Spring naar bijdragen

hoe staat het er voor?


lidia

Aanbevolen berichten

Het andere merk pleisters halen Blondie. Ik kreeg ook van het ene merk enorme rode plekken, het andere merk gaf geen enkel probleem. 

 

Tsja Agnieta, das de onrust van het afkicken hè? Gaat over hoor..... 

 

En ja Aakie, zo herkenbaar jouw reactie... 

 

Dag 1 zit er bijna op dus.

Trusten straks... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het verschil was echt heel groot Blondie, bij een één had ik na een dag een knalrode plek, moest telkens dus op een andere plaats plakken. 

Bij het andere merk had ik nergens last van. 

Het vreemde was bij mijn laatste stoppoging dat ik na een paar dagen telkens vergat een nieuwe pleister te plakken.... na een week ben ik er maar mee gestopt. Heb de pleisters nog wel een hele poos bewaard voor het geval dat....  pas onlangs weg gegooid omdat ze ver over de datum waren.

Dus wie weet heb jij ze ook niet eens meer nodig over een paar dagen. 

 

Aakie, gewoon weggooien die rommel. Denk dat het toch een vorm van afhankelijkheid in stand houdt hoor. 

 

Jammer Agnieta. Vandaag een nieuwe start of wacht je een moment af dat voor jou toch misschien wat gunstiger is? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weten jullie wat nu zo raar is?

 

Ik heb vanmorgen na Akelei haar reactie tegen mezelf gezegd; Oke rook dan maar

en ik heb hier 3 sigaretten liggen.

Maar nu heb ik er geen zin in, stomme sigaretten.

 

Ja ik weet het, soms snap ik mezelf ook niet. B)

 

Niet zo heel raar, Agnieta. Net als met drinken. Als je niet mag is het moeilijk. Als je mag, dan hoef je niet zo nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat jullie de hulpmiddeltjes de deur uit hebben gedaan.. Ik heb ze juist gebruikt vandaag. Wil zó graag dat het lukt maar wil ook zó graag niet zo bloedchagrijnig zijn.

Heb t even opgezocht vandaag, maar het schijnt allemaal tussen mn oren te zitten, je blijkt weinig ontwenningsverschijnselen te krijgen van stoppen met roken!

Ik zit dus even in een fase van niet willen roken maar ook die rotperiode niet willen meemaken. Ik lees nog maar even verder in mn boek De Opluchting :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw van 30 naar 5 is echt heel knap hoor. Ik ben van mening dat minderen goed is mits je het doel hebt om te stoppen. Misschien zijn dit nog de 'moeilijkste' 5. Boek is wel echt een aanrader.

Gratis tip dus, voor mensen die nog niet weten of ze durven/willen/kunnen stoppen. Het boek geeft je een andere mindset over roken.

Schrijver Jan Geurtz

Boek De Opluchting

bewerkt door JoAnn73
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, dag vier dus vandaag... 

Straks al over de helft van een week.... 

Ik heb in een eerdere stopppoging het boek van Alan Carr gelezen... werkte prima. 

Tot ik inderdaad wilde uitproberen of ik dan in het weekend een sigaretje aan kon.... :wacko: . 

 

Gaat goed mensen.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...