Soothe Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Dat ach ééntje slaat op de sigaret. Door een wijntje gaat de wil verslappen en treedt er wat onverschilliheid op. Dan wordt het al gauw een sigaretje erbij, morgen weer een dag, zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Agnieta, Dat ééntje tot meer leidt weten we allen. Dat is niet wat ik tracht aan te geven. Stoppen met roken is een duivelse opgaaf. Je moet dat niet nog moeilijker maken dan het is! Met een wijntje erbij trek ik dat stoppen nooit.( het is zoal moeilijk genoeg) Het is zelfs beter koffie te staken, vanwege het ingebouwd ritueel. Drinken doet de aandacht verslappen. Men gaat lichter over bepaalde zaken denken. En met roken stoppen vereist een zekere scherpte. Mijn advies is dus niet te drinken, wanneer men met roken wil stoppen. Het is geen heilig moeten, slechts een suggestie van mijn kant, die men naast zich neer mag leggen. Een groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Het is in een keer druk in huis, en daar wordt ik me toch een partijtje onrustig van!! Bah, ik baal van mij zelf. Ik ga geloof ik maar even wat doen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Hallo allemaal, ik check ook weer ff in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ook ik weer even hier, Agnieta je zoon in pleeggezin.... ik weet niet wat te zeggen maar ik denk aan je... Hoi Ton Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ik drink tonic in een kroeg. Mai en Soothe reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ik drink tonic in een kroeg. Zonder Gin naar ik hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Goede avond Ik woon in de buurt van Ljouwert Nu heb ik de mazzel op de gastenlijst van PFP te staan.. Eén en ander zou mee Maar een dooie moet begraven (weer een mooi mens) Desnoods was ik alleen langs het kanaal gefietst Maar mijn buuf is helemaal heppie de peppie En wil dolgraag mee Doodgaan kan altijd nog With your boots on! Mark ik had je een achter-de-schermen gestuurd Het is wrs niet goed gegaan, probeer het later nog es Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Zucht. Ventje is op intensieve terecht gekomen met een longontsteking. Ik begin me Job te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ik snap dat het goed mis is, Jen? Ook al snap ik niet helemaal wat je precies bedoelt. Hoeft denk ik ook niet, als ik de woorden maar juist kan leggen? Sterkte! Knuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ik bedoel dat ik op het moment overladen wordt met ellende, alsof God het op mij gemunt heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Dat bedoelt hij vast niet zo. Ik ben een agnost en weet niet of God bestaat, maar als hij bestaat dan heeft hij het vast op niemand gemunt. Snap wel dat dit zo kan voelen, maar net als God misschien nare tijden brengt, kan hij ook zorgen voor betere tijden. Ik hoop dat hij ze dan snel naar je toestuurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ik ben ook agnost. Filosofisch. Gevoelsmatig ben ik eigenlijk atheïst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ach Jen, je krijgt wel erg veel kruis naar kracht he meis. Is de longontsteking zo ernstig dat het IC moest worden? steek ff een kaars aan voor jullie sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 ja het is heel ernstig Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ook een kaarsje hier, Jen! Veel sterkte! Goh, klinkt heftig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Dank u lieve mensen. De steun doet me deugd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ach wijfie toch, je deed ook alleen maar om goed te doen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Sterkte Jen 1 dag nog van deze rare onoverzichtelijke hectische week qua werk dan, alles moet nog even op het laatste moment. En ik ben dus de veerpont. Na 4 jaar maak ik me niet meer zoveel zorgen als in het begin, dat is een verbetering voor mij. truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 ik ga onder de wol, droog en zelfs een glaasje gluhwijn afgeslagen die mij werd aangereikt Jen sterkte hiermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Een dag nog Albert, gaat je weer lukken! Fijn dat je er nu anders tegenover staat dan in de vorige jaren. Nog een paar uurtjes dus.... Slaap ze alvast, ik ga ook te bedde. Doeg allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Jullie mogen het nu echt wel over iets anders hebben zenne. Bedankt voor de steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Welterusten allemaal en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 witte wijn laat ik makkelijk staan, ik ben een rode en pintjes mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 ik ben een Chill Cat mens geworden een soort van anti energydrankje van witte en groene thee met allerlei vitamine toevoegingen, goed gekoeld en het is iets aparts. enne we zitten in de arreslee he, niet vergeten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden