Afwezig Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 HoHoHo! ook ik meld me even vanuit de arreslee Hier gaat alles lekker, zalm gerookt, soep gemaakt, rollade gebraden, keuken schoongemaakt, nu even chillen met een lekker bakkie koffie. En dan zo meteen deeg maken voor zelf gemaakte picolino's. En dat allemaal zonder dorst, ik realiseer me nu eigenlijk pas dat ik het koken altijd liet vergezellen door een flesje rood afgewisseld met een biertje, dat heb ik helemaal nog niet gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 van Albert Remmo voor Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Dank je wel allemaal voor de felicitaties, en wat een poepies die Tekkeltjes hé Jane? Kijk die Dylan, zowaar de echt Bossche bollen mmmmmm jammie. Ik zit heerlijk op m'n gemakkie onder het genot van wat cola en toastjes, te gamen. het is hier lekker warm en de diertjes liggen te pitten. Wat hebben we het toch goed hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 (bewerkt) Ja hoor Wijfie die lust ik wel. Heb je zin in morgen met J. of zie je er nu toch tegenop? Ik heb het gevoel dat J. zichzelf gruwelijk in de weg zit, en het eigenlijk nergens naar z'n zin heeft en dat verander jij niet, of het in zijn eigen huis zitten. Dat is iets van hem, probeer het ook bij hem te laten. Toch maar doorzetten meid en hem in goeie handen laten. Voor jou ook veel beter en kom je even tot rust. 25 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Hier ook colalight burpppp nixan truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Ook hier niet gedronken, viel alles mee, Ga zo slapen, tot morgen. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 goeiemorgen arrefrummers koffie, warme choc. en warme croisantjes! Wie oh wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Ja ikke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Goedemorgen, Ja lekker koffie. Kan ik ook ergens mijn tandenpoetsen? Nou ja, maakt niet uit. Gisteren niet gedronken. Ook niet echt mee bezig geweest. Ik kan ook niet drinken omdat ik Refusal neem. Is deze dagen wel nodig. Niet eens alleen de feestdagen maar zo deze donkere tijd van het jaar. Daar heb ik erg veel last van. Ik wens jullie allemaal een heel goed rit verder. Blij dat ik mee mag rijden. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Goedemorgen, Ik heb ook heerlijk geslapen. Vandaag naar de bioscoop, de Hobbit, zien en daarna eten met elkaar, Ik ben op mijn hoede!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 ik ben even Kerstsfeer proeven in mn favoriete saunakomplex. een sober dagje na de gourmet en lekker detoxen en rusten, klankschalen luisteren/voelen, en veel buiten lopen door de bijzantijnse tuinen. vanavond schuif ik weer tussen jullie in. fijne dag arrecakejes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Ook hier nog steeds alles nuchter, best wel lekker eigenlijk om zonder bonzende kop de 2e kerstdag te beginnen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Goeiemorgen, lekker he Willem, fris opstaan met kerst. Ja dat was ooit wel anders. Gisteren ben ik goed doorgekomen met de schoonfamilie, vandaag hebben we de dag aan onszelf. Vanmiddag nog even in de stad kijken en een bakkie doen, vanavond gaat manlief iets lekkers in elkaar knutselen. Vanavond op de bank filmpje kijken. Relaxed. Sowhat nog gefeliciteerd met je 7 maanden gisteren! Well done. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Potverdorie, vorig jaar zo'n lol gehad in de slee, na net een maandje droog. Dit jaar heb ik er niet meer aan gedacht maar gelukkig al wel 13 maanden geen alcohol. Helaas valt het niet altijd mee, vooral nu met de feestdagen. Kan ik onderweg daarom nog ergens opspringen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 (bewerkt) Toevallig komt daar net een halte aan Octavia en er is nog een heel klein plaatsje vrij, dus spring gerust aan boord....;-) 26 december 2013 bewerkt door WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Welkom Octavia. Er kan altijd nog iemand opspringen hoor. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Mooi, net nog een klein plekje gevonden. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Hier gaat ook alles goed. Postief commentaar gekregen toen mijn droogstaan op begon te vallen. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Ik heb erge zin in een aperitiefje. Gaan we niet doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Goed zo Jen. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Ik wil niet van de slee vallen he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Beter van niet, met deze snelheid. Nu bij mijn schoonfamilie. Die hebben nogal moeite met "nee" geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 (bewerkt) ARRENSLEEPACT: 2013 Bol Sowhat Jane Arjan Ietjefietje WillemW Hardleers Albert Nancy Aicha Jen Miranda Hanneke Tatum Meisje Wijfie Kate Octavia 26 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Wijfie wat doe je het goed lieverd. Dat had je een tijdje geleden niet gekund maar tot nu toe ben je droog gebleven. Geweldig en ik voel me er heel goed bij. Ik ben trots op je. Ben heel benieuwd hoe het nu met J. gaat nu hij thuis is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden