Spring naar bijdragen

Arrensleepact 9-12-2013

bolletje

Aanbevolen berichten

Ik ga de27e naar twee vriendinnnen en krijg de 29e bezoek van schoonzus met haar moeder. Heerlijk een daggie weg. Ik verheug me er al opl.

En lekker koken voor mijn schoonzus. Denk dat ik Indo. rijsttafel ga maken want haar moeder heeft een tijd in indonesië gewoont dus zal ze dat wl leuk vinden.

Ja en verder heb ik de 25e en de 30e dienst. Dus mijn dagen zijn gevuld.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga kerstnacht naar de kerk. Dan ben ik om een uur of 4 thuis 's nachts. Dus slaap ik eerste kerstdag een eind de dag in. Hoewel. Vaak heb ik daar ook niet zo'n zin in en ben ik om 9 uur alweer op .

@e kerstdag is ook kerk. Maar of ik daar naar toe ga weet ik nog niet.

Eten houd ik heel sober. Boerenkool zonder worst maar met iets van soya. Of zuurkool.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben eerste kerstdag samen met mijn man, heerlijk even onthaasten met z;n tweeen.

2e kerstdag komen de kinderen met aanhang eten en hebben we cadeautjes.

Vinden we ook weer leuk, een heerlijk kerstdiner koken, zijn al bezig met het plannen.

Er is nog geen drank in huis en dat wordt voor mij ook op het laatste moment gekocht, ben nu mijn voordelen aan het "opslaan" zodat ik mezelf dat steeds voor kan houden.

Een van de grote voordelen is dat ik niet in de winkel op mijn vingers de dagen sta te tellen, die maal 2 flessen doe en er dan nog iets bij, voor in de koffie, dessert en what ever. En dan op die dagen nog oppassen dat ik uitkwam,want de winkels zijn dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de rij van mensen die mee doen met het pact is al mooi vol. Voor diegene die nog een beetje twijfelen, sluit je aan mensen, kom op en doe mee. Iedereen kan het, als je de keuze maar durft te maken, niet te drinken met deze dagen. Iedereen die het haalt zal trots kunnen zijn op zichzelf. Wat is nu mooier dan een nuchtere kerst en nuchter het nieuwe jaar in te gaan. Daar kan je kracht uit putten. We staan niet alleen, we doen het allemaal samen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er ook nog mensen hier op het forum die wat bijzonders doen voor een ander met de kerstdagen?

Of doen jullie net zoals ik? ik neem me ieder jaar voor om een dakloze te helpen of om iemand die er geen geld voor heeft uit te nodigen voor het kerstmaal, of of..... et cetera. Elk jaar weer zit ik vol goede ideeën die ook ieder jaar weer verdwijnen als sneeuw voor een benevelde zon.

Dit jaar schuif ik aan in de Arreslee omdat ik het nodig heb, ik hoop dat ik volgend krachtig genoeg ben om een ander te helpen met wat dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn kerstpakket zaten o.a. 1/2 liters bier :beer:  in blik, dat is toch geen biertje wat een normaal iemand cadeau doet????  Of verwacht ik dat iedereen zich nu aan mijn nieuwe standaard aanpast? Nu ik dit typ moet ik lachen om mezelf ik lijk wel zo'n ex-roker die het als kruistocht ziet om iedereen bewust te maken van de stank die ze voortbrengen tijdens het roken. :D  (ervaringsdeskundige)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...