Soothe Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Dat indringende blauwe oog. Krijg er de zenuwen van. Meteen weg voor een blaastest. De taart was hemels. Heeft ze vast niet zelf gebakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 An proficiat en een fijne dag! Heerlijke taart! Oh Ietje, ik leef met je mee. Ik heb ook weinig tot niets met sporten, geloof ook niet dat het bevorderlijk is om dat tegen je zin te doen. Ontspanning en rust, en dingen doen die je wel leuk vindt, Daar geloof ik wel in. Een wandeling in het bos of wat in de tuin werken. Yoga of reiki, daarmee krijg je ook goeie energie in je lijf. Doe rustig aan en laat je niet gek maken. Ze nam je gelukkig wel serieus. Ik ga mijn minikerstboompje ook eens uitvouwen, gezellig. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ludwig een blaastest. Daar kan ik me 2 dingen bij voorstellen. Het zal wel niet bij het cbr zijn. Uroloog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ah nee nog een derde natuurlijk. Inhoud longen test. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Mogguh lijsters. An, felicitados, en VMekke ook nog al is dat wat laat. Hotseflots, hoop je snel weer te lezen, succes. Allemaal: keep up the good work. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 An, van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van. Bedankt voor de taart. Was lekker. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 middag............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Jaja Middag enzo... Bedankt voor de 11-12-13 verjaardagswensen.Doesn't make it al pfffffff ik vind het heeeeeeeeeeeeel vervelend dat ik mijn gevoelens niet met een "link" kan delen. En nee Dylan, zowel, chrome, IE als Firefox/ Dan maar zo: pffff gaat dus ook niet... Doesn't mak it alright van the specials. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 V. O. K Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 (bewerkt) Hoi VM Als je me leest, open je PB even. En antwoord ook even. Wellicht heb ik een tip. Je weet maar nooit. 12 december 2013 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 en herr Ludwig goed geblazen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=uYjSpUqYMwQ Deze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Kate, Jane. De COPD is niet verergerd, Alles beter dan achteruitgang, dat wel. Maar goed is het zeker niet. Dus geen aansporing om door te gaan met die vuiligheid. Eens kan het omslaan en zit er een slang in m'n neus. Dank en groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Hi kwam dit tegen via vis..misschien ook iets tegen de trek in drank..haha http://www.42bis.nl/2013/12/nooit-meer-teveel-snoepen-met-de-stressbeha/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 An ook ook nog van harte fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Beet!!! Dan wil ik al eens iets beantwoorden.. krijg ik dit: Je kan dit topic niet beantwoorden.... Ik kan helemaal niks meer copy- pasten trouwens...................... Yep! Dylan! THX dat was em! Ik duik weer onder Tot later wellicht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 (bewerkt) Op dit moment heb ik last van computer storingen i.v.m. nieuwe provider. Als het goed is zijn alle problemen morgen weer opgelost. Voor de mensen die ik niet heb kunnen feliciteren alsnog: Van harte en maak er een mooi nieuw jaar van. Even slingertje geleend van Yvonne. 12 december 2013 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Hoe kan je één privebericht verwijderen, dus per stuk. Klik ik op verwijderen is de hele reeks weg. Heb ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Nou Ludwig ben ik jouw p.b.-tjes dan ook kwijt? Even kijken.......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Nu ik heb die van jouw nog wel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Een hele goed middag saam, Wat een heerlijk weertje Net even lopend boodschappen gedaan, inplaats van op de fiets. Kon ik wat langer van het zonnetje genieten. Mooie kerstster gekocht, met witte chrysanten er omheen. Sloffen gekocht Maar die zijn zo warm, dat ik geneigd ben om ze uit te gooien An, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Dat is mooi Aicha. Als ik aanvink gaat de hele map weg. Wil gewoon iets minder belangrijks er tussenuit flippen. Jou heb ik nog hoor hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 An nu het nog kan van harte: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ha, durf ook niets te wissen want dan ben ik ook bang dat ik alles kwijt ben Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 en herr Ludwig goed geblazen? Lady Jane toch!? Dat vraagt 'n Dame 'n Heer niet. De anglofiel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden