Spring naar bijdragen

Zondag 9 februari 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goediemiddag.

 

Toine lukt het je weer? Geniet maar van de sport, moet er zelf niet aan denken de hele dag voor de t.v. Ieder zijn smaak.

 

Agnieta, het blijft altijd dubbel lijkt me, ook al doe je nog zo je best. Kop op.

 

Ik duik weer in een boek.

Fijne middag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sport op tv niet mijn ding maar het schaatsen houd ik in de gaten, de sfeer is geweldig, Agnieta je hoeft ons niets te vertellen maar ik hoop dat jij deze dag hebt gedaan wat goed is voor jouw of wat jij denkt wat goed is.....eigenlijk kan ik het niet helemaal onder woorden brengen maar ik wil maar zeggen dat ik elk scenario snap...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sport? Zegt me niet veel.

Ik vroeg me af wat Dylan met nietszeggende berichten bedoelde. Ik voelde me nogal aangesproken omdat ik het hier niet vaak over alcohol heb. 

Maar ja, onrechtsteeks dan weer wel.

Ik hoor het wel als ik te veel off topic ga?

 

Vandaag heel lag bij de oma van mijn man geweest. ik ben als vrijwilligerswerk levensverhalen aan het samenstellen. Oma had meer zin in luisteren van muziek, en dat was ok. We leggen de zweep er niet op. Kuch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond mensen. :D

Vandaag niet zo heel druk gehad. De laatste maanden is het eigenlijk over het algemeen erg rustig bij ons.

Vandaag Sepke nog gezien. Mijn kippetje dat hier gewoon binnen kwam. Ze doet het zooooo goed hé. Is al zeker zo'n jaar of 13 en loopt nu in een dierenpark. Had gehoopt dat toen ik haar riep ze zou komen maar ze keek even en ging weer door met scharrelen.

Verder heb ik vanmiddag de ambulance eens goed onderhanden genomen. Was erg hard nodig.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, leuk, die gouden medailles,

Heb Irene niet zien schaatsen.

Kijk eigenlijk niets, maar heb gisteren wel toevallig Sven zien schaatsen

Moeten er nu nog meer belangrijke wedstrijden geschaatst worden door Hollanders

En wanneer dan wel?

(Erg he, dat ik dat niet weet).

 

Vanochtend dochter en kleinkinderen op bezoek gehad,

Heel gezellig,

Vanmiddag naar het huis van latex gelopen en terug.

Toch totaal 7 km.

Beetje in conditie blijven, en de gewrichten blijven smeren he,

Meteen even gestreken,gezogen en de stink peukebakken leeg gemaakt.

Morgen komt hij weer thuis.

Niks gedronken, dit weekeinde,

Stuk gemakkelijker,nu hij op vakantie is.

 

Ja, Agnieta,

Hoe gaat het vandaag

(Als je er over wilt schrijven tenminste)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag eerste verjaardag in t gezin gevierd zonder alcohol voor mij sinds jaren en het ging hardstikke goed. Moeders was er ook en ik had erop gerekend dat ze zelf wat mee zou nemen qua wijn (hebben we besproken toen ik haar heb verteld dat ik niet meer drink en t dus ook niet in huis heb/haal) maar helaas pindakaas voor haar...ze had er niet aan gedacht. Hoefde ook niets te regelen voor haar, zei ze dus heeft ze aan een tomatensapje gezeten. Voelde wel dubbel en ze was niet zo spraakzaam ( spraakwater maakt zijn naam waar :-)). Denk dat het wijntje thuis vanavond haar extra goed zal smaken!

Enniewee, weer een positieve ervaring rijker. Nu even met de beentjes op de bank in de chillmodus. Gordijnen dicht, kaarsjes aan en de herfst buiten. Liefhebbers om mijn hond nog even uit te laten hier?

bewerkt door Kurkdroog
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...