Spring naar bijdragen

Arrensleepact 9-12-2013

bolletje

Aanbevolen berichten

HoHoHo! ook ik meld me even vanuit de arreslee :P

Hier gaat alles lekker, zalm gerookt, soep gemaakt, rollade gebraden, keuken schoongemaakt, nu even chillen met een lekker bakkie koffie. En dan zo meteen deeg maken voor zelf gemaakte picolino's. En dat allemaal zonder dorst, ik realiseer me nu eigenlijk pas dat ik het koken altijd liet vergezellen door een flesje rood afgewisseld met een biertje, dat heb ik helemaal nog niet gemist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel allemaal voor de felicitaties, en wat een poepies die Tekkeltjes hé Jane?

Kijk die Dylan, zowaar de echt Bossche bollen mmmmmm jammie.

Ik zit heerlijk op m'n gemakkie onder het genot van wat cola en toastjes, te gamen. het is hier lekker warm en de diertjes liggen te pitten.

Wat hebben we het toch goed hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Wijfie die lust ik wel. Heb je zin in morgen met J. of zie je er nu toch tegenop? Ik heb het gevoel dat J. zichzelf gruwelijk in de weg zit, en het eigenlijk nergens naar z'n zin heeft en dat verander jij niet, of het in zijn eigen huis zitten. Dat is iets van hem, probeer het ook bij hem te laten. Toch maar doorzetten meid en hem in goeie handen laten.

Voor jou ook veel beter en kom je even tot rust.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ja lekker koffie. Kan ik ook ergens mijn tandenpoetsen?

Nou ja, maakt niet uit.

Gisteren niet gedronken. Ook niet echt mee bezig geweest. Ik kan ook niet drinken omdat ik Refusal neem. Is deze dagen wel nodig. Niet eens alleen de feestdagen maar zo deze donkere tijd van het jaar. Daar heb ik erg veel last van.

Ik wens jullie allemaal een heel goed rit verder. Blij dat ik mee mag rijden.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

lekker he Willem, fris opstaan met kerst. Ja dat was ooit wel anders.

Gisteren ben ik goed doorgekomen met de schoonfamilie, vandaag hebben we de dag aan onszelf.

Vanmiddag nog even in de stad kijken en een bakkie doen, vanavond gaat manlief iets lekkers in elkaar knutselen.

Vanavond op de bank filmpje kijken.

Relaxed.

Sowhat nog gefeliciteerd met je 7 maanden gisteren!

Well done.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Potverdorie, vorig jaar zo'n lol gehad in de slee, na net een maandje droog.

Dit jaar heb ik er niet meer aan gedacht maar gelukkig al wel 13 maanden geen alcohol. Helaas valt het niet altijd mee, vooral nu met de feestdagen.

Kan ik onderweg daarom nog ergens opspringen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...