Kohtje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Agnieta, als jij me kunt vertellen wat normaal is, dan heb je mijn luisterend oor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 he hotten, beetje oppassen nu he.... iemand irritant vinden, kortzichtig, geen inleving.. wow, je hebt jezelf hoog zitten door dit te zeggen over een ander. iedereen is in een soort van rouw.. heb respect. dus wat betreft inlevingsvermogen, heb je nog heel wat te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 (bewerkt) Agnieta laat nu even de aandacht naar diegene gaan die dat op dit moment echt nodig hebben. Je bent weer zo aan het proberen om op alle mogelijke manieren alle aandacht naar jou toe te trekken. Dat is niet zo prettig. Er zijn nu echt even belangrijkere dingen dan Agnieta. Morgen ben jij weer aan de beurt goed? Goed ik heb het even gezien hier en sluit voor vandaag af. Sterkte voor wie het nodig heeft mensen. 6 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 kohtje er is geen normaal en geen abnormaal alleen nu - momenten, die we of accepteren of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 wat een kinderlijke reactie bol..... morgen ben jij weer aan de beurt, kom op zeg.. de een heeft wat meer aandacht nodig dan de ander. daar is dit forum toch voor, toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Kohtje; wat ik wilde vragen was Waarom wordt je verward door de dood? Is dát wat je vreemd aan mijn reactie vindt, Agnieta? Ik dacht dat ik het antwoord daarop in hetzelfde berichtje ook al gaf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 voor iedereen hier. 't Is één en al verwarring hier, zie ik al.. sterkte allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 ach ik vraag momenteel ook veel aandacht, achter de schermen. Als je het nodig hebt, dan moet je het ook durven vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 (bewerkt) Nee Aggie je zit hier, net zo als iedereen, niet voor je zweetvoeten. Ik had het misschien wat anders moeten schrijven, sorry maar het was er te vlug uit. Maar het valt me zo op dat het ineens dan niet meer om het verlies gaat van Lytse en daar moet vandaag alle tijd aan gegeven worden voor de mensen die het daarmee moeilijk hebben. En gewoon op deze draad vind ik. 6 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 hotten... wat is dat nu voor een antwoord.. verantwoording voor je daden en leven is vrijheid maar geen vrijstelling, vrijstelling waarvan? meer dan verantwoording van daden en dus leven, kan je niet nemen. begrijp het niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Jullie praten allemaal langs elkaar heen. Ik moet er een beetje om glimlachen, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 gespeeld ter glorie van mijzelf.. mijn mond valt open van verbazing. niet normaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 ben weg, jen heeft gelijk. we zitten vandaag niet op dezelfde golflengte. voor iedereen fijne dag in deze moeilijke tijden geeft elkaar ruimte en respect niemand van ons heeft de waarheid en een passend antwoord... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Mijn mening is dat iedereen die aandacht nodig heeft hier mag schrijven. Daarvoor dient dit forum in mijn ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 laten we elkaar met rust laten... iedereen slaat om zich heen en denkt de juiste mening te hebben. terwijl iedereen in zijn ogen, gelijk heeft. waarom nu aggie weer aanvallen.. waarom niet gewoon de laatste zes zinnen vertellen wijfie. vind ik een beetje jammer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 heerlijk heerlijk kippenlevertjes ( na heerlijke pittige marinade ) met rijst, atjar enz zo lekker, jammie jammie.. roeping als kok misgelopen haha.. ga afsluiten, beetje forum moe en vooral erg hongerig. be good en aggie, zonder tekortkomingen zouden we allemaal robots zijn en vooral saai... bla die bla en some more.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Mensen, mensen toch, ruhe, immer mit ruhe. Hier heb ik gister de klapstuk al gekookt, dus dat wordt hutsen, die pot, Ag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 http://youtu.be/DCX3ZNDZAwY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Lit losJou dy del by de dingen sa’t se binneSa’t de dingen har al deljûn ha by dyJou dy del kear dy omKear de eangsten omJou it oer lit it kommeSa’t it komt of sa’t it gietSa’t it altyd fierder gietLit earms los fuottenLit lippen losLit los lêste wurdenLeafste libbenLit my losJou dy del by de dingen sa’t se binneSa’t de dingen har al deljûn ha by dyJou dy del kear dy omKear de leagens omSet it rjocht lit it falleSa’t it falt of sa’t it stietSa’t it altyd fierder gietLit earms los fuottenLit lippen losLit los lêste wurdenLeafste libbenLit my losJou dy del by de dingen sa’t se binneSa’t de dingen har al deljûn ha by dy R.I.P. Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 http://youtu.be/DCX3ZNDZAwY Imagine him being still around..... As soon as you're born they make you feel small Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 zuurkool, worst en spekkies. gaan we morgen maken........ spekkies bij de zuurkool is echt "oldschool" beetje picalleilei, zou niet weten hoe je dat moet spellen hihi bij stampen van de zuurkool, beetje melk bij gooien..... en super hete mosterd erbij... wow heb mijn roeping gevonden genoeg geluld.. tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 De hele dag druk geweest met van alles, en nu val ik een gat. Gek, maar ik weet niet hoe ik de komende 40 minuten moet opvullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Het houdt niet op.............. Drup!!! Ook al denk je van niet, ik denk aan je! Ik wilde een link plakker om Surinaamse koekjes te bakken... voor Lytse, maar dat mag ik dus niet. Namiddag doorgebracht om begrafenis vriend te regelen.. Het houdt niet op......... Lytse, Drup...ach zelfs de emicons doen t niet..... sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Heb een hele tijd met de man van Lystse gesproken. Ze is overleden aan een aneurisma cordis. Een bloeding van de hoofdslagader bij het hart waar niemand wat aan kan doen want atijd te laat. Ik houd natuurlijk contact met haar man en als ik wat weet dan laat ik het weten. Nu weer brullen met een kaarsje aan want moet dit relativeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden