bolletje Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Das al heel veel Marc. om te zorgen dat je niet laveloos bent. En wat fijn dat je vrijwilligerswerk gaat doen. Dan krijgt je leven weer een beetje meer inhoud en kan je je concentreren op het werk. Je bent niet zo nutteloos meer en kan iets betekenen voor anderen. Hartstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 dat dacht ik.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Dat ging snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Ik heb nauwelijks iets gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 succes alvast morgen nancy ik ben geen ochtendmens en als ik opsta is het laatste waar ik aan ga denken, jouw tentamens Ik heb trouwens geen oude pb's toegevoegd gekregen, jullie wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 oei fijn of konfronterend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Dank je Jane. Ja, ik heb ze ook terug, onder andere van Lytse en dat vind ik wel fijn. Wat gek dat jij ze niet hebt of zou dat komen door je naamsverandering?? Ik denk het wel. Goh, Agnieta, nog pb-tjes van Niwi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 nuttig gemaakt.... tennis gekeken... nadal was zo goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 het leek alsof ik 5 nieuwe had Agnieta maar ze bleken allemaal van het nieuwe forum al. Had ik misschien net opgeruimd al? Niks voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Van Jane naar LadyJane, dat zal het zijn.. Ik kan het me voorstellen Agnieta. Aangezien je ze toch al hebt, vandaag maar meteen verwijderen?? Wordt het ook geen dilemma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 oh ja, door die nieuwe naam naturrlijk, thnx Nancy, ik wil het wel graag snappen nl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 (er stond nog een berichtje van mij op de vorige bladzijde, helemaal onderaan...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 daar was mijn reactie ook op nou ik zie dat ik het actiefste lid ben vandaag zal ik maar hier ook eens actief worden en dochter uit bed proberen te lokken. Anders kan ze vanavond weer niet slapen. (ze kwam om 6 u veilig uit Amsterdam, pffff) fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 je was al Agnieta toen het forum vernieuwde vandaar ik heb toen juist mijn naam veranderd. (had beter Heintje kunnen nemen ) nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 En ik zit te spijbelen, ga ook van fb naar hier. Nu echt weg en leren!!!! Anders haal ik het morgen weer niet.... Fijne dag nog en eventueel tot laterrrr.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Zo weekend, dit was me het weekje weer wel zeg! Nu lekker genieten van "het grote niets doen" heb een fijn weekend allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Goeiemiddag. Ik heb ook aardig wat pbs terug. Maar of er geen enkele verwijderde weer tussen zit, of juist wel, dat weet ik niet zeker. Zelfs nog wat uit de beginjaren, 2006 en 2007. Ik heb ook gezien dat mijn bericht op het baclofen draadje verwijderd is. Ach ik snap het ergens ook wel. En of het nu wel of niet terecht is, en of het nu wel of niet prive informatie was, ik heb helemaal geen zin om me daar druk om te maken. Erwin, mooi dat de baclofen jou helpt. Dat is wat telt toch. Jane, fijn dat je dochter weer veilig thuis is. Een hele nacht op pad, dat deed ik pas toen ik niet meer thuis woonde, en ook toen niet meteen. En daar kwam aardig wat drank bij kijken. Mijn moeder hoefde dat niet te weten. Toch zijn er nooit erge dingen gebeurd. Morgen sneeuw mensen. Vooral in het noorden. Yvonne, zet maar een bakkie extra want het wordt afzien voor je. Sowhat, niet teveel hooi op je vork! beterschap. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Succes morgen Nancy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 iemand nog iets leuks te vertellen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 gisteren de hele serie house md gekocht. wat een goede serie.. herken mijzelf in hem. echt een aanrader. oh en ja gaat beter met mijn mond en ja zoek wat aandacht ha... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 http://youtu.be/T--j0_yxBaY even hard........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 http://youtu.be/2hNlQ-jd9aA echt even kijken... als klein jongetje op cassette gehoord echt "utrech" , deze humor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 fijn voor je.... bedoel dat je zoon even thuis mag zijn. sneeuwvlokken tsja, zal hier wel weer regen zijn. mijn vader is gek op sneeuw, wordt hij net een klein kind. als er een centimeter ligt, schraapt hij bijna alles weg van de hele laan, want die sneeuwpop, zal er komen haha net een klein kind :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 ja, sneeuw heeft iets magisch ..... mijn vader helpen lukt niet ivm met raynaud. ach, schoonmaken, mijn moeder zegt altijd, je moet geen slaaf worden van je eigen huis, dus af en toe een beetje stof of vieze prima, in haar geval dan bij mij is alles altijd "in mind condition", onze neuroot he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 och och....... geven en nemen. het is wel moeilijk om je ouders ouder te zien worden. eindigheid komt dan heel dichtbij that's life genieten van de "nu momentjes" , meer is er niet. ga zo sporten met grote broer, dus ga afsluiten. fijne dag agnieta en alle anderen... nog eentje om het af te leren http://youtu.be/rKTUAESacQM hoofd stil houden he....hi Daantje65 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden