VM1 Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Goede morgen Koh (fijn dat je weer wat meer schrijft hier, voor mij (o.a.) een reden om weer wat meer te lezen) Welkom Arjan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 En ook ik moet weer aan de slag. Hier dan de hele dag blijven hangen is dan weer een beetje teveel van het goeie.. Fijne dag nog allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 DAGPACT: Albert Hardleers Dribbeltje Mark Tatum Wimmelt Voyager fijne maandag en iedereen sterkte die dat nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Oudgediende Forumdeelnemers 28385 berichten Geslacht:Vrouw Geplaatst Gisteren, 10:21 Rich text editor, editor_52ad73988cfdc, press ALT 0 for help.form{border: 1px dotted #FF0000;padding: 2px;} img.cke_hidden{background-image: url(http://forum.verslav...ground-position: center center;background-repeat: no-repeat;border: 1px solid #a9a9a9;width: 16px !important;height: 16px !important;} a.cke_anchor,a.cke_anchor_empty,a[name],a[data-cke-saved-name]{background:url(http://forum.verslav...5b315754bc263c6) no-repeat left center;border:1px dotted #00f;padding-left:18px;cursor:auto;}img.cke_anchor{background:url(http://forum.verslavingdebaas.nl/public/js/3rd_party/ckeditor/plugins/link/images/anchor.gif?t=393844341de5ef1f95b315754bc263c6) no-repeat left center;border:1px dotted #00f;width:16px;min-height:15px;height:1.15em;vertical-align:text-bottom;} div.cke_pagebreak{background: url(http://forum. <script type="text/javascript"> ipb.global.registerReputation( 'rep_post_804269', { domLikeStripId: 'like_post_804269', app: 'forums', type: 'pid', typeid: '804269' }, parseInt('0') ); </script>Waar een wil is, is een A.D.B. leven.<BR>http://img96.imageshack.us/gal.php?g=img001qo.jpg<BR>< BR>Gestopt 25-12-09http://imageshack.us/content_r...pg&via=mupload&newlp=1 Terug naar boven ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Bolletje is nooit meer teruggekomen en dat is nogal opmerkelijk. Wellicht een geheime boodschap of zo! Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Nu je het zegt........................???????????????????????????????????????????????????? :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Bol was acht uur na plaatsen van een stukje code nog wel aanwezig. Browser gesloopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Wellicht de harde schijf opgeblazen.Dat zou ook kunnen Arjan. Zal niet zo snel roepen, maar Bolletje hoort bij het meubilair. Aicha Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Net mijn bed uit, voel me nog steeds grieperig... dagpact: albert hardleers dribbeltje mark tatum wimmelt voyager Miranda Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 ... Uiteindelijk heb ik een andere browser geinstalleerd: google chrome... en alles loopt weer als een tierelier gelukkig. Dat was ook mijn eerste tip: afscheid nemen van Explorer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Kirky, je hebt gelijk wanneer je stelt dat om voor één enkele site van browser te veranderen onzin is. Temeer daar het in beginsel een zaak van de bouwer van de site is om deze op alle browsers hetzelfde te laten werken. Los daarvan zijn er redenen te over. En Explorer sneller dan chrome en/of firefox? Dat moet een misverstand zin of een heel andere oorzaak hebben. Verder is er niets op tegen om meerdere browsers geïnstalleerd te hebben. Het is een fluitje van een cent, dus daarvoor hoeft niemand het te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Goedemiddag kanjers!!! Mark en Jen, good luck! Na de griep ben ik nog niet mezelf geweest Kan maar niet in actie komen... En daar is geen donder an Overgang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 middag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Eens even Chrome proberen. dagpact: albert hardleers dribbeltje mark tatum wimmelt voyager Miranda WillemMadeleineJa, gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Ben heel benieuwd Arjen, je laat het ons dus wel even weten nog? Ook goedemorgen trouwens en dat geldt uiteraard ook voor Kohtje. De kinderbescherming besloot dat wij geen extra aandacht nodig hebben. Weer een issue afgestreept dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Goedemiddag allen!Ik ben wat laat vandaag, maar ik ben dan ook al de hele dag op pad. Ik heb nooit iets tegen de Decemberdagen en Kerst gehad, maar ik ben wel zo klaar met December en eigenlijk ook wel met dit jaar. Maar deze maand sprong er toch echt uit. Eerst een sollicitatiegesprek dat niet soepel liep, mijn opa in het ziekenhuis met 40 graden koorts en longontsteking en die ik niet kan bezoeken door ruzie in de familie en ik die niet eens ruzie heeft, maar er wel in meegezogen word, wasmachine die twaalf jaar bleek te zijn, terwijl ik dacht een jaar of zeven en dus stuk, nieuwe wasmachine en nu begint de droger, ook twaalf jaar, kuren te krijgen (was ophangen dan maar), zaterdag cadeautje van mijn vader brengen en passen op de hond, Kerstdiner samenstellen, nog naar de kroeg (beloofd, dus dat moet dan maar), kerstpakket voor vriendin samenstellen en kerstpakket besteld (en waarom, net alsof ik het zelf niet kan gebruiken) en dan komt als klap op de vuurpijl dat de hypotheek niet afgeschreven kon worden, want de bank dacht dat ik al betaald had en dus moest het handmatig en waarschijnlijk niet zonder kosten en en en, vandaag kreeg ik een aanmaning van een energiemaatschappij, terwijl dat al helemaal mijn schuld niet was. Hè. Even spuien, scheelt een slok op de borrel. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 En Explorer sneller dan chrome en/of firefox? Dat moet een misverstand zin of een heel andere oorzaak hebben. Verder is er niets op tegen om meerdere browsers geïnstalleerd te hebben. Het is een fluitje van een cent, dus daarvoor hoeft niemand het te laten. Op oudere systemen is Chrome wat heftig. Ik had hier een oude HP ZT3000 (pentiumM, 512 Mb RAM) die door zijn consumentenscherm en Harman Kardon speakers mocht blijven, want series op de bank kijken ging er prima mee. Alternatieve browsers waren niet vooruit te branden, dus hij moest het met IE7 blijven doen. Inmiddels is die ter ziele en op alle andere machines is Chrome nu de meest gebruikte browser, behalve op de servers die in huis draaien, die hoeven niet zoveel te doen op het internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Nog maar twee weken Madeleine, dan is dit jaar met al zijn ellende achter de rug. Even doorbijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Nog maar twee weken Madeleine, dan is dit jaar met al zijn ellende achter de rug. Even doorbijten Ik kan ook nog quoten! Whoei! Dat Chrome werkt! Het is inderdaad nog maar twee weken. Ik ben alleen zo bang voor wat er nog voor kan vallen in die twee weken. Als er bijvoorbeeld een apparaat in je huis kapot gaat, door ouderdom, dan is het wachten op de rest. Maar ach, adem in adem uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 tsja agnieta... was wel een domper gisteren.... iedereen had gerekend op een goede wedstrijd met minimaal een punt, maar die droom was heel snel weg pfff. wekenlang speelt psv bagger en dan bij utrecht vinden ze hun vorm terug blehhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Tja, hoe is die uitspraak ook alweer? Yesterday is history.Today is a gift.Tomorrow a mystery. Laten we het daar maar bij houden dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Had je er een reden toe om te willen drinken, Agnieta?Top dat je het niet hebt gedaan en hulp in hebt geroepen! Goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 verstrikt in het codemoeras. Zodra ze chrome of FF op haar machine heeft staan komt ze wel weer langs, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Oh Madeleine wat een gedoe, komt wel goed hoop ik, de materiele zaken bedoel ik, Arjan wat fijn voor jullie... Even wat anders, ik tel niet, ik drink niet, vreemd genoeg taal ik er niet naar, was ik vroeger nogal eens eufoor na een poosje niet drinken lijkt het nu alsof geest en lichaam het niet drinken in kalmte ontvangen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Maar nou weet ik nog steeds niet waar Bol is gebleven? Hoi Hoi, Bolletje is in orde. Haar PC deed vreemd en wordt nagekeken. Wellicht komt de PC morgen weer terug. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Bedankt voor de mededeling Ludwig. Was al bang dat ze zelf door een computervirus besmet was geraakt Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden