Marc Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Goede ochtend iedereen, Hierbij het zondagochtendconcert: http://www.youtube.com/watch?v=rEGOihjqO9w Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Rapilos en Sabine van harte gefeliciteerd!!! :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Môin, Jarigen? mooi, even slingertje testen. Rapilos, Sabine van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Wij, mensen, hebben toch één of ander constructie foutje. Trek je van alles over elkaar aan... toch hebben we het al snel koud buiten. Vooral met een beetje wind. En mijn hondje? Zonder sokken, schoenen, gewoon zo uit zijn nest en in z'n blote kont... door een dik pak sneeuw en heeft nergens last van. Jammer dat wij dat niet kunnen. Zou wat zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Hiep Hiep Hoera voor de jarigen vanuit een wit Groningen....heeft toch wel iets zo'n witte wereld, dat wordt lekker wandelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 En voor wie niet zo kapot is van Rachmaninov een ouwetje: http://www.youtube.com/watch?v=pwnVXSw9Dsc&feature=player_detailpage#t=1126 Toen hadden ze nog geen gelikte achtergrondkoortjes nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Hier ook een dik pak sneeuw dus. Bovenop dat van eergisteren want dat was nog steeds niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Hier gelukkig geen sneeuw... Goeiemorgen, en gelukkig verjaardag rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Hoi Dylan, Joan Baez is een betere keus dan Rachmaninoff. Schitterend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Hier ook geen sneeuw, maar ga vandaag wel die kant op dus wie weet zie ik er ook nog wat van. Mijn eerste dag is weer geteld door mijn klokje en dat nog wel op een zaterdag! Kan me niet heugen wanneer ik op een zaterdag niet heb gedronken ( los van gisteren) Dus zit hier super trots op mezelf te zijn 26 januari 2014 bewerkt door Jippie Dylan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Mooie nieuwe start Jippie! Mág je ook best trots op zijn. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Mogguh, lijsters, en...... Rapilos, muchos felicitados! Maak er maar 'n mooie dag van, ouwe doorzetter. Nou, Dylan, zo'n dikke 30 jaar geleden woonden vrienden van mij op 'n tjalk die maar net binnen de sluizen lei, vlak bij de zeedijk. Daar werd ook hun zoon geboren, en later hun dochter. Kom ik daar om 'n bakkie, op de vroege morgen, roetkoud, ijs en sneeuw in de gangboorden, hij op z'n blote voetjes zo naar voren rennen door dat be-ijsde gangboord om me te begroeten, had nergens last van! Zal toen 'n jaar of 3 geweest zijn. Toch echt 'n mens. Ik vergeet dat nooit, binnen taalde ie ook niet naar de houtkachel, terwijl ik de stoel daar toch lekker dichtbij zette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 (bewerkt) Hey die Haddie Goeie morgen allemaal. Ik moet zo, als ze me tenminste komen halen, werken. 26 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Rapi. van harte meid en nog heel veel jaren in goeie gezondheid.c Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Dank je wel Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 goedemorgen allen..... "utrech" weer verloren. niet normaal, drie op rij, met de bekerwedstrijd erbij.... ach ja....... fijne zondag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Hey, Bollie, werkze, als het lukt. Het was hier glijden afgelopen nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 goedemorgen luitjes..nog steeds technische problemen hier.... dus alleen even binnenwippen om goedemorgen te zeggen. felicitaties voor de jarigen... en voor alleen een mooie dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 He, strijders, ik ben weg, slapen. Over gister wil ik nog iets kwijt: Han, jij bent de volwassene in deze. Bel je kinderen op, maak contact, als JIJ dat wilt. Speel niet de drama queen, handel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Vorige winter zat ik op een cursus van een aantal maanden. Tot en met januari. Daar zaten toch best koude periodes in; deze winter is er tot nu toe niks bij. Daar zat óók een knaap bij die altijd in een t-shirt met korte mouwen liep. Binnen, buiten, overal en altijd. Had het nooit koud beweerde hij. Dat soort mensen heb je dus blijkbaar wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 gefeliciteerd Rapilos, nog één jaartje onder de 60 broekie, en dan kun je ook bij NS goedkoop toeren hoe laat staan de taartjes klaar? Hele fijne dag meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Goede morgen allemaal, DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Ik leg ze apart. Toevallig gisteren de laatste die zijn vriendje weer teruggevonden heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Het blijft wel een raar fenomeen. Dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 ik net ook weer, en houd ze ook apart. weggooien past niet bij mij. dochter loopt tegenwoordig met 2 verschillende sokken is weer een stapje verder op de weg naar zelf keuzes maken, bij haar. Ik vind het wel wat hebben, paars en zwart, je moet maar durven. En ze heeft inees héél veel sokken ter beschikking dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden