Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 december 2013


mark

Aanbevolen berichten

Akelei legt het al uit, zie ik. :)

Sinds een aantal maanden heeft een ander forum (niet verslaving gerelateerd) waar ik kom dezelfde opzet. Je kunt een ander helemaal negeren, maar of dat nu wel zo leuk is? Een handtekening vind ik wat anders. Ik kan een ander niet verplichten om zijn of haar handtekening te veranderen, vooral niet als het degene helpt, maar ik kan hem voor mezelf wel uitzetten en dat heb ik gedaan.

Nog een kwartiertje en dan is het tijd voor koffie.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt handtekeningen uitzetten van bepaalde personen. Het spijt me Ztiertje, maar ik heb jouw handtekening uitgezet om dezelfde reden als hier al werd aangegeven.

Verder heb ik goed nieuws! Morgen sollicitatie!

Madeleine, heel veel succes met de sollicitatie...

En eeuwige dank voor de tip dat je een handtekening kunt uitzetten...

*

Maar ben blij dat ik nu gewoon kan scrollen zonder een halve pagina ztier door te moeten.

bewerkt door tactive - moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukt: zelfs als ik nu vertrek is er in de hele omgeving niets meer open, en er is ook niets in huis. Flesje tonic en ik ga zo maar een beetje muziek luisteren en iets eten of zo. Ik wens u allen alvast een prettige, drankvrije en niet door vervelende dromen geplaagde nachtrust toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Yvonne en Ietjefietje natuurlijk ook. Ik ben zenuwachtig, maar tegelijkertijd heb ik er ook ontzettend veel zin in. Een paar mensen weten dat ik morgen een gesprek heb, maar op mijn vader na weet niemand eigenlijk waarvoor. En dat geeft wel wat rust, net alsof ik me nu niet hoef te bewijzen. Ik vind het al knap dat ik zonder hulp een brief en cv in elkaar heb gezet. Cv had ik al wel, maar was wat onrustig. We zullen zien morgen.

Moet zeggen dat ik stiekem wel heb in een drankje. Maar ik schiet er op het eind niets mee op.  Dus lekker verder koffie leuten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, heel veel succes met de sollicitatie...

En eeuwige dank voor de tip dat je een handtekening kunt uitzetten...

Het verbaast me dat hij nog steeds kan berichten hier.

Zelden hier iemand gezien die zo ongenuanceerd kan schoppen en trappen tegen onze maatschappij.... ik heb voor minder opruiende en beledigende berichten al wel eens een ban gekregen...

Maar ben blij dat ik nu gewoon kan scrollen zonder een halve pagina ztier door te moeten.

Ja, Yvonne, je kan het er misschien niet mee eens zijn, maar dat lijkt me een slechte

zaak als daar op gecensureerd wordt. Een ander verhaal wordt het als we elkaar neerhalen.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...