An Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ik laat de doos maar dicht en ga een film kijken. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Slaap lekker allen. Ben bekaf dus duik er vroeg in. Ik ben van plan om het draadje voor Lytse op te sturen/te overhandigen aan haar echtgenoot. Aankomende vrijdag ga ik een kaarsje voor haar branden op haar draadje, wie doet er met mij mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Als het beesie maar een naam heeft An. Soothe mag ook hoor. Voor jou bij hoge uitzondering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Goed idee, Nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ik ga ook afnokken zo. Heel de keuken gesopt vandaag. Net van de Surinaamse Chinees, Moksi Meti laten brengen. Da's echt Jammie. Voel me nu veel te vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Is er eigenlijk wel iets te begrijpen aan het leven? Is het niet eerder zo dat we onze herinneringen op een bepaalde manier interpreteren en er zo een verhaal van maken? Maar Kierkegaard was natuurlijk gelovig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Vrijdag wordt er afscheid van haar genomen, vandaar. Goh, wat heb ik het er moeilijk mee. En weet zeker dat ik de enige niet ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Het forum is voor mij niet hetzelfde zonder Lytse. Jammer dat dat zo cliché klinkt, want ik meen het echt. Een schat van een vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Trusten lieve mensen tot morgen. Nancy en Jen voor jullie allebei een knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ik zie dat ook zo, Jen, dat we achteraf betekenis aan gebeurtenissen geven. Als je bijvoorbeeld kaarten, brieven van vroeger leest, meer dan 10 jaar terug. Of foto's bekijkt van vroeger is het gevoel heel anders dan toen je die brief kreeg, of het pakje foto's van de fotograaf afhaalde. Met de tijd komt er lading op. We maken ons eigen verhaal. We laten dingen weg en verzinnen er zelfs zaken bij. Gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Dankje Bol en Jen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 HI Nancy, Is ze al bergraven/gecremeerd? Ben de dagen helemaal kwijt, alles gaat zo snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Maar Kierkegaard was natuurlijk gelovig. En ook gelovige mensen leven met verhalen. Ze hebben er een dik boek vol mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ik lees het net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Je verwoordt exact wat ik bedoel, Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Welterusten, weer een dag zonder alcohol! Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 (bewerkt) Ik ben net eindelijk bezig geweest wat dozen uitpakken, stoffige spullen die ik een jaar niet gemist heb, maar die toch leuk zijn om terug te zien. Met name boeken, maar ook prullen, en bijvoorbeeld zo'n ding als een kaarthoekmeter. Wie heeft dat nog in huis tegenwoordig. En een kompas. Alles netjes in een kast of laatje gedaan. Gaat er vast nog lang liggen. Ook twee pietjes gevonden die ik twee jaar geleden voor de Sinterklaas gehad heb, gemaakt door mijn neefje op een Deense school. Mooi toch? 11 december 2013 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Jaap het boek, De bijbel is een pracht verhaal. Vol pathos. Dat meen ik. Het hele verhaal bracht ons prachtige muziek en beeldhouwkunst etc. Dat is dan ook het enige naar mijn mening. Kierkegaard zijn uitspraak is ook mooi, daarom leen ik hem. Hij vond het geloof objectief onzeker en subjectief waar. Ach, al die jongens hebben wel ergens een mooi idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ik hou wel van Prediker, Ludwig. En van Job. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Verhalen maken het leven leefbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ik vind het ook een mooie treffende uitspraak. En sinds de kwantummechanica tot ons inzicht behoort valt er ook niet meer zo veel over de toekomst te zeggen. Het blijft gissen. En nu bedtijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Verhalen maken dat we dingen kunnen overdragen. Beperken we ons tot de kale feiten dan haken we snel af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden