Jan1000 Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Goedemorgen, iemand koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Moggûh! Jep, ben al begonnen Volle maan he Dus "dansen" vannacht Ben keurig blijven liggen hoor Tot vijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Huh? Is het al kerst dan? Ik zie ook geen wit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Morgen Jan en Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Morgen Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 (bewerkt) Goede morgen Dagpact: Albert Hardleers fijne dag 18 december 2013 bewerkt door Hardleers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Goedemorgen luitjes. Even een bakje thee pakken en de gordijnen open doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Morgu Sowhat. Ik zat even het laatste stukje 'gisteren' terug te lezen nog. Nancy, het lijkt mij ook niet vol te houden zoals het nu gaat. Een fulltime baan, drie kinderen thuis en een studie..... Zelfs al zou het schoolhoofd meer ruimte/hulp voor jou kunnen regelen lijkt het me een combinatie die vroeg of laat fout moet gaan. Een huishouden / gezin runnen met drie kinderen is eigenlijk een volledige baan. Jou werk op school is een fulltime baan. Dat zijn al twee volle banen voor één persoon. Voldoende om jezelf volledig voorbij te lopen. En dan komt er ook nog een studie bij? Goed oppassen dat het niet hartstikke fout gaat met je meis. Zag ook dat Mark mag beginnen 6 januari. Das een felicitatie waard, hartstikke fijn Mark.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Goede morgen, Zal ik de tafel dan maar dekken? Met enkel een bakkie koffie of thee kunnen we de dag niet starten hé!! Yvonne, bedankt voor de felicitaties vanmorgen al druk bezig geweest ivm mijn opname. Stond om 08:00 bij de dokter voor verwijsbrief, medisch dossier, en een verwijsbrief om een thorax foto te laten maken...... nu dus eerst een bakkie en broodje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Lekker Mark. Ik hoop dat je op Texel ook internet hebt.... anders wordt het wel erg afkicken voor ons hier mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Lekker Mark. Ik hoop dat je op Texel ook internet hebt.... anders wordt het wel erg afkicken voor ons hier Ja hoor, klapjap gaat ook mee! Kan natuurlijk niet al mijn verslavingen gelijk laten varen, en jullie onthouden van een heerlijk ontbijt in de morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Mooi, hebben we dat ook weer geregeld . En nu is het de hoogste tijd voor mij om wat te gaan doen hier. Te beginnen met het wakker maken van de hond, hoogste tijd voor een rondje. Ik heb nog even een pot verse koffie gezet voor de langslapers. En dan wens ik iedereen een mooie dag toe verder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AadPiraat Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Roosje kan nooit geen kwaad Agnieta! Wel oppassen voor de doorns hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Goede morgen Dagpact: Albert Hardleers Agnieta Wimmelt fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 goeiemorgen frummers geen zon nog helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Môgge, kan hier nauwelijks m'n scherm bekijken doordat een net opkomende grote zon me recht in m'n snuit schijnt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: in elk geval voor je eerste maand Ietje! Heel erg verdiend. Otje veel succes in Ljouwert vandaag ik hoop dat je de sterren van de vollemaanshemel danst!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Dagpact: Albert Hardleers Agnieta Wimmelt Voyager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Goedemorgen!Ik ben al vanaf zes uur wakker, maar nog niet het lef gehad om te reageren. Zat dan ook weer in een wolk van zelfmedelijden. Mijn excuses. Vanochtend al naar de winkel geweest om Cola Light te halen, naar de budgetknaller voor wijn voor vriendin met kerst en oud en nieuw (tja, heel vreemd haha), wijnglas gehaald bij de winkel beginnende met een X. en nu ga ik eens aan de koffie. Vanmiddag huis uitmesten. Tja, opstaan, knietjes afvegen en weer verdergaan.Ietjefietje! Gefeliciteerd met jouw maand! (Zo'n slinger maken is nog moeilijk... )Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Hannah1, ik kan pas vanaf 15.30u terecht bij opa. Had gedacht dat er ook bezoekuur in de ochtend was, maar dat is alleen voor andere afdelingen. Dus vanmiddag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ietje, het zou ook kunenn dat je een tekort hebt aan vitaminen en mineralen in je lichaam? Na zoveel roofbouw heb je misschien wat extra's nodig. even een quote , heb niet zoveel tijd om uitgebreid te googelen : Vitamin deficiencies, particularly of the B vitamins and vitamin C, may be responsible for much of the lethargy, skin irritation, memory loss and depression experienced by people who are newly recovering from an addiction to alcohol. en misschien mariadistel om je lever te ondersteunen ik zoek vanavond nog wel even verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik dacht dat je bij stervenden op elk moment op bezoek mocht.... Dat weet ik niet. Nog nooit van mijn leven bij de hand gehad. Ik weet dat hij op de longafdeling ligt en daar is bezoekuur vanaf 15.30u. Dus ik loop vanmiddag naar het ziekenhuis toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden