An Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Bedankt voor alle felicitaties!! Iemand een snackje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 An dat is een strak plan. Effe snel voor het op is. Fris heb ik zelf. Mijn dank is groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Goh An, wat een verwennerij. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Hêê??? Gelukt???!!! Hoe kan dat nou? Dank Aicha, Na een hoop geklungel, lukt het ineens wel met die slinger. Nou, Dan geef ik hem maar aan An, Die is jarig tenslotte, en tracteert ons ook nog op wat lekkers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Haha, Raps je staat er zelf verbaasd van he. Zo zie je maar, je faalt pas als je opgeeft oh lekker An, wel vlak voor etenstijd hier maar vooruit, ik offer me wel op zonde om koud te laten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 oh we hebben ook 7 gasten willen die ook wat van het bittergarnituur?Dan zal ik proberen me een beetje in te houden. Dan hoef ik dat straks niet met mn buik te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ja, ha,ha Jane, Stomverbaasd! Dat ik dat kan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 we zijn me dr eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 het lijkt hier meer op een facebook pagina....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 (bewerkt) goh wat flauw Agnieta je weet best dat we serieus zijn zodra dat nodig is. En op de andere draadjes gaat het wel serieuzer. Het heet hier niet voor niets ditjes & datjes en je doet zelf ook vaak genoeg mee met wat luchtigere dingen als dat jou uitkomt. 12 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Goeie avond beste mensen ik ben weer thuis, Vandaag de basis versierd met kerstspullen. Maar het was er weer zo druk en rommelig. Iedereen snauwde elkaar af. Ik voelde gewoon dat er weer veel spanningen waren. Al meteen toen ik binnen kwam. Vroeger had ik daar zeker om gaan drinken, maar ik merk nu dat ik me dan toch een beetje terug trek in m'n eigen wereldje, en echt bezig blijf met datgene wat ik aan het doen ben. Bemoei me nergens mee en als iemand iets vraagt of tegen mij gaat zitten praten dan weet ik nooit ergens wat van af. Zalig dat ik dat geleerd heb. Nu voel ik me rustig en heb niets mee genomen naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 (bewerkt) ja Bol, de decembermaand is vaak minder vredig als bedoeld wordt. lekker een prakkie maken en je thuis nestelen dan maar. We hebben her en der al wat slingers gehangen en wie weet is er nog wat appeltaart van an met slagroom voor je over als toetje. 12 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Vroeger kon je nog wel eens snel een slordigheidsfout wegmoffelen, maar met dit nieuwe forum val ik meteen door de mand Verder ben ik er dik tevreden over hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ik heb mijn haar gewassen vandaag het is zacht en ruikt naar cocos En het danst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 En dat terwijl ik ging douchen omdat ik het koud had Twee vliegen in één klap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Nou dat lust ik wel hoor Jane. En dan inderdaad een flinke dot slagroom. Want ik moet er nog van groeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Grmbll... Bijna vergeten... Congrats An! Bewondering voor je doorzettingsvermogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 ik hoor net van dochter dat 3 zussen van haar vereniging groeihormonen hebben geslikt om lange en sterke volleyers te worden. Mag niemand weten natuurlijk, maar ja als de wijn is in de vrouw......... Mai, ik herinner me nog een schilderij/foto van een meeting ooit ook toen danste jouw haar en jij was die van die radslag, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 (bewerkt) ik heb ook cocos-shampoo het is de enige waar dochter af blijft die houdt niet van het luchtje 12 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ik ga wat koken Mai. Mooi dat je haar danst. Als jij niet 'danst' is het wel je haar. Take Care hè. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Hee Jane! Ik heb jou nog nooit gezien! Wou nog wel naar je B&B komen is een Pipo-wagen nix? Danste het toen ook al? Radslag nog steeds Blijf ik jong bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Smakelijk ouwe Loet Dat zit wel goed groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ach, de wereld stikt van de heintjes geeft nix hoor... Ik mis hots ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden