Spring naar bijdragen

Woensdag 29 januari 2014


Marc

Aanbevolen berichten

Maar ze denken allemaal dat ik niet veel dronk, dronk namelijk altijd als ik alleen ben. En als we bijelkaar zijn dan ging het er wel aardig aan toe. En ik weet dat zij doordeweeks ook nog al kunnen drinken.

Durf zelf nog niet goed te zeggen dat ik een probleem heb met drinken.Ze zien mij als de sterkste met dit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist door je "zwakte", je problemen met (en door) alcohol toe te geven kun je laten zien hoe sterk je echt bent. Voor de meeste mensen is er nogal wat moed voor nodig om toe te geven dat ze iets niet meer onder controle hebben.

Als die vrienden werkelijk zo zijn als je zegt, dus dat ze doordeweeks ook nogal "kunnen drinken", kan het maar zo zijn dat je ogen opent bij anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier alles ook nog steeds toppie. Diertjes gaan ook goed, heb voor mijn hondje Puck een speelkameraadje gekocht dus is ze nu niet meer alleen.

En jouw dieren? Ook alles nog oké? En alle fretjes? We hadden pas geleden nog een Frunzing op de D.A.

Ik kan me voorstellen dat het herstel langzaam gaat maar dat schijnt beter te zijn dan als alles zo snel gaat, dan heb je ook eerder kans op een terugval.

Fijn te horen joh. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jippie wie weet als je het zegt, dat hun ogen ook open gaan. In ieder geval weten ze dat jij er mee bezig bent.

Meestal krijg je van anderen juist complimenten i.p.v. afkeuring. Je zal zien dat, als je het zegt, je eigenwaarde omhoog gaat en je trots bent op jezelf.

Bovendien is het vaak zo dat mensen je dan ook geen alc. meer aanbieden dus zal het veel makkelijker worden voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn joh, Puck eindelijk een maatje, was je al lang van plan toch ? :-)

Hier alles z'n gangetje met de dieren, alleen mijn 2 mannen doggen Gajes & UMF kunnen ondanks hun castratie nog niet samen los.

Hebben toen ik  in ZH lag behoorlijke knokpartij(en) gehad, heel beroerd en nu maar hopen dat het weer goed komt. Al hebben doggen wel geheugen van olifant, dus afwachten maar he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

poehee wat een ouderwetse drukte hier al.

Ik moest eerst mn joekel van een vaat weg hebben

voor ik in mocht loggen, dus of ik jullie gelezen krijg

voor ik te fietsen ga is nog maar de vraag.

In elk geval fijn, een beetje aanloop hier weer.

fijne dag mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen op deze koude maar mooie ochtend, ik heb alles eens doorgelezen, en jippie het is heel herkenbaar, maar ik zou het gewoon open gooien, het maakt het allemaal een stuk makkelijker, ik heb dat ook eens gedaan met een verjaardag van mijn kind, een mail eruit naar iedereen die zou komen, dat er geen alcohol geschonken zou worden, omdat ik er een probleem mee heb, ik kreeg alleen maar positieve reacties hierop.

Ik wilde namelijk niet dat het op de verjaardag zelf werd besproken, en we hebben een super verjaardag gehad!!!

Ik leef met je mee Jippie, want iedereen doet het natuurlijk op zijn eigen manier, maar misschien is het een idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De duvel is oud! Se moer nog ouwer.

Goed jou weer te zien.

Niet zo leuk met je reuen, hoop dat 't goed komt.

Heb 't gehad met twee teven, pfff, steeds tot bloedens toe, uiteindelijk toch eentje herplaatst, was niet leuk.

Kleine puk hier hangt ook de alpha uit, beetje dominante dame, zeg maar.

Maar wel 'n schat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...