An Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Geplaatst 29 februari 2016 Hoi Zootje... Halve dag zit erop. Dan lukt het de rest vd dag ook.
zootje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Geplaatst 29 februari 2016 Top An!! Een goed begin, stap voor stap.
An Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Geplaatst 29 februari 2016 Weer een paar uur verder. Als de eerste dag toch de zwaarste dag is.....dan heb ik het wel gemakkelijk!
An Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Geplaatst 1 maart 2016 Heel de nacht weer gehoest. Alles doet pijn. Combinatie van griep en stoppen met roken. Asbakken verzameld. Wat doe ik ermee. Dag 2
Soothe Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Geplaatst 1 maart 2016 (bewerkt) An hoi, An houd vol. Het slijm moet eruit An en als je volhoudt zal dat ook gebeuren. Door het roken is het een vieze bende in je longen. Ook de trilhaartjes werken niet meer, dus ophoest problemen. Dat in combi met griep. An ik heb nog lang gehoest en gereuteld en nu lekker schoon. Zo, even een boost. Groet. P.S Een boek waar ik ook veel aan had. Een beetje recht door zee. En ook de onzin in kaart brengen. http://www.nederlandstopt.nu/ 1 maart 2016 bewerkt door Soothe
An Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Geplaatst 1 maart 2016 Soothe ik hou vol. Het is te doen. Vandaag gaat me wel lukken.
Skye Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Geplaatst 1 maart 2016 Heb mijn asbakken gewoon laten staan, man wil af en toe toch zijn sigaartje Zet hem op An!
An Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Geplaatst 1 maart 2016 Gaat goed, maar voel me wel belabberd. Veel hoesten, kriebelhoest. Ophoesten gaat niet. Alweer een halve dag verder.
zootje Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Geplaatst 1 maart 2016 Beterschap An, misschien helpt het moeten hoesten ook wel om niet te roken.
haddock Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Geplaatst 1 maart 2016 Akelei ook vertrokken? Gvdgv, waar gaat het heen.
An Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Geplaatst 2 maart 2016 Hoi, ja dag 3 Als je stopt met een verslaving zou het zo moeten zijn dat je je beter voelt. Al m'n ribben doen ook pijn van het hoesten, of wat daar ook zit. En dan kan ik nog wel ff doorgaan met klagen. Scheelt, er is niemand die last van mij heeft...
Soothe Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Geplaatst 2 maart 2016 Mooi An. An easy does it.Je hebt ook een kou/griep en moeilijk om te beoordelen wat van wat komt. Ook weet je dat het lichaam moet resetten. Tijd is de factor An. Geef het tijd. Deze dag heel afsluiten en je vertrouwen groeit verder. Sterkte!
An Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Geplaatst 2 maart 2016 Weer een halve dag verder. Hoest nauwelijks. Er zit wel nog wat, zal vannacht wel weer gaan zeuren. Verder weinig bijzonders. Ik schaar me onder de niet-rokers. Veel voordelen, ken geen nadelen eigenlijk. Waarom rookte ik? De illusie....
Soothe Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Geplaatst 2 maart 2016 Hou vast. Ben je straks weer een illusie armer. Gelukkig maar.
An Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Geplaatst 3 maart 2016 Very lonley in dit proces. Weinig stoppers hier. Ik ga stug verder...
Skye Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Geplaatst 3 maart 2016 Klopt An, is hier heel rustig, ben nu 4.5 maand rookvrij maar merk geen enkel verschil voel me niet beter ook niet slechter heb geen betere conditie en heb dagelijks dat ik snak naar een rokertje maar ik hou vol en jij toch ook!
An Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Geplaatst 3 maart 2016 Skye al 4.5 maand!! En geen vooruitgang?! Mijn motivatie,,,,, is het geld. Het is me te duur. Iedereen heeft het over gezondheid.....tja dan had ik eerder moeten stoppen. Alles It tussen de oren . Van roken wordt een mens echt niet gelukkig. Dat DENKT die mens...haha
zootje Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Geplaatst 3 maart 2016 Hallo An, nee gelukkig word je niet van roken, maar als je verslaafd bent denk je dat wel. Voor jou al weer dag 4. Er is een appje van Quit now. Die geeft precies aan hoeveel je niet gerookt hebt, hoeveel geld je gespaard hebt, maar ook wat er lichamelijk veranderd. Is wel leuk om te weten en kan ook steunend werken.
Skye Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Geplaatst 3 maart 2016 Ben echt gestopt voor de gezondheid, zou het niet eens kunnen voor iets anders
An Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Geplaatst 3 maart 2016 Oh lijkt me een leuk apje. Of ik dat kan. Ga t opzoeken. Ja gezondheid.....
Yvonne Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 Ook ik ben gestopt voor de gezondheid An... dat was echt het meest belangrijke... en daar is het nooit te laat voor. nou ja... bijna nooit dan. En dat hoesten... ik heb de eerste weken echt heel veel gehoest... Dag 5 An... nog twee dagen en je hebt de eerste week in de pocket...
An Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 Twijfel of ik naar de dokter ga. Hoest me een ongeluk en ben nog steeds ziek. Maar ik rook niet. Na een paar dagen 'smaakt' een sigaret niet eens. Niet meer aan beginnen. Done, over, uit, afgelopen.
Soothe Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 Hoi An, Longontsteking is een vaak voorkomende complicatie bij deze griep. Heb je verhoging? Als je koorts hebt of het gewoon niet vertrouwd zou ik zeker een afspraak maken. Beetje voor je gemoedsrust.Zekerheid geeft rust. En roken is nu zeker 'nicht in frage'. An je gaat goed ! Voorwaarts.
Skye Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 Zo zie je maar, heb helemaal niet gehoest mijn dochter had de griep vorige week met een strottenhoofdontsteking Het heerst als een gek! Op naar de eerste week An!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden