veranderen maar ik wil er niet direct bij zijn. Leuk te lezen dat je het naar je zin hebt. Die liften hebruik ik zo honderden keren op een dag. 18 februari 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Zo, bijgelezen na een heerlijke saunadag. Beetje duizelig soms, en misschien komt dat oimdat ik gisteren bloed heb gegeven en mijn hb op het randje af laag was. Misschien zak je er dan net onder? En ik ben niet iemand die dan kalmer aan gaat doen, zelfs op een relaxdagje wil ik een minimaal aantal rondjes draaien. Maar nu lekker warm, op de bank, eten en koffie op, ben ik er weer helemaal geloof ik. Bol, ligt alles nu vast wat betreft je nieuwe keuken? benieuwd wanneer we m in kunnen komen wijden :P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Zoooo totaal weer een afgebrand gevoel...waar eindigt dit..zucht. Hoe en waar trek je voor jezelf een grens. En hoe hou je anderen op een voldoende afstand, zodat ze niet al je energie opvreten. Gelukkig morgen na twee maanden weer een afspraak met mijn therapeute, nazorg zeg maar, wel fijn. Verder gaat alles goed hier, hoor, en lees alles van jullie, elke dag. Fijn! Veel herkenning en het gevoel dat ik niet alleen aan het worstelen ben! Psyche, pfoehhhhh.....ik zou willen dat mijn hersenen eens stil zouden kunnen staan. Ergens zorgde alcohol daarvoor, een tijdelijke verdoving, dat maakte het aantrekkelijk. Maar een oplossing was het niet! Nu dan maar accepteren dat het momenteel is zoals het is. Ik ga slapen nu, slaap lekker allen en tot morgen!!! Oeps, batterij van mob is ook leeg, geeft een signaal mij aan. Einde voor nu dus echt. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 ik duik er ook vroeg in bek-af van het niks doen slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 mijn hersens gaan in zeker opzicht sneller als ik drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Voordat hier niemand meer is, meld ik me droog af v/h late dagpact. Zal, als er nog niet 1 is gestart, dat doen, hoe laat het ook is. Iets anders: Ik vind het leuk dat op dit 'nieuwe" forum de knop "vind ik leuk" zit. Zo kun je, zonder veel moeite aan iemand laten merken dat je zijn bericht (met belangstelling) gelezen hebt. Ook als het geen l;euk bericht is. Het doet mij goed er 1 te krijgen. Rest de vraag: hoe kun je ze weer verwijderen ? Zoals ik vanmiddag al schreef, ik ben eigenlijk een digibeet die steeds kleine beetjes leert van anderen. Ik heb het wel geprobeerd, maar is niet gelukt en het is al een heel rijtje. Of vallen de oudsten er vanzelf af? Als ik hier geen antwoord kan krijgen, ga ik wel naar de zandbak. Ik wens een ieder een goede nacht en ga zelf nog naar een documentaire kijken. Ben uiteindelijk net wakker. Paddy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden