Mai Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Het is nog maar net een idee Zoiets moet groeien Dan knallen we erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 (bewerkt) En anders was het een mooie droom Alles begint bij een idee Bovendien moet dit ondertussen eerst af Smakelijk! 3 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Akelei legt het al uit, zie ik. Sinds een aantal maanden heeft een ander forum (niet verslaving gerelateerd) waar ik kom dezelfde opzet. Je kunt een ander helemaal negeren, maar of dat nu wel zo leuk is? Een handtekening vind ik wat anders. Ik kan een ander niet verplichten om zijn of haar handtekening te veranderen, vooral niet als het degene helpt, maar ik kan hem voor mezelf wel uitzetten en dat heb ik gedaan. Nog een kwartiertje en dan is het tijd voor koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Mai wat ik me al de hele tijd afvraag, wat was jouw vorige forumnaam? ik kan er niet achter komen met lezen. Bol toch, dat brilletje doet je geen goed hoor. Je meent het toch niet echt dat je niet door had wie Mai is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Het was gewoon een test ofwel flauwe grap Ik speel wel mee Bewust naïef Gniffel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Gevonden Mai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ach joh, echt niet Dat merk je toch zo Dat ik marjo ben Nou dan ben je niet alleen van naam veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Bedoel je mij daar mee Arjan? Nee, ik wil Jen niet zo maar schoppen. Jou ook niet natuurlijk. Ik ben vrij goedmoedig van aard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 O.K. Arjan misschien heb ik je dan verkeerd begrepen. Sorry, maar het viel even bij mij in het verkeerde keelgat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Dat zag ik, en zo was het bepaald niet bedoeld. Ik zal een handtekening toevoegen: in geval van twijfel over de bedoeling van een bericht mag je ervan uit gaan dat ik een al dan niet misplaatste grap maakte. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 (bewerkt) Je kunt handtekeningen uitzetten van bepaalde personen. Het spijt me Ztiertje, maar ik heb jouw handtekening uitgezet om dezelfde reden als hier al werd aangegeven. Verder heb ik goed nieuws! Morgen sollicitatie! Madeleine, heel veel succes met de sollicitatie... En eeuwige dank voor de tip dat je een handtekening kunt uitzetten... * Maar ben blij dat ik nu gewoon kan scrollen zonder een halve pagina ztier door te moeten. 4 december 2013 bewerkt door tactive - moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 hoiiii Aakie. Hier alles goed. Ik rook nog steeds niet... en mis het nog dagelijks. Maar toch... het gaat goed Aakie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Gelukt: zelfs als ik nu vertrek is er in de hele omgeving niets meer open, en er is ook niets in huis. Flesje tonic en ik ga zo maar een beetje muziek luisteren en iets eten of zo. Ik wens u allen alvast een prettige, drankvrije en niet door vervelende dromen geplaagde nachtrust toe. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Jij ook een fijne avond Arjen. Ik ga hier nog even aan de slag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Dank je wel Yvonne en Ietjefietje natuurlijk ook. Ik ben zenuwachtig, maar tegelijkertijd heb ik er ook ontzettend veel zin in. Een paar mensen weten dat ik morgen een gesprek heb, maar op mijn vader na weet niemand eigenlijk waarvoor. En dat geeft wel wat rust, net alsof ik me nu niet hoef te bewijzen. Ik vind het al knap dat ik zonder hulp een brief en cv in elkaar heb gezet. Cv had ik al wel, maar was wat onrustig. We zullen zien morgen.Moet zeggen dat ik stiekem wel heb in een drankje. Maar ik schiet er op het eind niets mee op. Dus lekker verder koffie leuten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Zo, heb Ztiertje zijn handtekening ook maar verwijderd. Neemt zowat een hele pagina in beslag. Een beetje teveel van het goede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Bedankt allemaal voor de tips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Trusten Arjan. Madeleine bedankt voor de tip w.b. die handtekening. Weer wat geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ook hier dank voor die tip scheelt me dagelijkse ergernissen en maakt me minder afhankelijk daarin. Het forum is er echt op voioruit gegaan he en nu het went en ik steeds weer wat nieuws ontdek, ga ik het nog leuk vinden ook om me over te geven aan veranderingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 =3! ik meld me af , tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 (bewerkt) En die staat dan weer als laatste in de rij, die moslima, wel jammer dat de blauwe en de rooie weg zijn, hoewel in nooit een grootverbruiker van de plaatjes ben geweest. 3 december 2013 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 (bewerkt) huhhh Jaap???? niet blond, toch dom hier. aha had een regel overgeslagen, het kwartje is gevallen (reeds!) Kirky ben je weer thuis nu? sterkte he. 3 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 (bewerkt) Madeleine, heel veel succes met de sollicitatie... En eeuwige dank voor de tip dat je een handtekening kunt uitzetten... Het verbaast me dat hij nog steeds kan berichten hier. Zelden hier iemand gezien die zo ongenuanceerd kan schoppen en trappen tegen onze maatschappij.... ik heb voor minder opruiende en beledigende berichten al wel eens een ban gekregen... Maar ben blij dat ik nu gewoon kan scrollen zonder een halve pagina ztier door te moeten. Ja, Yvonne, je kan het er misschien niet mee eens zijn, maar dat lijkt me een slechte zaak als daar op gecensureerd wordt. Een ander verhaal wordt het als we elkaar neerhalen. 3 december 2013 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Wat zijn er nog wel rooie en blauwe ballen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Wat had er dan moeten komen, ipv een telefoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden