Spring naar bijdragen

Arrensleepact 9-12-2013

bolletje

Aanbevolen berichten

Man komt vragen of ik All You Need Is Love wil komen kijken met hem. Zoooooo niks voor hem...maar we hadden dan ook vanavond een knallende ruzie met schreeuwen van mijn kant. Is ie toch van geschrokken, denk ik. Soms nodig.

Dussszzzzz, gezien de late aankomst van Sowhat, see you later!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wijfie ook dat hebben we nodig hé? Poepzakjes neem ik ook mee :P  Die hebben we bij de d.a. nog heel veel liggen voor de honden.

Ja we ruimen alles op hé, het alc. gedrag hebben we afgezworen.

Hey Appie. Gesellug. :heart:

Nancy Miranda heeft mij net gebeld. Het wordt wat later, ze moet nog afwassen enz. Maar komen doet ze hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas hebben de rendieren zich tegoed gedaan aan de bosche bollen,het wordt dus een barre tocht

Nou houdt die poepzakjes dan maar bij de hand hoor, die hebben we dan hard zat nodig :D

Wijfie ik zou wachten met grote beslissingen te nemen. dit zijn voor heel veel mensen moeilijke dagen meid je bent niet de enigste.

En wordt hij thuis wel beter???? Want de berichten van niet zo lang geleden waren ook niet je van het.

Hij werd thuis alleen maar zieker, at bijna niet meer en lag veel in bed. En liep s' nachts rond te dwalen. Dat was toen voor jou ook heel vervelend, weet je nog?

Je ging er toen bijna zelf onderdoor.

Ik denk dat je de kwaadheid van J. niet over moet nemen en het jouw kwaadheid moet maken.

Mijn J. was ook helemaal niet tevreden en klaagde en manipuleerde heel wat af. Toch heb ik zijn onvrede toen bij hem gelaten en het niet mijn onvrede gemaakt. Ik heb het iedere keer wel aangehoord maar sloot ik de deur van zijn kamer heb ik zoveel mogelijk geprobeerd alles daar te laten. Das oefenen hoor maar het is me gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie mijn J. is 2x opgenomen geweest in het verz. tehuis, de eerste keer hebben ze hem er op een nette manier uit gewerkt. Toen hij thuis kwam was het in het begin goed. ook omdat hij blij was, maar al heel gauw verviel hij weer in zijn oud gedrag. Gewoon omdat hij dat nu eenmaal was, hij kon dat positieve gedrag niet vol houden.

Zou het niet beter zijn als hij af en toe eens een dagje thuis zou kunnen zijn en verder toch de behandeling in dat tehuis af maken? Echt ik denk dat dat beter is meid. Maar goed jullie beslissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Reisgenoten,

Iedereen slaapt nog lijkt het. Slaap maar rustig verder. Zo wordt het licht en wordt iedereen vanzelf wakker. Ik neem vast een bakkie koffie uit de thermoskan. Of moet ik zetten?? Ik weet het niet zo goed. Hoop maar dat iemand me zo komt helpen.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, net wakker geworden.

Het moet vandaag zeker gaan lukken voor mij.

Geen drank in huis, voor mij dan, echt per persoon, die allemaal matig kunnen drinken, ingekocht.

Want dat is hier wel zo, allemaal flinke innemers, maar omdat ik niet drink, is iedereen op zijn eigen manier solidair, dus door heel matig te drinken.

Maar goed vandaag zit ik met het toch wel mooie weer samen met mensen die er ook voor gaan, in de arrenslee.Gaat lukken!!

En Bolletje van harte met je 4 jaar!!! :musicnote:  :musicnote:  :present:  :rose:  :heart:  :rose:  :present:  :musicnote:  :musicnote:

bewerkt door Hardleers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne kerst allemaal!

Bol, een dikke klapzoen voor je vier jaar, kanjer!

Geen plaatjes bij de hand, gelukkig heeft Jane al 2 lieve hondjes erbij gehaald.

En hier een groete doos nieuwe Bossche bollen, of heb je liever appeltaart, kan ook.

Geniet ervan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...