Yvonne Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Goedemorgen luitjes. Alweer halverwege de week. Eerst maar eens een lekkere pot koffie en uiteraard een lekkere pot thee zetten. Gordijnen opendoen en even de dag van gisteren bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Goedemorgen. We gaan er weer tegen aan, in de hoop op betere tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 (bewerkt) Koffie en thee staan klaar, wat mij betreft kan de dag beginnen 8 januari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Goedemorgen Jen. Ik hoop dat het je gaat lukken toch weer wat beter in je vel te komen meid. Al nieuws over je hondje? Ik begreep dat hij ergens was gesignaleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Hoi Yvonne, vandaag thee,slecht geslapen en akelig gedroomd... Even uit die sfeer komen... vandaag klusjesdag, allerlei kleine dingen regelen, bellen, afbellen, stomerij etc. En als verwennerijtje ergens lekker lunchen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Ook hallo Jen, ik hoop dat het wat beter voor je gaat worden, trek je het emotioneel nog een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Dagpact Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Jij ook een goedemorgen Eline. Ik zit hier ook aan de thee hoor de laatste tijd. Eigenlijk een wat mildere manier van wakker worden 's morgens voor mijn gevoel , hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Zo, voor mij hoogste tijd om aan de slag te gaan... Mensen, maak er een mooie dag van. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Goedemorgen allen. Wat zijn jullie er vroeg bij zeg! Ietje, ik hoop dat je lekker geslapen hebt en vandaag weer vol frisse moed kunt beginnen! Even vallen en weer opstaan hoop ik. Blijf schrijven hoor. Ik geniet vol op van het helder opstaan. Ik probeer dat gevoel vast te houden want ik weet dat ik het rond de klok van 5 weer erg moeilijk ga krijgen. Gisteren ook weer erg moeilijk gehad. Heel veel onrust en een enorme drankzucht. Erg moeilijk om alle spannende dingen die momenteel in mijn leven spelen met een nuchter hoofd te overdenken. Het voelt rauw. Ik voel echte pijn, verdriet en ook blijdschap. En ik rook me 3 keer in de rondte...... Maar das een probleem voor later ;-) Fijne dag iedereen. Ik lees hier veel. Doet me goed. yvon010 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Môin, Telkens en telkens weer wanneer ik lees dat mensen het moeilijk hebben peins ik me suf. En al helemaal wanneer iemand schrijft het moeilijk te gaan krijgen. Dat is namelijk nergens voor nodig. Mijn probleem is dat ik weet hoe het op te lossen, maar nog steeds geen korte manier kan bedenken hoe dit uit te leggen. Vandaar dat gepeins. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Goede morgen DagpactEline Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 (bewerkt) Gisteren schreef Ietje: "Ik heb geen plan". En inderdaad, zonder plan heb je denk ik een dijk van een probleem. Heel lang heb ik de veelgehoorde kreet: Vandaag drink ik niet, denk alleen aan vandaag, niet begrepen. Had echt zoiets van .. ja daaaaag ... wàt een dooddoener. En nog steeds denk ik dat veel mensen die dit naroepen hetzelfde denken omdat ze het ook niet begrijpen. Maar het heeft alles te maken met het hebben van een plan. Het eenvoudigste plan weliswaar, maar, misschien wel bij gebrek aan beter, het is een plan. En zonder plan ben je nergens. Zeker niet wanneer de twijfel soms toe slaat. Zelf heb ik nooit zo hoeven denken. (vandaag drink ik niet) want ik had een ander plan en wel: Ik drink niet, totdat ik een beter plan heb. Bij twijfel, het woord zegt het al, weet je het even niet. Het is dan veruit het eenvoudigst om terug te kunnen vallen op een vastomlijnd en niet te moeilijk plan. Je hoeft dan enkel te denken... wat was het plan ook alweer? Oh ja, zodra ik het even niet weet hoef ik alleen het plan te volgen. Dus mensen, maak een plan. Hoe eenvoudiger hoe beter. En "stick to it". 8 januari 2014 bewerkt door Dylan jart en Erwin reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Hierbij verklaar ik vandaag tot de dag van het plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Goeiemorgen, Mijn plan voor vandaag hangt ook al weer in de lucht. En ik laat het weer lekker als een verrassing over me heen komen. Eens kijken of ik routine en plan weer met elkaar kan verenigen, op de één of andere manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Even een vraagje. Zien jullie ook mijn profiel? Ik zie het zelf namelijk wel. Of ziet iedereen dat bij zichzelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Dat zie je alleen bij jezelf, Maxi. Ik zie bij jou bijvoorbeeld alleen dat je tot nu toe 12 berichten hebt geplaatst en dat je vrouw bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Goeie morgen mensen. Nee hoor Maxi wij zien jouw profiel niet alleen jijzelf, dus geen zorgen. Vandaag ga ik m'n ramen eens wassen voordat de winter z'n intrek doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Oké dank voor de reactie :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Goedemorgen allen, Vandaag 1 week, droog!! voor velen een nietigheidje, voor mij een mijlpaal!!! Mijn plan voor vandaag is....sorry dat ik dit zeg maar ik denk dat ik nuchtere sex ga hebben, Veel te lang geleden...pff Fijne dag allen!!! Afwezig, jart, Rosie en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Lijkt me een prima plan Erwin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 JIj ook Erwin. Moghu Dylan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Goede morgen DagpactEline Albert Hardleers fijne dag Ik heb mezelf op het jaarpact laten zetten met het plan om dat in ieder geval vol te houden en de hoop dat over een jaar de behoefte aan de roes verdwenen is omdat ik me op een andere manier heb leren ontspannen. Na dat jaar hoop ik dat alcohol geen rol meer speelt in het leven van alle dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Goedemorgen allen, Vandaag 1 week, droog!! voor velen een nietigheidje, voor mij een mijlpaal!!! Mijn plan voor vandaag is....sorry dat ik dit zeg maar ik denk dat ik nuchtere sex ga hebben, Veel te lang geleden...pff Fijne dag allen!!! hihi... pas op, Erwin, dat dit geen vervanging gaat worden voor alcohol.. voor je het weet heb je weer een andere verslaving en da's géén pretje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Ik zou dr sjaloers van worden Erwin ook goeiemorgen trouwens wat een heerlijke morgen om te gaan fietsen zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden