Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 december 2013


mark

Aanbevolen berichten

Ik heb last van stemmetjes die mij telkens influisteren: joh vandaag mag het toch wel een keertje.

Je bent zo sterk geweest, een klein flesje, wat geeft dat nou.

 

 

Ietjefietje, wat heb je nou aan één klein flesje.. Ga dan ook voor de hele bups inclusief alle schuldgevoelens en narigheid nadien. Waarom dat ene kleine beginnetje als een zonnetje binnenhalen als je weet dat daar een heel vervolg achteraankomt. Doorzie die gluiperige stemmetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En gelukt. Het was wel een beetje apart, slapen met maar een enkel blik in mijn systeem. Ik werd om de haverklap wakker, droomde als ik sliep... Het was wel weer fijn om 's ochtends mezelf niet met rode ogen in de spiegel te zien en me af te vragen of het op zou vallen of niet. Vanavond drankloos? Ik ga mijn best doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het, het zou weer het begin zijn van alle ellende.

En ik hoop ook zo door nu te volharden, dat die stemmetjes uiteindelijk gaan zwijgen. De verleiding minder aan me gaat trekken.

maar dat zal wel even duren denk?

 

Zet er je eigen stem tegenover, de stem die weet wat het beste is voor JOU. Jij kan lekker NIET doen wat die stemmetjes je zeggen, lekker in de contramine.. Die stemmetjes zijn nou eens stemmetjes die je wél mag kwetsen, veroordelen, kleineren, en alles wat je anderen niet aan mag doen. Leef je frustraties en woede uit op die stemmetjes.. die stemmetjes hebben het slechtste met je voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer ze te negeren, want ik heb een belofte gedaan aan manlief en aan jullie hier.

Zou behoorlijk teleurgesteld zijn als ik die zou breken.

Ik mis hier toch, en dat zie ik vaker, ook bij anderen, de allerbelangrijkste belofte. En wel de belofte aan- of afspraak met JEZELF.

Zodra die gemaakt is vallen daarbij alle andere afspraken in het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...