Gast Sowhat Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Koffie en thee staan klaar! 16 februari 2014 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Lekker Sowhat, ik neem gelijk een bakje Jij ook een heel goedemorgen. HIer nog geen zonnetje, maar wel droog even en de storm lijkt te zijn gaan liggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Moghu Sowhat. Zijn de paarden rustig gebleven met die storm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 jeeetje half elf! heerlijk geslapen dus. en ook een zonnige zondag voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Morge, Maak er een fijne dag van. ( zie ik nu een champagne ontbijt bij SoWhat.... ) jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 damens 15oo meter 1,2,3, en 4!!! geweldig Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Evening allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Still going strong! Volgens mij bijna 100 dagen droog nu (zie het dadelijk precies op het klokje v Dylan als dit bericht geplaatst is). Goed moment om nu ook de kilo's aan te pakken. Dus vandaag gestart met een brooddieet; ene dag brood, andere dag gewoon eten. Er moet 8 kilo af. Moet te doen zijn! Geniet allemaal van het niet drinken; geen katers en meer energie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Goeienavond!Stillekes hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 (bewerkt) Omdat er zoveel te zeggen valt Maar niets de lading dekt beter soms uit te drukken in beeld&geluid En woorden erachter en tussen(de regels)door 16 februari 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Ik had een goed weekend. Rotterdammers zijn verrassend vriendelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Avond.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Leuke mensen die Rotterdammers he Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Mooi weeklend gehad? nog in de euromast geweest ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 (bewerkt) Ik las in de krant een interview met Rob de Nijs. Een alinea er uit wil ik hier graag delen, lijkt me bemoedigend... Drinken doen we niet meer, dat hebben we afgezworen toen we probeerden een kind te krijgen, en dat is een van de beste beslissingen van mijn leven – ooit – geweest.” Harry 16 februari 2014 bewerkt door Teveel Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 En helemaal waar ook Teveel,, thx voor het delen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 ha harry. hij is wel de 70 gepasseerd geloof ik onze Rob. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 zit op FOX the big lebowski Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Jawel Jane, Hij heeft wild geleefd en heel veel gezopen. Bewijst dat het nooit te laat is om te stoppen, toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 De Euromast hebben we jammer genoeg niet kunnen doen, was gesloten wegens de wind. De kijkkubus vonden we heel leuk, en in het algemeen, de moderne architectuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Dat is een nadeel als je er veel bent Jen, dan zie je het eigenlijk niet meer zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Alleen in Rotterdam gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2014 Wat 'n rust hier! Snelle groet hier vanaf m'n werk, mach's gut, leute. De pruus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden