bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Jen nu heb je geluk dat het meestal op straat niet zo druk is met de auto's. Is ze verkeer een beetje gewend? Weet ze dat ze moet stoppen als er een auto aan komt? Er lopen zoveel honden weg tijdens de jaarwisseling. Ga eens het rondje lopen dat je altijd loopt als je de hond uit laat, of heb je dat al gedaan? En is het een hond die met iedereen mee loopt? Dan heb je kans dat ze nu bij iemand is. Bel de dierenambulance op meis, dan weten ze daar ook dat je een hond mist. Probeer vertrouwen te hebben dat de Snelle weer terug komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ze kan via het kattenluik de tuin in Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 We hebben hier geen dierenambulance Bolletje, en in het asiel nemen ze de telefoon niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 O das erg vervelend Jen, ja dan moet je het hebben van dierenvrienden. Poeh ik kan me voorstellen dat je je heel beroerd en bezorgd voelt. Maar hopen dat ze gauw gevonden wordt. Kun je niet opzoeken op de pc. of het dierenasiel vandaag open is? En misschien is er wat informatie over gevonden dieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 is het wel dezelfde stad/wijk Jen dan kan ze de weg wel terugvinden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 IK wens jullie allemaal het allerbeste toe in het komende jaar, maak er een feestje van. Gatver, Ik heb een kater en ik heb geen eens gedronken, mijn emotionele bakje is overladen ben ik bang. Wat een rot einde van de avond heb ik gisteren gehad, ruzie met mijn vrouw die het grappig(?0 vond om met een beschonken hoofd mij in de zeik te zetten voor een groepje beschonken buren waar ik "gezellig" na twaalf uur nog even moest aanschuiven...dat doe ik dus nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Nou, ook als je mee gedronken had zou je ruzie kunnen krijgen met je vrouw hoor Willem. Dus wees maar blij dat je niet meedeed. Het is nu zaak te leren waar je grenzen liggen en of je idd volgende keer "gezellig" over die grenzen heen wilt. Goed dat je niet meedronk trouwens, het kan zo maar gebeuren he, dat één glaasje gezellig lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Het zal er wel bij horen, maar vandaag baal ik er wel van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Goede middag, eerst en vooral veel voorspoed en geluk in het nieuwe jaar voor iedereen!! Jen, ik heb oudejaar samen met een hysterische Mush op een donkere kamer doorgebracht. En ik denk dat als het terug rustig is dat de Felle gewoon terug naar huis komt! Hmm, wat zijn er veel mensen jarig vandaag! Bvb Houtje wordt zelfs -1! Wil ik ook wel! Fijne dag nog verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Jen, al iets gehoord van de Snelle? O ik hoop zo voor je dat je je hond heel gauw weer terug hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Beste wensen allemaal! @willem, beter ruzie zonder alcohol dan met... Je vrouw zal nu wel een dubbele kater hebben? Altijd vervelend als zoiets gebeurd op een dag dat het leuk hoort te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ik vind het vreselijk Bolletje. Er kan me de laatste tijd niks meezitten. Was ik maar thuis gebleven :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Jen het is gebeurd meis ga jezelf geen schuldgevoel aanpraten. was het in de buurt bij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) Ja Jen das het eerste wat je krijgt, een schuldgevoel. Toch moet je proberen om dat jezelf niet te gaan aanpraten, het heeft geen nut ook al is het een gevoelskwestie, probeer het van je af te zetten. Ik realiseer me dat als ik dat opschrijf, ik het zelf ook niet zou kunnen. Maar bij ons zijn er honden terug gebracht die al een maand zoek waren, dus is er best nog veel hoop meis. Tja verder zou ik je zo graag willen steunen maar ik weet niet hoe. Het blijft heel moeilijk. Toch is er goeie kans dat de hond weer terug komt. Echt. En als je een foto van de hond hebt kun je misschien ook flyers ophangen. Dan ben je bezig met iets en zit je niet machteloos thuis. 1 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 En heel belangrijk is dat het asiel niet open is. Je hebt best kans dat de hond bij mensen thuis is omdat die ze ook niet daar naar toe kunnen brengen, maar morgen daar pas terecht kunnen. Ik blijf goeie hoop houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Lieve Hemel Jen..... Ik heb mn hond geleerd naar mij toe te komen als er iets is. Ze loopt altijd los. Ook vannacht tijdens het vuurwerk. Al die verhalen van negeren van je hond nix ervan, dan krijg je schrikken en wegrennen.... Ik geloof in bemoedigend toespreken en bescherming bieden. Zit je op facebook ? Laat een foto daar sharen, dat gaat supersnel. Wat afschuwelijk voor je Jen, dat is toch wel de grootste nachtmerrie...... Ik ben wel eens een kat kwijtgeraakt, toen heb ik elke avond uit mn raam geroepen, heel hard uit mn hoogste slaapkamerraam, over de daken heen. Na 2 weken zat ie ineens voor mn deur weer. Veel sterkte kracht en geluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Als ik het tevoren wist, was ik thuis gebleven Agnieta. Bedankt omdat je weer zo onvoorstelbaar vriendelijk bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ik ben mijn hond alleszins niet kwijt geraakt omdat ik te veel zoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) Ook de beste wensen mensen, Goh Jen, wat naar voor je. Dat moet geen leuke thuiskomst zijn geweest. Ik hoop dat je hondje weer aanloopt. Of dat je het op een andere manier terugvindt. Ik heb een leuke avond gehad gister. Ik merk dat ik in grotere gezelschappen steeds ontspannender word. Vroeger trok ik vaak enkel met de drinkers op. Nu heb ik meer mogelijkheden. Willem, probeer het er nog een keer met je vrouw over te hebben en probeer duidelijk te maken hoe jij het gevoeld hebt, zonder haar direct iets te verwijten. Ik bedoel, als je haar enkel haar gedrag verwijt is de kans groot dat zij in de verdediging schiet. Als je haar verteld dat je het een heel vervelende ervaring vond, zegt ze misschien wel sorry. 1 januari 2014 bewerkt door Jaap Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Kijk, we kunnen gewoon niet alles van te voren weten en overzien Jen. Net nog even de voortuin bestraat, en nu zo boerenkool en dit miniweeknd zit er al weer op. Morgen is alles weer normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 En zou de echte jarige willen opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Nee, mijn dag komt nog. Die staat er gewoon in op de dag dat het zo ver is. Duur niet lang meer overigens. Mijn kado schijnt al in huis te zijn, maar ik kan mijn nieuwsgierigheid nog bedwingen. Eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Jen heb je vandaag iets kunnen eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) Ja Aggie. Wordt spannend The Snake tegen v.Gerwen. Ben heel benieuwd hoe het verloopt. 1 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 ja, eten moet wel he Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden