Yvonne Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Goedemorgen luitjes, Dinsdag alweer. Koffie en thee staan inmiddels al klaar. Dus eerst maar even helemaal wakker worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Goedemorgen Yvonne. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Gordijnen op inmiddels en snel (te snel) gisteren doorgelezen. Zag dat er gevraagd werd of het forum op zijn achterste benen loopt.... denk van niet. Er zullen altijd wel periodes zijn waarin het opeens heel stil is, of waarin er plots heel veel gepost wordt, golfbewegingen dus. En er wordt best gesproken over het drinken, of juist het niet drinken en de leuke en moeilijke kanten daarvan. Maar op dit moment niet zo heel heftig, ook niks is mee lijkt me. En jaaaaa, ik ben zoooo blij dat we nog geen gladheid hebben gehad deze winter. Mij hoor je ook niet klagen over regen, wind of wat ook .... alles beter dan die gladde rommel, hahaha. Vind het zelfs geen probleem om in de striemende regen en harde wind een uur buiten te trainen nu... Moet trouwens eerlijk zeggen dat ik gisterochtend onaangenaam verrast was toen ik de hond uitliet en er zowaar gladden stukken straat onder mij bleken te liggen, hihi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Goedemorgen, gister dagje niet zo lekker, vandaag weer ok, gaat volgens mij een virusje rond. Maar gelukkig kan ik straks een stukje taart eten van Jaap..... Gefeliciteerd Vandaag de nodige klusjes te doen, pakje halen, stomerij, schoenmaker etc. en vooral niet drinken, luitjes fijne droge dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Goedemorgen Eline, Fijn dat je je weer een stuk beter voelt. Pfff, helemaal weer niet gezien dat Jaap jarig is vandaag, dank voor de tip, hihi... Jaap, ik hoop dat je een heerlijke verjaardag hebt en dat je een mooi jaar in het verschiet hebt liggen.... Van harte Ennu.... taartje om een uur of tien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Zo, inmiddels ben ik startklaar. Hondje heeft haar eerste rondje gedaan.... ik stap de auto in en ga richting werk. Ik wens iedereen een mooie dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Jaap van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Ja, ja, dank u, dank u, Eigenlijk vind ik dat hele jarig zijn maar gedoe en dat in het middelpunt staan vind ik al heel lang niet mijn ding. Het is dan ook maar eens per jaar, dat scheelt. En ik hoop dat er van mijn cake genoten wordt, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 :rose:Jaap van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er maar een mooie dag van. :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :) :) :) :) :) :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Goedemorgen, Zet me niet meer op het dagpact maar doe mee met het weekpact. Jaap van harte gefeliciteerd. Fijne dag!! RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Goeiemorgen frummers. En jaap ik ga je verjaardag in de sauna vieren. Dus je mag mijn plakje cake zelf opeten of weggeven. van harte Jaap en een dolle dansdag vandaag RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Goeie morgen allemaal. Jaap een hele fijne dag gewenst en van harte. :rose: :rose: :present: :present: :present: :) :) :) :rose: :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Oei Ietje dat klinkt minder. Wel fijn is dat je dadelijk weet waar die vermoeidheid vandaan komt, en er hopelijk iets aan kan doen. Lijkt me vreselijk om niet vooruit te kunnen en je altijd maar moe voelt. Wanneer moet je opnieuw bloed laten prikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Wat heerlijk voor je Jopske. Kijk je wel uit voor lawine's? Geniet er maar lekker van meid, je hebt het verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 goedemorgen allen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Goeie morgen Toine. Dat duurt nog even dan Iet. Maar het wordt in ieder geval serieus genomen. Zo mensen ik ga even boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje65 Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Goedemorgen, Letje: Meestal wil je niet dat er iets "gevonden" wordt, maar nu lijkt het me inderdaad toch een opluchting! Succes meis. Jopie: Hele fijne vakantie! Toine: Heb zin om te dansen . Zorg jij voor de muziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 http://youtu.be/yyDUC1LUXSU voor Daantje...... Daantje65 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje65 Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Heerlijk hoor. Dank je wel! I feel good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 http://youtu.be/pEhZ0-36jW0 http://youtu.be/fkeLGisUHtc zo leuk.... helaas overleden 46 jaar brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 overdosis heroine.... geniaal acteur zo zonde weer he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 accepteren en verder gaan life sucks....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 tsja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 http://youtu.be/S3yon2GyoiM dat is acteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden