Hanneke Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Goedemorgen, Mag ik meedoen. Kan iemand me erbij zetten want ik kan niet quoten en de lijst is te lang om over te nemen. Bang dat ik iemand vergeet. Ik ben met de kerst alleen en vind dit draadje denk ik wel gezellig. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 ARRENSLEEPACT: Bol Sowhat Jane Arjan Ietjefietje WillemW Hardleers Albert Nancy Aicha Jen Miranda Hanneke Natuurlijk kan iemand dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goedemorgen reizigers. Mij maakt het niet uit naast wie ik zit hoor. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) Jingle Bells http://www.youtube.com/watch?v=3PgNPc-iFW8 20 december 2013 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 vrolijk wakker worden Aicha! thnx, maar schuif je wel een beetje op please je zit zowat op mijn schoot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Je moet niet zo zeuren................is toch lekker warm zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 das ook weer waar nou kom dan maar op schoot, hij is er breed genoeg voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ha dat is nog eens gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goh zeg wat zit de arrenslee vol mensen. Wat fijn. Kan ik nog ergens zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 op schoot natuurlijk kerstkrans al bij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Hahahaha Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 ja lach jij maar ik heb gewoon honger moest al om 16.30 u warm eten omdat dochter moet volleyen in Utrecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik gourmet met zoon we zijn beiden vleeseters en ik heb voor het eerst 2 biologische pakketten gekocht en dat vul ik dan aan met wat van mezelf. 2e Kerstdag lekker in mn uppie restjes opbakken, of de natuur in of naar de sauna, heerlijk dat die dag open blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Gezien het toenemend aantal Willem's hier op het forum, maar even een kleine toevoeging aan de lijst. ARRENSLEEPACT: Bol Sowhat Jane Arjan Ietjefietje WillemW Hardleers Albert Nancy Aicha Jen Miranda Hanneke Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik doe ook mee met het pact. Ik doe trouwens niets met kerst. Fijn, een eerste kerst-vakantie alleen (zonder dochter). Computer aan. Tv aan. Oven aan met een scharrelkip er in. Ik red me wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik gourmet met zoon we zijn beiden vleeseters en ik heb voor het eerst 2 biologische pakketten gekocht en dat vul ik dan aan met wat van mezelf.... Wat mensen tegenwoordig al niet verzinnen om af te vallen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (bewerkt) Ik ga de27e naar twee vriendinnnen en krijg de 29e bezoek van schoonzus met haar moeder. Heerlijk een daggie weg. Ik verheug me er al opl. En lekker koken voor mijn schoonzus. Denk dat ik Indo. rijsttafel ga maken want haar moeder heeft een tijd in indonesië gewoont dus zal ze dat wl leuk vinden. Ja en verder heb ik de 25e en de 30e dienst. Dus mijn dagen zijn gevuld. 21 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik ga kerstnacht naar de kerk. Dan ben ik om een uur of 4 thuis 's nachts. Dus slaap ik eerste kerstdag een eind de dag in. Hoewel. Vaak heb ik daar ook niet zo'n zin in en ben ik om 9 uur alweer op . @e kerstdag is ook kerk. Maar of ik daar naar toe ga weet ik nog niet. Eten houd ik heel sober. Boerenkool zonder worst maar met iets van soya. Of zuurkool. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik ben eerste kerstdag samen met mijn man, heerlijk even onthaasten met z;n tweeen. 2e kerstdag komen de kinderen met aanhang eten en hebben we cadeautjes. Vinden we ook weer leuk, een heerlijk kerstdiner koken, zijn al bezig met het plannen. Er is nog geen drank in huis en dat wordt voor mij ook op het laatste moment gekocht, ben nu mijn voordelen aan het "opslaan" zodat ik mezelf dat steeds voor kan houden. Een van de grote voordelen is dat ik niet in de winkel op mijn vingers de dagen sta te tellen, die maal 2 flessen doe en er dan nog iets bij, voor in de koffie, dessert en what ever. En dan op die dagen nog oppassen dat ik uitkwam,want de winkels zijn dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Zo de rij van mensen die mee doen met het pact is al mooi vol. Voor diegene die nog een beetje twijfelen, sluit je aan mensen, kom op en doe mee. Iedereen kan het, als je de keuze maar durft te maken, niet te drinken met deze dagen. Iedereen die het haalt zal trots kunnen zijn op zichzelf. Wat is nu mooier dan een nuchtere kerst en nuchter het nieuwe jaar in te gaan. Daar kan je kracht uit putten. We staan niet alleen, we doen het allemaal samen. jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Zijn er ook nog mensen hier op het forum die wat bijzonders doen voor een ander met de kerstdagen? Of doen jullie net zoals ik? ik neem me ieder jaar voor om een dakloze te helpen of om iemand die er geen geld voor heeft uit te nodigen voor het kerstmaal, of of..... et cetera. Elk jaar weer zit ik vol goede ideeën die ook ieder jaar weer verdwijnen als sneeuw voor een benevelde zon. Dit jaar schuif ik aan in de Arreslee omdat ik het nodig heb, ik hoop dat ik volgend krachtig genoeg ben om een ander te helpen met wat dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Willem als jij dit jaar met de feestdagen nuchter blijft, help je jezelf maar ook jouw dierbaren. Een mooier cadeau kun je toch niet geven? Daarmee help je jouw dierbaren toch aan een fijn gevoel? Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 In mijn kerstpakket zaten o.a. 1/2 liters bier :beer: in blik, dat is toch geen biertje wat een normaal iemand cadeau doet???? Of verwacht ik dat iedereen zich nu aan mijn nieuwe standaard aanpast? Nu ik dit typ moet ik lachen om mezelf ik lijk wel zo'n ex-roker die het als kruistocht ziet om iedereen bewust te maken van de stank die ze voortbrengen tijdens het roken. (ervaringsdeskundige) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ik haat ex-rokers :-) Man is nu ook van plan om te stoppen; ben benieuwd... Met kerstavond ga ik bij mijn oudste zus vieren met de rest van de familie. Zonder man evenwel :-( Kerstdag is bij mijn schoonouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Haha Jen, dat staat jou nog wat te wachten..... Elke gestopte roker wordt automatisch een ex-roker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden