Kate Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Ietje, beterschap met je manneke. Het heerst, wat ik zo om me heen hoor, griep waarbij er van alles aan alle kanten uitkomt. Van korte duur. Ach Lytse toch, goeie laatste reis wens ik je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Arjan? huh? forumstatus...... Staat de huisdeur staat nog wel op een kier Arjan? Hij is voor de helft van mij, dus dat lijkt me wel. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 van sporten wordt je altijd blij........... in wat voor vorm dan ook...... plannen, aantal minuten, welke oefeningen, hoe zwaar, hoeveel tussenval enz.. daarna goed eten en douchen, dan ben je een nieuw mens, geloof mij.... ik heb dan vaak nog steeds trek, maar minder en voel mij goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Prachtig, Ludwig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 dank je jen....huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 eh, waarom dank je me toine? Ik ben wel altijd vriendelijk en vol complimenten, maar deze keer ben ik me nergens bewust van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 http://youtu.be/cl3b7dDBLpo wat heerlijk is muziek toch, feel the thumb... sta op en doe een dansje, kan ons het schelen ha ha ja ja nuchter... kan het leven ook leuk zijn.... he he....gedag. ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 ik ben weer weg. ZOef... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 http://youtu.be/u-qYMl9T9wQ nog eentje dan hihi.... mis af en toe een beetje de vonk hier... dit liedje als je traint is zo heerlijk, beter dan een zombie drankje.. maar ja, wie is toine neman hik ha hi huh laat maar pff http://youtu.be/S1CFYDhjRo8 was zelf ook niet slecht wahhhh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 of je tegen een muur praat.. weg hier.. laters... blijf twijfelen of dit forum zin heeft. het kan ook zo zijn, dat als je er "tijdelijk" van af bent en dan al die verhalen hoort, dat je daardoor juist trek krijgt, het omgekeerde.. vooruit gaan en niet omkijken lijkt mij het beste. wanneer het goed gaat en je niet meer drinkt, is dit forum niet het juiste denk ik, anders wordt het een soort van gekoesterd "probleem" . wat jij wel hebt gered of overkomen en dan kan je moedertje of vadertje gaan spelen over de andere forummers brrr sla waarschijnlijk weer wartaal uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Het was 13 december 1969. Ik was 12 jaar oud. Mijn grootmoeder, de enige grootouder die ik gekend heb, werd die dag begraven. Na een lang ziekbed waarin ik haar heb zien aftakelen van leuke, actieve oma tot een zielig hoopje mens dat niemand meer herkende en bang was voor haar eigen handen, was zij heengegaan tot waar ik haar niet meer kon volgen.. Mijn ouders vonden het beter dat ik niet mee ging naar de begrafenis. Ik durfde niet te vragen of ik tóch meemocht.. ik dacht dat ze vonden dat dat niet voor kinderen was. Ik dacht dat ik nog te jong gevonden werd om met emoties om te gaan. Ik heb nu nog steeds moeite met mensen die hun emoties uiten. Ik vind nog steeds dat mensen die emoties tonen zich aanstellen. Denk nog steeds dat ik onbeleefd ben of overdrijf als ik emoties zou uiten. Ik vind emotioneel reageren nog steeds niet iets natuurlijks maar iets aangeleerds.. ik vind emoties gek. Ik heb nog veel te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Een forum is geen slow chat, dus reactie kan onbedoeld uitblijven. Veel plezier met wat je verder gaat doen Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 laat ik zo zeggen, de feedback op deze site is bizar slecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Da's een kwestie van wennen, Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Emoties uiten is gewoon lastig Ko. Ik laat het ook liever aan anderen over, en dan is het helemaal mooi als ik ze niet zie of hoor terwijl ze doen wat ze zo nodig moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 veel plezier met wat ik verder ga doen..... dat bedoel ik nu........ daar ben ik echt mee geholpen............ bedankt arjan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Ik bedoelde met wat je zo gaat doen terwijl je off line bent Toine. Het was een vriendelijk bedoelde opmerking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Arjan ik ben ook vrij gesloten en knal niet alles op het forum, maar een ander mag dat van mij. Arjan drank is erg vervlochten met het dagelijks leven. Als de goudvis sterft moet het vaak nog gedeeld worden. Ik denk dat het delen voor velen wel helpend is, om niet in een spiraal van emoties te komen. Delen is helen. Ook al leest een ander niet, of slecht. (Lezen is ook een kunst) op de een of ander manier geeft het lucht. Een van je afschrijven, zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Ik ga nu met Woef uit. hihi. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 En ook vind ik het nippy buiten. geen gein an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Wees blij dat je woef niet bent, als woef is wat ik denk dat 'ie is. Die moet buiten met de billen bloot en dat is geen feestje met deze temperaturen. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Ik denk dat de meesten nu wel aan het koken zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Merk dat veel bezig zijn je afleidt, dus daar focus ik me op vandaag. Af en toe wat forum berichten lezen helpt ook. Toine, ook al krijg je hier misschien niet meteen de steun die je zoekt, toch lijkt het me zinvol om met mensen te praten die in hetzelfde schuitje zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Was inderdaad aan het koken, heb al 4 verschillende maaltijden gemaakt om maar iets te doen te hebben!! Zal manlief straks blij mee zijn, een vrouw zonder drank en lekker eten op tafel! Ik heb veel steun aan de site!! Heb het zelfs nodig nu om het vol te houden! Tijdje lezen hier en ik ben weer gemotiveerd om alc. de baas te zijn!! Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Ik denk dat de meesten nu wel aan het koken zijn? Ik denk dat mijn werkgever dat niet bijzonder op prijs zou stellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden