Spring naar bijdragen

Maandag 3 februari 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Heej, Bollie,

Gefeliciteerd met je keuken.

Leuk vooruitzicht joh,

Let je er wel op, dat ze dan ook het water aansluiten?

Dat hebben ze n.l. bij dochter niet gedaan, die net een nieuwe keuken had.

Er ontbrak een onderdeel waar ze op moet wachten

Nu zit ze al bijna een week zonder water, en moet afwassen, boven in de badkamer,

Wat een armoe :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond Peeeeeeeeeeeeeeet. Is jouw dag een beetje goed gegaan?

 

Nou het water en alle andere aansluitingen moet ik zelf doen dat doen ze niet. ook niet de stekkers in het stopcontact. Dat mogen ze niet, maar ik sta erbij dus kan ik het gelijk zelf doen.

 

Sowhat hoe is het nu met je? je hoeft niet te antwoorden hoor als het te moeilijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja joh maar het moet er toch een keer van komen. Heb altijd 4e hands keukens gehad, en wil, voordat ik dadelijk geen zin meer heb om te verbouwen, alles goed hebben. En ik vind ook een beetje dat ik het wel verdiend heb. Sta nu ruim 4 jaar droog dus heb flink wat uitgespaard. En er mag nu iets voor in de plaats komen. ;)

Maar vind je het adb. worden erg moeilijk of zeg je het valt allemaal eigenlijk wel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sowhat, gelukkig dat je je andere dieren nog hebt zodat je daar je liefde aan kwijt kan. En natuurlijk gaat het leven door, maar een gemis kan groot zijn.

 

Nou Peet ikzelf merk dat die trekmomenten toch veel minder worden. Maar ik slik Refusal dus als ik een momentje heb waarin die trek op komt zetten kan ik toch niet drinken dus die momentjes zijn meestal erg kort. Ongeveer zo'n 10 sec. en dan is het weer weg en ga ik door met waar ik mee bezig ben.

En er is nu veel rust in m'n hoofd omdat ik niet meer met de drank bezig ben.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Peet er gaat een hele andere wereld voor je open. Je voelt veel meer, en kan ook veel vlugger dingen verwerken. Ik had vroeger nog al eens last van depressies, nu ik niet meer drink voel ik me heel soms nog wel eens wat somber maar die hele diepe periodes heb ik gelukkig niet meer.

 

Nou Iet, duimen dan maar dat alles goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond even een berichtje van een beginnende forum meid. Af en toe reageer ik. Buitens website sociale meid en op internet lijk k wel dicht te slaan- weet niet zo goed wat te vertellen en het lijkt zo onnatuurlijk om het op te schrijven. Toch wil ik het wel doen voel mij gesterkt in het niet drinken als ik mee lees. In het 'gewone leven' ben ik zelfverzekerd. Veel meegemaakt en daarom het gevoel dat ik alles aan kan. Zonder alcohol komt t ook door. Doordat k erachter kwam dat ik even goed ontzettend leuk ben zonder die troep. Vind mijzelf fantastisch maar ook de mensen om mij heen! Is het dan toch over hoe je naar andere kijkt iets over jezelf zegt..

Sinds 1,5 week gestopt om geen suiker en koolhydraten te eten. Wow wat moeilijk om van een boterham af te blijven! Maar wat doet het met mijn geest.. Het is fantastisch! High van gezond voedsel!

Lijdt geen honger eet alleen veel fruit, groente, eieren, vis. Dus geen honger gevoel! (Wel trek)

Helaas eerste dagen vet van borsten af, maar nu lijkt t ook van buik af te gaan, joehoe..!

Als het goed is is het verlangen naar suiker na 40 dagen minder. Ben benieuwd!

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

N, avond allemaal,

 

Wow Bollie! As de keuken der is, geïnstalleerd en wel, dan komen we kijken hé!!!!!!

 

X-ietje, snap t wel, dat je dan weet of die moeheid "zomaar" iets is of "echt" iets is... maar neem t van mij aan (héhe wie ben ik...), ik ben ooooooooook helemaal moe. En (tja ook onderzoeken etc) eigenlijk ben ik "gewoon" gezond (jaja Aak, dat roken, meer sporten etc.. kweet t.. maaaaaaaaaaaaaar die wedstrijd komt er en IK ga winnen  :P ). Op gebied van aanrechten enzo ga ik dan weer eerder verliezen denk k zo...

 

Mijn kop "duizelt" van de plannen... maar er zijn nog zo veel "onzekere" factoren dat ik nog niet echt concreet kan beginnen . Soms best wel frusti! (en fristi lust ik niet).

 

Kate, idd. als we nu allemaal alle weet ik hoeveel leden van ADB elke dag zeggen, hmmmmmmm wat is het hier stil, dan zijn  we zo terug bij de dertig pag. 's per dag.

 

Ik, we (maar ook weer afhankelijk van nu onzekere factoren) gaan waarschijnlijk eerste week van maart naar ergens "warm". We hebben maar 1 week dus mag niet te ver en te stressy, vermoeiend zijn want we gaan met ons gedrieën.

Zal dus wel Djerba, Marocco, Egypte of ten verste Dakar worden. (dichter is koud en verder is lang...)

 

Welkom Peet en ook bvb Maxi en andere (voor mij dan) nieuwkomer(s)- en essen.

Goede stap/stop dit forum, mits de juiste gebruiksaanwijzingen!

Succes allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen.

 

Ik weet niet of ik gemist ben, maar was een weekje naar NL (woon in Spanje) en heb geen tijd gehad om te internetten.

Niks gedronken (behalve 2 keer een alcoholvrij biertje, maar dat mag :P) en realiseerde me ineens dat ik langer dan een maand vrij ben van alcohol.

Namelijk 36 dagen al!! Wauw wat knap! 

Geen zin of behoefte of gedachten ook gehad dat ik weer wil gaan drinken, dus ik ben superblij en ga zo door!!!

 

Ik wens jullie allemaal succes en sterkte!  :excl:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je bent wel gefeliciteerd hier Nooirmeer

toen je jarig was, dus we dachten dat je meelas.

alsnog van harte dus.

 

Lieselot, wat knap dat je dit bent aangegaan

ik ben er (gezond) sjaloers op, maar denk niet

dat ik het zou kunnen. 40 dagen is best lang, maar

als je er dan nietr meer naar taalt achteraf best kort, ha ha.

Houd je ons op de hoogte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...