Spring naar bijdragen

Maandag 16 december 2013


Aicha

Aanbevolen berichten

Hieronder het verschil:

Als je een link via link-icoontje plaatst dan krijg je alleen de link.

Als je link vanuit je browser copy - paste doet direct hierin dan krijg je het beeld van filmpje.

 

http://www.youtube.com/watch?v=gM9A3TZ-hVo

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=gM9A3TZ-hVo

bewerkt door paul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond.

De kop is eraf, van de laatste werkweek dit jaar.

Morgenavond nog een bijeenkomst waar ik behoorlijk tegen opzie. Hoewel ik onderhand iets heb van: laat maar komen, dan is dat ook weer voorbij.

 

Willem, ik vond het ook een aangrijpend boek. Herken je jezelf in hem?

 

Kirky, was jij niet een liefhebber van the Cats? Of vergis ik me.

 

Jen, een voltijdbaan, een hele kluif ineens. Ben benieuwd naar je start.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Kate, inderdaad, ik loop op mijn tandvlees...nog eventjes. Zit allemaal niet mee en per dag komt er meer sh.. bij. Maar dit gaat nu al maanden zo, niet goed dus! Maar wat vriendelijk dat je er naar vraagt! Hartje (lukt niet via mobiel).

En Jen, goed zo'n eerste dag!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Het is fijn dat het forum nu goed werkt. Krijg er zowaar plezier in. :P

Jen, fijn dat je een goede eerste werkdag hebt gehad!

Ik merk dat ik echt heel goed in mijn vel zit. Want wilde ik voorheen wel aan het werk, echt aan het werk wilde ik niet. Was ik voorheen eenzaam, dan was dat omdat ik ook eigenlijk geen zin had om iets te ondernemen. Ik ben zo druk bezig en als ik me verveel dan denk ik: "Wat zou het toch heerlijk zijn om weer vol aan de bak te moeten". Zoals ik al op mijn eigen draadje schreef is er veel veranderd. Nog wel angsten, maar die verdruk ik. Want ze zijn irreëel, dragen niets bij aan het leven en ik kan twee dingen doen: Bij de pakken neer zitten of gewoon verder gaan. Ik ga gewoon verder, wil geen spijt hebben van dingen die ik niet heb gedaan.

En het is na 21.00u dus het gevaar is geweken. Ik zat al om 17.00u in mijn huispakje incl. trui met gat zonder gat. :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ik maak wat los met mijn pakkie. Als het maar geen nieuwe trend wordt. Want zo charmant ziet het er niet uit. ;)

En ik mocht de toekomst niet voorspellen, maar mijn droger doet het niet. Nu ligt het gelukkig aan een onderdeel in de deur, makkelijk te vervangen of te verlijmen, maar ik zit nu wel met natte beddengoed. :P Ga straks even een half uur de deur dichtdrukken en hopen dat het dan alsnog goed droogt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatse normale week van het jaar. Gek is dat deze tijd van die onbestedige gevoelens met zich meebrengt. Aan de ene kant

is het prima wat meer vrij te hebben, maar aan de andere kant zitten er allemaal mitsen en maren aan. Nu wil mijn pa met

de kerst hier komen, anders zit ie alleen thuis. Nu zegt ie dat niet, en draait ie er om heen.

 

Hij is welkom hoor, al hou ik er niet van om zo voor blok gezet, en een beetje voor de gek gehouden te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...