Spring naar bijdragen

hoe staat het er voor?


lidia

Aanbevolen berichten

Suikertjeeeeuh!!! :D :D

Ge gaat diene er toch terug opplakken hé? Moet je dat eigenlijk elke dag kleven of kan je dat een week laten zitten?

Volgens mij zijn er mensen die op zonen pleister durven kauwen. Of waren het morfinepleisters? Ik heb zo es een reportage gezien van iet.
Soit, niet doen...Da ie ni lekkeuuhhh.

Blijven hangen zenne en desnoods maar iets anders gaan halen in de apotheker. En niet te lang mee wachten..je gewoon vol nicotine smijten, das mijn idee.
De eerste dagen is alles geoorloofd. Buiten het kauwen op de pleister uiteraard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een week al? 
Wat raadt de apotheek of arts aan? Ik vind dat precies nogal kort. Ik kauw en zuig al bijna twee maand..Ik moet eigenlijk zelf de verpakking eens lezen daaromtrent :face-icon-small-shocked:

Kan je geen halve pleister plakken na een week ofzo? 
Waar heb je hem gekleefd? Op je billen? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is in het belang van de patient dat de behandeling wordt gecombineerd met andere activiteiten o.a. sporten, om het stoppen met roken te vergemakkelijken.
Nou Kees..Ik eet..das ook een vorm van sporten ;)

Het risico om terug te gaan roken is in de eerste 3 tot 4 maand het hoogst. Stop het gebruik van nicorette dus niet te vlug tijdens deze kritische periode.
Stop met nicorette wanneer u nog slechts 1 a 2 kauwgommen per dag gebruikt. Dat lukt meestal na 3 tot 6 maanden.
Een ononderbroken gebruik van langer dan een jaar wordt niet aangeraden.

Ik ben wel de bijsluiter van mijn muntjes kwijt :angry:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier 3 doosjes kauwtabletten, maar begin er niet aan. Doe het voorlopig met pepermuntjes. Ik denk dat de nicotine niet het ergste probleem is. Het is meer de gewoonte van het opsteken van een peuk. Sporten doe ik wel voor de tv door er naar te kijken. Morgenochtend belt de Truus van stoppen met roken me weer op om te vragen hoe het gaat. Kan haar vandaag ook bellen als ik het moeilijk krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dag 1 zit er op. winkels zijn dicht en pleister is van mijn lijf. Viel niet altijd mee vandaag, maar dat had ik als zware roker ook niet verwacht.

Ik ben er van overtuigd dat deze poging slaagt. Ook gelukig veel steun hier in de omgeving, al wordt er veel gerookt hier. 

Morgen ga ik weer fris beginnen met dag 2 en ik wens ook anderen die gestopt zijn of nog gaan stoppen succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 2 in de pocket! Morgen alweer dag drie :)

Ach ik zou me niet zo druk maken om de rotzooi op t moment. T is een middel om op langere termijn gezonder te wezen.

Als je stopt met de pleisters, wees dan waakzaam. Doe je vast natuurlijk! Ik zou t supersterk vinden dat je zonder hulp verder doet maar t idee dat je t al na een week doet bezorgt me ook wat angst. Maar dat is een reflexie van mijn onkunde op dat vlak, niet t jouwe.

Goed bezig! 

Ik dacht zelf eens stil te staan bij hoeveel ik nog neem...drie zuigtzbletjes en één kauwgom. Minder dan ik dacht :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag drie dus vandaag Suiker. 
Gaat je ook lukken hoor, zeker weten. 
Wat die pleisters betreft... na een week al stoppen? 
Er zijn sterktes in de pleisters. 
Waarschijnlijk ben je begonnen met de sterkste omdat je een zware roker bent. 
Dan kun je na een week ( of na twee of drie weken) over naar de middelsterke 
en dan nog weer later naar de lichte variant. 
En pas stoppen als je daar echt aan toe bent. 
Als je bijvoorbeeld 's morgens vergeet de pleister te plakken en er geen noemenswaardige 
trek van krijgt..... 
Maar het gaat je lukken, top :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suikertje niet opgeven hoor.

ik denk dat de koolmonoxide uit je kuiten verdwijnt.:)
Het zuurstoftransport verbetert. Als dat niet mooi is.
Minder kans op 'etalage benen' en andere ongein.

Eigenlijk gaat het heel goed met je!

Zet'm op 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...