Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 december 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik woon in een Vinex-wijk en ken bijna al mijn buren bij naam, zij kennen mij ook. We passen op elkaars kinderen en maken (bijna) altijd een praatje als we elkaar tegenkomen. Verjaardagen, oud en nieuw? vieren we gezellig samen. Overdag is het uitgestorven want iedereen is het aan het werk, s'-avonds bruist het zo nu en dan. Zo kan het dus ook!

 

Dagpact:

Agnieta
Kastanje

lytse

albert

miranda

Wimmelt

Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Waarom kan ik niet gewoon kopiëren en plakken, kopiëren lukt nog maar het plakgedeelte niet.....???

 

Dan maar zo toevoegen, dagpact, dribbeltje! Mijn allereerste weekenddag, vorig weekend mislukt en nu gaat het me lukken!! AL zal ik om 20.00 uur naar bed gaan, ik drink niet vandaag!!

 

En ik vroeg me ook al af of de klok het wel goed deed, wat een vroege vogels......voor 06.00 uur al op!

 

Dribbeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Ik ga nog een bakkie halen (nummer vijf inmiddels). Iemand anders nog?

 

Gisteravond is weer overleefd, maar ik zie erg op tegen de drukte de komende tijd. Drie feestdagen doorbrengen met de gehele schoonfamiliale collectie lawaaimakers zonder mezelf van te voren wat moed in te kunnen drinken... Ben benieuwd hoe dat gaat.

 

Fruitvlieg: Wij zijn verhuisd van een volksbuurt naar een heel andere wijk. Ons viel het juist op dat de mensen er onderling veel socialer zijn, gek genoeg. Vroeger kende ik alleen onze directe buren en nu word ik in de supermarkt aangesproken door mensen die zich afvragen wat die enorme bak licht achter het raam van mijn zolderkamer doet (ik kweek tropische planten). De sociale controle is op een helemaal niet vervelende manier juist veel groter. Misschien valt het jou straks ook mee. Ik hoop het voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O wat leuk Arjan tropische planten. Zou  leuk zijn als je eens wat foto's zou plaatsen. Ik ben heel benieuwd.

Dan ken je zeker ook wel de Medinilla Magnifica. Erg moeilijk om over te houden. :blush:

Vroeger al eens gehad maar die werd vanwege teveel water, zwart en stierf.

Nu is er internet en kan je een hele hoop opzoeken dus heb ik er weer een gekocht en een van de Dierenarts van de dierenambulance, waar ik al 13 jaar bij werk, gekregen. Heb er nu dus twee. Eens kijken of het me nu wel lukt om ze over te houden en eventueel te gaan stekken zodat ik die weg kan geven. :)

O en die kerstdagen gaan je lukken hoor. Veel hier komen en dadelijk mee doen aan het arrenslee pact. Dat helpt echt een hele hoop.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een leuke verzameling Nepenthes en wat epifytisch groeiende varens. Binnenkort ga ik nog wat echte leukerds als Aristolochia grandiflora zaaien. Kijken of het me lukt om daar planten uit op te kweken. Het mooie is dan wel dat ik, zodra ze gaan bloeien, mijn kamer voor mezelf heb, want de gezinsleden zijn niet zo gek op de geur van kadavers.

 

Gedwongen opname zal wel lastig zijn. Heeft jouw vriend zelf in de gaten dat hij de werkelijkheid niet meer helemaal scherp voor zich heeft? Ik heb gelukkig geen ervaring met dellirium of psychose, ook niet uit tweede hand, maar eng lijkt het me wel. Wie sprak je? Zijn eigen huisarts zou toch wel moeten meewerken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Mijn hart is zwaar en heeft weer veel pijn. Mijn maatje Lytse is overleden. Sorry heb niet de juiste woorden.Huil me stuk want eerst Caro en nu Lytse. Weet niet wat te zeggen want ben te verdrietig en wil nooit meer maatje zijn

 

Goeie morgen mensen. Was al z'n best m'n dieren aan het verzorgen, kwam ik tot de ontdekking dat ik heel het forum vergeten was. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arjan, ik heb een zeeaquarium gehad..

Een ware blikvanger.Een prachtig koraalrif.

 

Ik was bij iemand thuis, die had zo'n tropische kast met 

epifytisch groeiende planten en mossen.

Er was ook een waterval ingebouwd.

Ook kleine tropische kikkertjes (gifkikkertjes).

 

Was ook erg mooi.

 

Leuke hobby hoor.

 

Ik heb wel iets met dat soort zaken. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve medefrummers,

 

Wat onze Druppeltje schrijft is helaas waar

woensdagmorgen aan het eind van de ochtend is onze lieve Lytse overleden

totaal onverwachts...

 

Voor zover wil ik het er even bij laten

misschien dat Druppeltje nog terugkomt

misschien ook niet

 

Druppeltje,

ook voor jou hèèl veel sterkte gewenst met dit vreselijke nieuws

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...