Yvonne Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Goedemorgen frummers op deze donkere winderige zondagmorgen. Gordijnen toch alvast maar open doen en een lekker pot koffie gezet De dag mag beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Broeder D.E. heeft hier ook al weer zijn diensten verricht. Môin Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Lekker he Dylan, ook goeiemorgen trouwens. Ik merk dat ik opeen niet meer kan knippen en plakken hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Wat is dat toch met dat knippen en plakken hier... even controleren... knip "eer kan knippen en plakk " en plak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Lekker he Dylan, ook goeiemorgen trouwens. Ik merk dat ik opeen niet meer kan knippen en plakken hier quote gaat ook nog. Wat me wel op valt is dat de knip functie in de werkbalk niet ingeschakeld staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Goedemorgen forummers, tijdje geleden hé Geen nieuws is nog steeds goed nieuws, wou me nog eens laten horen. Ik mistte Vonneke's koffie Een dagje werken in de haven en ik ga nog steeds erg goed. Cava iedereen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Dagpact: Tatum Goedemorgen! Vandaag ga ik naar een kerstmarkt toe. Ook de glühwein zal ik maar laten staan........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Good murning Wil, das inderdaad een hele poos geleden. Fijn dat het nog steeds goed gaat. Rustig ochtendje in de haven? Nou, de koffie staat klaar hoor Geen van de funkties doet het meer bij mij Dylan.... Heb ook al even opnieuw opgestart.. Misschien later op de dag weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Goedemorgen Sowhat en Tatum. Leuk Tatum.. en inderdaad... blijf maar dat spul af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Yvonne, ik denk dat het aan de instellingen van de computer ligt. Op mijn werk werkt het ook niet. Daar kan ik ook niet quoten. Thuis wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Dagpact: Tatum Asje Goedemorgen! Vandaag ga ik naar een kerstmarkt toe. Ook de glühwein zal ik maar laten staan........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 ... Een dagje werken in de haven en ik ga nog steeds erg goed. Cava iedereen ?? Waar een dagje in de haven werken al niet goed voor is. Misschien moeten wij dat ook maar eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Ha Dylan, toch ken ik leukere manieren om de zondag door te brengen hoor Maar iedereen is welkom hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Maar ik heb het al die tijd kunnen doen Tatum Nou ja, heb nu geen tijd... later maar eens kijken wat ik in mijn eigen systeem kan wijzigen dan... Kan nu zelfs al niet meer de emoticonnetjes van hier plaatsen... Luitjes, ik heb inmiddels wel de tafel gedekt. Ik moet aan de slag, Maak er wat van vandaag. Laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Heb de indruk dat sommige probleempjes ook wel eens veroorzaakt kunnen worden door addware. Zo had ik vorige week een elke vijf minuten terugkerende melding van "virus afgeweerd" door het virusprogramma. Ik heb vervolgens AdwCleaner gedraaid en het probleem was opgelost. Was verbaasd hoe veel andere onnodige troep daarbij nog van de pc verwijderd werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Goeiemorgen mensen. 'k Moet van alles doen en heb geen zin. Zelfs geen zin in mijn leesclub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Ik ben al een paar weken niet op het forum geweest. Ik dacht 'even rustig bijlezen' en kwam toen het draadje voor Lytse tegen. Ik schrok me kapot. Wat erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Goede morgen dagpact: tatum asje miranda Albert Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Asje, bedankt voor de onbedoelde "reminder". In een plaatsje hier even verderop is regelmatig een grote soort rommelmarkt. Talloze malen ben ik al van plan geweest om hier eens te gaan kijken maar telkens als ik er aan denk is het een paar dagen te laat. En het is.... jawel... op de 15e weer. Vandaag dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Dylan, Sorry! Ik hoop niet dat de 'reminder' slecht valt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Sorry ??? Nergens voor nodig hoor haha. Nu denk ik er tenminste een keer aan vóórdat het afgelopen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 (bewerkt) Dylan, ik denk dat momenteel alle teksten een beetje dubbelzinnig zijn. Asje had het over het overlijden van Lytse. En jij denk ik over een (kerst)markt. Ik was het overigens die naar de kerstmarkt gaat vandaag. 15 december 2013 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Goedemorgen, even uitbuiken van het ontbijt van Yvonne, eigenlijk zou ik met Will ( ben je nog met je vriendin?) een dagje in de haven moeten bikkelen om de zaak weer in evenwicht te krijgen, hier overigens waterig zonnetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Begreep er al niets van, maar zie nu dat het mijn fout is. Niet Asje maar Tatum gaat naar de kerstmarkt. Werd door de quote van Asje (dagpact) even op het verkeerde been gezet. Sorry van mijn kant dus Asje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Rich text editor, editor_52ad73988cfdc, press ALT 0 for help.form{border: 1px dotted #FF0000;padding: 2px;} img.cke_hidden{background-image: url(http://forum.verslavingdebaas.nl/public/js/3rd_party/ckeditor/plugins/forms/images/hiddenfield.gif?t=393844341de5ef1f95b315754bc263c6);background-position: center center;background-repeat: no-repeat;border: 1px solid #a9a9a9;width: 16px !important;height: 16px !important;} a.cke_anchor,a.cke_anchor_empty,a[name],a[data-cke-saved-name]{background:url(http://forum.verslavingdebaas.nl/public/js/3rd_party/ckeditor/plugins/link/images/anchor.gif?t=393844341de5ef1f95b315754bc263c6) no-repeat left center;border:1px dotted #00f;padding-left:18px;cursor:auto;}img.cke_anchor{background:url(http://forum.verslavingdebaas.nl/public/js/3rd_party/ckeditor/plugins/link/images/anchor.gif?t=393844341de5ef1f95b315754bc263c6) no-repeat left center;border:1px dotted #00f;width:16px;min-height:15px;height:1.15em;vertical-align:text-bottom;} div.cke_pagebreak{background: url(http://forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden