Spring naar bijdragen

Maandag 3 februari 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik niet Agnieta, maar ja, tis maar goed dat we het niet altijd voor het zeggen hebben he? 

Goedemorgen trouwens, en neem maar een lekkere bak koffie. 

Ik moet aan de slag nu. 

Hoop dat je een goede dag zult hebben... icon_byebye.gif

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieven mensen :)

Dadelijk naar de concurent van keukens. Omdat we het gisteren erg rustig hadden ben ik daar al wezen kijken en we zijn al een heel eind gekomen met beslissen alleen de prijs nog.

De keukenmeneer vroeg hoeveel ik uit wilde geven en ik noemde een bepaald bedrag. "O"zei hij daar heeft u hier een prachtige keuken voor maar na alles berekend te hebben kwamen we e2000,-- meer uit. Dus trap ik daar niet in. Ik houd me aan het bedrag dat ik genoemd heb, en als dat niet gaat, ga ik naar een ander.

Dus duimen mensen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

forum is beetje aan het dood bloeden lijkt het wel...... :blush: 

Ja, jammer,

 

weinig over alcohol... of heeft niemand er problemen mee  ;)

 

Ik was vandaag bij mijn arts en moet toch hard werken om mijn gezondheid weer op peil te krijgen.

Het is altijd wel wat. Nu is de tijd aangebroken om af te vallen.

Niet drinken, niet snoepen, niet te veel eten .......

Dan toch maar de lol ergens anders vandaan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stilletjes, de laatste tijd, maar dat is al meer gezegd.

Weer een middagje aan mijn opdrachten bezig geweest.

Wat zal ik blij zijn, als het allemaal voorbij is.

Niet te ver voorruit kijken, anders lijkt het binaj onoverkomelijk,

 

Ja, Jopie, vogeltjes fluiten, zonnetje schijnt.

Mijn dochter heeft grote bossen margrieten in de tuin staan.

Ze hebben nog niet gestopt met bloeien.

Tja, die dingen denken natuurlijk ook, dat het gewoon zomer blijft :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Kanjers even iets delen hoor. IK HEB EEN KEUKEN :D

Grijs gevlamd eiken. Strak, mooie r.v.s. afzuigkap piramidevorm. Combi magnetron een hele aparte gootsteen met een hele mooie kraan van r.v.s. niet glanzend maar dof, en een heeeeel apart blad met achterfront. Een soort roestkleur gevlamd. En een joekel van een afwasmachine. O mensen wat verheug ik me op de keuken zeg, en ik ben niet verder over de prijs gegaan die ik in gedachte had. Ik kreeg 50% korting want ik heb er e6000,-- voor betaald.

En het klopt echt je kan in de lade gaan staan en op de deuren gaan hangen, breekt niet af. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat zeker lukken Kate en Dylan. die man feliciteerde me vanmiddag ook al. Keek er een beetje vreemd van op, maar vond het wel leuk.

Had op een gegeven moment erg veel honger en die man vroeg of ik een tosti wilde. Ja daar had ik wel zin in, maar dat is ie helemaal vergeten. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Jaap het duurt ongeveer 10 weken voor ze hem leveren. Eerst moet ik nog een keertje terug om de definitieve beslissing te nemen, want ik kan nog altijd wat veranderen b.v. het keukenblad of zo. Dan moet ik de oude keuken slopen en even kijken of alles een beetje waterpas is. zo niet dan moet ik die waterpas maken. geen probleem want ik heb die platen nog liggen. Vrijdag komen ze hem goed meten. En dan over ongeveer 10 weken komt ie.

Moet eens kijken of ik iemand blij kan maken met een houten keuken, oud blauw geschilderd. Een of andere student.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zo even een cake bakken, en daar heb ik een reden voor...

 

En in mijn keukenla kan je niet staan, denk ik. Maar het water loopt weer goed weg. De oude buis onder de keuken liep een klein beetje omhoog en dan blijft er water in staan en erger slaat er vet in neer. Ik had hem doorgezaagd en hij zat helemaal vol met een grijze stinkende prut. Dus dat deel maar opnieuw aangelegd. Blij dat het niet de buis van het toilet was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wow Bollewops, wat klinkt dat super zeg!

en een goeie investering in jezelf hoor, hier ga

je jaren dagelijks plezier van hebben.

Mijn vader zou trots zijn op jouw 50% (was een echte Zeeuw) :rose: .

 

jekkiedekkie Jaap

wel goed dat jij dit zelf kunt hoor

ik doe het je niet na. ;)

 

Ik heb vandaag mijn gebit en mijn vouwfiets

laten repareren dus op mijn manier zorg ik

ook voor werkvoorziening

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou trouwens ook niet te veel aandacht aan de ondergrond geven, daar zitten allemaal verstelbare pootjes onder een keuken tegenwoordig.

 

En nu moet ik er echt vandoor, naar de keuken. Toch wel de belangrijkste plek in huis denk ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...