bolletje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Een hele goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 DAGPACT Hardleers Albert Lytse Tatum Willem miranda Voyager 2+1= lekker vriesweer vandaag, tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hots, dank voor het begrip, maar het is complex. Ik moet nu sterk zijn. Zelfmedelijden gaat niet helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Is er nog koffie? Wat zijn jullie toch altijd belachelijk vroeg op! Jen voor wat voor baan had je een soll. Gesprek? Weet vast iedereen al, maar ik heb tijdje niet meelezen, wat knap dat je je hoofd er bij kon houden! Iedereen een goeie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 DAGPACT Hardleers Albert Lytse Tatum Willem miranda Voyager Inkiepinkie 2+1= lekker vriesweer vandaag, tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Môgge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hoi Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hoi Eline. 'k Weet effe niks... Ik ga maar weer. Doeidoei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hot, wat krijgen we nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hots into SM? Ik ga ook maar...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Een Big Hug kun je krijgen.. fysieker word ik niet met "vreemde" mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik heb last van stemmetjes die mij telkens influisteren: joh vandaag mag het toch wel een keertje. Je bent zo sterk geweest, een klein flesje, wat geeft dat nou. Ietjefietje, wat heb je nou aan één klein flesje.. Ga dan ook voor de hele bups inclusief alle schuldgevoelens en narigheid nadien. Waarom dat ene kleine beginnetje als een zonnetje binnenhalen als je weet dat daar een heel vervolg achteraankomt. Doorzie die gluiperige stemmetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 (bewerkt) Ietje zorg dat je maag vol zit met lekkere dingen, dan neemt de trek af. 3 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Even proberen: DAGPACT HardleersAlbertLytseTatumWillemmirandaVoyagerInkiepinkie Ietjefietje Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 En gelukt. Het was wel een beetje apart, slapen met maar een enkel blik in mijn systeem. Ik werd om de haverklap wakker, droomde als ik sliep... Het was wel weer fijn om 's ochtends mezelf niet met rode ogen in de spiegel te zien en me af te vragen of het op zou vallen of niet. Vanavond drankloos? Ik ga mijn best doen. Lytse reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hallo Arjan! Succes vandaag. Jij ook. Laat dat beetje lekker staan. Zonde van de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik weet het, het zou weer het begin zijn van alle ellende. En ik hoop ook zo door nu te volharden, dat die stemmetjes uiteindelijk gaan zwijgen. De verleiding minder aan me gaat trekken. maar dat zal wel even duren denk? Zet er je eigen stem tegenover, de stem die weet wat het beste is voor JOU. Jij kan lekker NIET doen wat die stemmetjes je zeggen, lekker in de contramine.. Die stemmetjes zijn nou eens stemmetjes die je wél mag kwetsen, veroordelen, kleineren, en alles wat je anderen niet aan mag doen. Leef je frustraties en woede uit op die stemmetjes.. die stemmetjes hebben het slechtste met je voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 En Musli met yoghurt Iet? Dat is gezond en vult ook nog goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Die stemmetjes zijn gewoon de verkeerde vrienden waar elke ouder z'n kinderen tegen probeert te waarschuwen. Ik heb geen kinderen, daarom probeer ik het maar bij jou.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik hoop dat je het droog gehouden hebt Wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Wijfie komt altijd terug.. ze is al langer op dit forum dan ik. En veel regelmatiger. Wijfie is net onkruid.. maar dan liever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik probeer ze te negeren, want ik heb een belofte gedaan aan manlief en aan jullie hier.Zou behoorlijk teleurgesteld zijn als ik die zou breken. Ik mis hier toch, en dat zie ik vaker, ook bij anderen, de allerbelangrijkste belofte. En wel de belofte aan- of afspraak met JEZELF. Zodra die gemaakt is vallen daarbij alle andere afspraken in het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik denk Dylan dat dat met een verslaving er moeilijk is om beloftes aan jezelf, na te komen. De wil is er dan wel maar de kracht ontbreekt soms. Zeker in het begin als je gaat stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hahaha mijn nieuwe foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hahaha mijn nieuwe foto. Nou, Bolletje... precies zoals ik me je altijd had voorgesteld.. Alleen heb je nu ook je baard nog laten staan. Vergeet die niet, hè, als je je haar wast.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden